Stránka 1 z 2

Opel Signum 3.2 V6 - dvouhmotový setrvačník

Napsal: 20 lis 2011, 12:37
od mikajz
Zdravím všechny na tomto fóru,

potřeboval bych vědět, jestli má moje auto Opel Signum 3.2 V6, r.v. 11/2003 dvouhmotový setrvačník a kólik tak vydrží km, než by se měl vyměnit? Měl by někdo možnost ho sehnat nový za rozumný peníz? Je nějaká možnost, že by se nemusel dávat?

Díkas

Re: Opel Signum 3.2 V6 - dvouhmotový setrvačník

Napsal: 22 lis 2011, 15:17
od denny
Signum má setrvák DMF,origo číslo GM je 06 16 876 cena 40.968,- Kč.
LUK setrvák 415 0162 10 u mě stojí 22.000,-Kč.Chtělo by to raději VIN vozu pro přesnou identifikaci.
Spojkový komplet ,origo číslo 16 06 411 cena 18.595,-Kč
LUK spojková sada 624 3099 33 u mě stojí 8.520,-Kč.
Tato nabídka trvá cca14dní.

Re: Opel Signum 3.2 V6 - dvouhmotový setrvačník

Napsal: 22 lis 2011, 19:27
od mikajz
Díky za odpověď..nemám to k Tobě daleko...když se stavím,poznáš, jestli je už spojka odepsaná? Ještě se Tě zeptám na kompletní rozvody vč. práce?

Re: Opel Signum 3.2 V6 - dvouhmotový setrvačník

Napsal: 22 lis 2011, 20:06
od denny
Jako LUK meister servis bych tu spojku měl identifikovat správně ;) jestli je KO.
Rozvody cca 9000,-.

Re: Opel Signum 3.2 V6 - dvouhmotový setrvačník

Napsal: 22 lis 2011, 20:32
od mikajz
Tak díky druhému bydlišti to mám k Tobě tak 12 km, stavil bych se na diagnostiku toho,co by se mělo vše vyměnit..rozvody určitě dopadnou. Jen bych se ještě potřeboval zjistit, proč motor při volnoběhu dává jemné vibrace.

Re: Opel Signum 3.2 V6 - dvouhmotový setrvačník

Napsal: 14 led 2012, 10:17
od mikajz
Ještě bych se vrátil k setrvačníku. Denny, spíš je to otázka na Tebe, jelikož to plánuju nechat dělat u Tebe. Budu nechávat vyrábět odlehčený setrvačník (pro sportovnější styl jízdy), ale nevím,jestli nebude problém,kdýž nebude dvouhmota a jak dlouho ´to u Tebe může být odstavené, než dodám z mustru (původní demontovaného setrvačníku) nově vyrobený?

Díky za odpověď

Milan

Re: Opel Signum 3.2 V6 - dvouhmotový setrvačník

Napsal: 14 led 2012, 17:55
od denny
Jestliže nebudeš dávat dvouhmotu,tak musíš dodat nějakou spešl spojku\ale o takové nevím :shock: a ani jsem o ní neslyšel :? \,aby měla tlumič vibrací,jinak jseš do měsíce bez převodovky-vyzkoušeno na BMW!!!!1500km a převodovka zcela očesaná.
Jinak,aby mi to tam zabíralo zvedákové stání třeba 14dní s demontovaným rámem a převodovkou vůbec nepřichází do úvahy.

Re: Opel Signum 3.2 V6 - dvouhmotový setrvačník

Napsal: 15 led 2012, 23:28
od mikajz
Moc děkuji za Odpověď. Jak to myslíš s tím tlumičem vybrací? Jak jsi psal o tom BMW, tak také setrvák bez dvouhmoty a takhle dopadla převodovka?

Re: Opel Signum 3.2 V6 - dvouhmotový setrvačník

Napsal: 16 led 2012, 08:19
od Mirpie
jo. Od klikovky jdou torzní kmity (vibrace) a ten tlumič na dvouhmotě je pohlcuje, přesněji řečeno vhodně utlumí a nepustí to dál do převodovky. Něco podobnýho je, když motor neuložíš na silentbloky ale jen kov na kov a dotáhneš. Po pár set km se ti z těch úchytů taky urve.

Re: Opel Signum 3.2 V6 - dvouhmotový setrvačník

Napsal: 16 led 2012, 12:30
od denny
Mirpie- ;) ;) ;) ,přesně,není co dodat. :D
Mikajz-u toho BMW udělali z dvouhmoty jednohmotu svářečkou. :lol: :lol: :lol: