Stránka 1 z 1

Komunikace s OPEL ČR

Napsal: 01 pro 2011, 13:15
od jgoldman
Ahojky,
dnes jsem chtěl poprvé komunikovat přímo se zastoupením Opel a chtěl jsem reklamovat nemožnost aktualizace NAVI 800 a neustále se divně chovající podvozek FlexRide (4x špatná geometrie). Chtěl jsem vysvětlit proč autoservisy Opel neumějí změřit podvozek s FlexRide.
Příjemná slečna na zákaznické lince Opel mi po 10 minutách řekla že mi nepomůže a že si musím zavolat do Opel zákaznického centra na tel: 239 004 321. Zeptal jsem se jestli to náhodou není maďarská centrála a jestli tam mluví česky. Ona odpověděla že se dovolám do centrály v Praze a česky tam mluví :lol: . Zavolal jsem tam a po telefonu který mi vzala pouze anglicky mluvící paní jsem pochopil že se o technických věcech prostě nedomluvím.
Zavolal jsem tedy opět na:
Infolinka Opel - 800 101 101 (Prosím neváhejte se s námi spojit s jakýmikoliv dotazy nebo jakýmikoliv připomínkami.) :oops:
a tam mi to vzal tentokrát nějaký pán který mi zdělil, že centrála zák. centra je sice v Praze ale mluví se tam pouze anglicky. Řekl jsem mu tedy jesli si uvědomuje že volám z české republiky a v česku jsem si koupil u českého dýlera za české peníze německé auto a on to pouze chápal ale poradil mi zavolat na centrálu. (239 004 111) tam to vzala opět příjemná paní která byla úplně mimo a když už jsem potřetí odvyprávěl co chci tak mi řekla že se mi ozvou.
Vzpomněl jsem si jak jsem kdysi četl knížku o Kocourkově. :roll:

Re: Komunikace s OPEL ČR

Napsal: 01 pro 2011, 14:19
od Dix
Jsem se jich tam kdysi ptal,kdy bude adaptabilní tempomat v Insignii a něvěděli co to je...

Re: Komunikace s OPEL ČR

Napsal: 04 pro 2011, 13:51
od Sunman
jgoldmane musím sa zastať maďarskej centrály Opel-CS. Po tom čo som obdržal MY09 mal som asi 10 pripomienok k tomuto autu (ale zase nič také, čo by zásadne bránilo používaniu auta ako by bola nefunkčná navi, zlé nastavenie podvozka a pod). Poslal som e-mail a pani - maďarka hovoriaca lámanou češtinou - mi zavolala späť a mali sme asi 5 telefonatov, ktoré sice v konečnom dôsledku nič nevyriešili ale A/ potešili aspoň záujmom, B/ po príchode do servisu (!) kde chodím na garančky o mojej komunikácii vedeli (!). A snažili sa mi v dobrom pomôcť, ale 9 pripomienok sa týkalo software, do ktorého zasahovať nevedia.

Potom prešiel OpelCS zrejem do Prahy a odvtedy je to mrtvý brouk, ktorý sa najviac zmotá na odpoveď - obráťte sa s dôverou na vášho dealera. Katastrofa. Našťastie MY12 odstránil všetky pripomienky ktoré som mal - až na 10-tu, t.j. že do motora bez tesnenia na kapote strieka bordel z cesty.

Myslím že v tvojom prípade prebudí soudruhy z nemecka len návrh na zrušenie kúpnej zmluvy podaný právnickou kanceláriou.

Re: Komunikace s OPEL ČR

Napsal: 05 pro 2011, 08:28
od jgoldman
Ahojky,
tak koukám že připomínky nemám jen já. :roll: Volal jsem tam ve čtvrtek dopoledne . Kolem čtvrté hodiny se mi ozval česky mluvící pán a slíbil že zavolá v pátek což neučinil. Mimochodem od pátku mám další závadu na střešním okně. Když jsem okno zavíral tak v něm prasklo a vypadla boční lišta posuvu. To okno je prokletý. Když bylo spraveno propadlé sklo tak oknem stejně fouká a lahůdka je že nejde za jízdy zavřít (když funguje). To se děje po poslední svolávačce na střešní okno. :cry:
PS: už mám schůzku s právníkem

Re: Komunikace s OPEL ČR

Napsal: 07 pro 2011, 18:16
od Sunman
sice to znamená, že nás bude asi o jednoho insignistu menej, ale aj tak ti držím palce.

Re: Komunikace s OPEL ČR

Napsal: 07 pro 2011, 18:43
od jgoldman
Nediv se mi, auto se mi líbí ale se.. mě.
Mimochodem Opel ČR se mi opět neozval a tak jsem tam volal včera ráno opět já.
Paní mi slíbila že se mi ozvou a dva dny zase nic.
Zítra jedu do DEKRY. :oops: