Vectra C Combi 2.2 DTi - zhasínání motoru - AGR???
Napsal: 14 říj 2011, 12:53
Dobrý den vážení Opláci... Již od mala tíhnu k oplíkum a minulý podzim nastal čas si splnit sen.
Splněný sen byla Vectra C, 2,2 DTi combi z r. 2004, sen se zhroutil po nedlouhé době, když se na palubovce rozsvítilo oranžové autíčko s klíčem a po nedlouhé době motor zhasl. Po vypnutí klíčů se již kontrolka nerozsvítila a vše bylo jak má. Tohle se opakovalo stále častěji. Pokud motor úplně nezhasl, tak ztratil výkon, jen bublal, kuckal a nešel do otáček. Několikrát se i stalo, že při prvním ranním startování kontrolka již svítila, motor chytl, a zhasl, popřípadě si jen tak kuckal. Dva nezávislé servisy se shodly na tom, že je to Agr ventil. Tady na fóru jsem četl nejeden problém způsobený agr ventilem, tak jsem neváhal a jal se ho vyčistit - byl řádně zajebaný. Ovšem zlepšeni velice malé. Interval svícení kontrolky auta a klíče se prodloužil, bohužel ne na dlouho. AGR ventil je el. připojen, tak mě bylo porazeno v servisu, ať ho v případě potřeby odpojím od el. a uvidí se. Ventil jsem odpojil, auto krásně startuje, nezhasíná, ale otáčky nejdou nad 2500. Myslel jsem si, že je to jasný důkaz, že je Agr KO a tak objednal nový za 8500 Kč. Včera dorazil, s nadšením jsem ho namontoval a čekal, že již kontrolku neuvidím. Moje zklamání bylo neuvěřitelné, když při prvním nastartování opět kontrolka vykoukla a motor šel do normálně do otáček, ale při poklesu opět zhasl. Při dalším nastartování se motor tak nějak dusil a výkon žádný. Zklamaný jsem šel na "jedno".
Dnes ráno jsem normálně nastartoval, kontrolka se rozsvítila a po chvíli zhasla (asi uložená chyba) a auto normálně šlapalo, jako dřív. Na půli cesty do práce opět kontrolka svítí a auto se dusí a nejde do otáček. Na parkálu jsem odpojil nový AGR od el. a dojel do práce s max. 2500 otáčkami.
TZN: nový AGR ventil za 8,5 tis a žádná změna My dream is deth
Prosím, nemáte pro mě nějakou radu. Byl bych velice vděčen.
Zdravím Vás, Robin Bartoš
Splněný sen byla Vectra C, 2,2 DTi combi z r. 2004, sen se zhroutil po nedlouhé době, když se na palubovce rozsvítilo oranžové autíčko s klíčem a po nedlouhé době motor zhasl. Po vypnutí klíčů se již kontrolka nerozsvítila a vše bylo jak má. Tohle se opakovalo stále častěji. Pokud motor úplně nezhasl, tak ztratil výkon, jen bublal, kuckal a nešel do otáček. Několikrát se i stalo, že při prvním ranním startování kontrolka již svítila, motor chytl, a zhasl, popřípadě si jen tak kuckal. Dva nezávislé servisy se shodly na tom, že je to Agr ventil. Tady na fóru jsem četl nejeden problém způsobený agr ventilem, tak jsem neváhal a jal se ho vyčistit - byl řádně zajebaný. Ovšem zlepšeni velice malé. Interval svícení kontrolky auta a klíče se prodloužil, bohužel ne na dlouho. AGR ventil je el. připojen, tak mě bylo porazeno v servisu, ať ho v případě potřeby odpojím od el. a uvidí se. Ventil jsem odpojil, auto krásně startuje, nezhasíná, ale otáčky nejdou nad 2500. Myslel jsem si, že je to jasný důkaz, že je Agr KO a tak objednal nový za 8500 Kč. Včera dorazil, s nadšením jsem ho namontoval a čekal, že již kontrolku neuvidím. Moje zklamání bylo neuvěřitelné, když při prvním nastartování opět kontrolka vykoukla a motor šel do normálně do otáček, ale při poklesu opět zhasl. Při dalším nastartování se motor tak nějak dusil a výkon žádný. Zklamaný jsem šel na "jedno".
Dnes ráno jsem normálně nastartoval, kontrolka se rozsvítila a po chvíli zhasla (asi uložená chyba) a auto normálně šlapalo, jako dřív. Na půli cesty do práce opět kontrolka svítí a auto se dusí a nejde do otáček. Na parkálu jsem odpojil nový AGR od el. a dojel do práce s max. 2500 otáčkami.
TZN: nový AGR ventil za 8,5 tis a žádná změna My dream is deth
Prosím, nemáte pro mě nějakou radu. Byl bych velice vděčen.
Zdravím Vás, Robin Bartoš