MY12 vs MY09
Napsal: 28 zář 2011, 13:35
Mám 2 hodiny 2.0DTH sport hatchback MY12. Rovnaký model a na 95% rovnaká výbava ako predtým MY09.
Rozdiely:
1/ auto nemá výfuk!!! zmizla chromovaná koncovka a výfuk končí pod autom. Vraj sa ukazujú len tí čo majú 2 a viac výfukov.
2/ LED-ky sport/tour sú červené namiesto zelených
3/ sedačky majú biele prešívanie namiesto full black
4/ zadné svetlá majú zvnútra plastikové deklíky na výmenu žiaroviek a nie papundekel ktorý za po prvom otvorení už nedá vrátiť poriadne naspäť. Zato podlaha kufra je snáď ešte väčší šunt než tá predchádzajúca. Handra čo tam leží po vyklopení mi zostala prakticky v ruke - celá sa povytiahla a musel som ju tam strkať naspäť.
5/ v motore pribudli snáď nejaké nové čidlá, resp. sú inak (ešte amaterskejšie) namotnované - priamo na hadicu
6/ na palubovke v počítači pribudol buzerátor, ktorý neustále buzeruje a chce preradiť na nejakú inú rýchlosť než chcem ja
7/ kontrolka paliva pri úplne prázdnej nádrži bliká. Natankoval som 71 litrov a ešte by sa zmestilo.
8/ alarm "Fuel Low level" teraz nezasahuje do celého displeja, čo je dobre, takže dolu vidno ubehnuté kilometre a buzerátor. Takto je možné tých cca 50km ktoré zostávajú pri tomto alarme odsledovať na počítadle km
9/ zmizli pružné držiačiky na posuvnej prepážke stredového tunela, ktoré držali fľašky a plechovky a telefon. Sú proste fuč, takže teraz bude všetko rachotiť a prevalovať sa.
Toť vsjo inak nepribudlo nič. Popisovaná možná výbava palubného počítadla (teplota oleja, vody, stav batérie) tam nie sú. Toto je možno s nejakým CD500?
Pocity
- dvere a hlavne kufor sú lepšie nastavené a zatvárajú sa tak ľahko
- spotreba bude určite nižšia - pri 80÷90km/h na diaľnici sa objavujú hodnoty okamžitej spotreby aj 3,8÷4,5 l/100km, ktoré som u starej Insignie nevidel nikdy okrem jazdy dolu kopcom
- tichší podvozok, ale to môže byť tým že je to nové a už si nepamätám ako to bolo pred 2-mi rokmi na starom aute
Pneumatiky zase Continental.
Veci ktoré mi chýbali -> nastavenie automatického zamykania po rozbehnutí auta, odstavenie možnosti zamknúť si kľúče v kufri a pod. tu sú. Zdá sa, že to bol problém CD300 rádia, ktoré toto menu namalo. Je to asi len v SW CD400, ktoré mám teraz.
Auto piští, blinká, cinká pri rôznych stavoch (pásy, kľúč v zámku) rovnako ako to staré. Tu sa nezmenilo nič. Na nervy...
Vraj nové Insignie už nevržú - ale konštrukčne sa tam nezmenilo vôbec nič. Tak si myslím že je to opäť len otázka času.
P.S. ešte zaujímavosť - zostatok životnosti oleja ukazoval len 85%, auto malo 7km.
Rozdiely:
1/ auto nemá výfuk!!! zmizla chromovaná koncovka a výfuk končí pod autom. Vraj sa ukazujú len tí čo majú 2 a viac výfukov.
2/ LED-ky sport/tour sú červené namiesto zelených
3/ sedačky majú biele prešívanie namiesto full black
4/ zadné svetlá majú zvnútra plastikové deklíky na výmenu žiaroviek a nie papundekel ktorý za po prvom otvorení už nedá vrátiť poriadne naspäť. Zato podlaha kufra je snáď ešte väčší šunt než tá predchádzajúca. Handra čo tam leží po vyklopení mi zostala prakticky v ruke - celá sa povytiahla a musel som ju tam strkať naspäť.
5/ v motore pribudli snáď nejaké nové čidlá, resp. sú inak (ešte amaterskejšie) namotnované - priamo na hadicu
6/ na palubovke v počítači pribudol buzerátor, ktorý neustále buzeruje a chce preradiť na nejakú inú rýchlosť než chcem ja
7/ kontrolka paliva pri úplne prázdnej nádrži bliká. Natankoval som 71 litrov a ešte by sa zmestilo.
8/ alarm "Fuel Low level" teraz nezasahuje do celého displeja, čo je dobre, takže dolu vidno ubehnuté kilometre a buzerátor. Takto je možné tých cca 50km ktoré zostávajú pri tomto alarme odsledovať na počítadle km
9/ zmizli pružné držiačiky na posuvnej prepážke stredového tunela, ktoré držali fľašky a plechovky a telefon. Sú proste fuč, takže teraz bude všetko rachotiť a prevalovať sa.
Toť vsjo inak nepribudlo nič. Popisovaná možná výbava palubného počítadla (teplota oleja, vody, stav batérie) tam nie sú. Toto je možno s nejakým CD500?
Pocity
- dvere a hlavne kufor sú lepšie nastavené a zatvárajú sa tak ľahko
- spotreba bude určite nižšia - pri 80÷90km/h na diaľnici sa objavujú hodnoty okamžitej spotreby aj 3,8÷4,5 l/100km, ktoré som u starej Insignie nevidel nikdy okrem jazdy dolu kopcom
- tichší podvozok, ale to môže byť tým že je to nové a už si nepamätám ako to bolo pred 2-mi rokmi na starom aute
Pneumatiky zase Continental.
Veci ktoré mi chýbali -> nastavenie automatického zamykania po rozbehnutí auta, odstavenie možnosti zamknúť si kľúče v kufri a pod. tu sú. Zdá sa, že to bol problém CD300 rádia, ktoré toto menu namalo. Je to asi len v SW CD400, ktoré mám teraz.
Auto piští, blinká, cinká pri rôznych stavoch (pásy, kľúč v zámku) rovnako ako to staré. Tu sa nezmenilo nič. Na nervy...
Vraj nové Insignie už nevržú - ale konštrukčne sa tam nezmenilo vôbec nič. Tak si myslím že je to opäť len otázka času.
P.S. ešte zaujímavosť - zostatok životnosti oleja ukazoval len 85%, auto malo 7km.