Stránka 1 z 1
kryt motoru
Napsal: 05 pro 2011, 17:37
od lumyr
Existuje na vectru gts něco jako kryt motoru? Zatím jsem si nikde neškrtnul ale... mám motor 2.2i ale to asi nehraje roli. Díky
Re: kryt motoru
Napsal: 05 pro 2011, 18:12
od lubaan
Re: kryt motoru
Napsal: 15 lis 2012, 12:54
od Lukasek
Kupoval již někdo kryt pod motor z Kelly, na nějž dával Lubaan odkaz?
Sedí, neláme se?
Navíc jej chci dávat na benzinový motor, kde z výroby vůbec nebyl.
Přemýšlím nad ním, než začne zima (ono to bude mít svůj význam samozřejmě i v létě za deště), ta díra pod motorem mi docela vadí. Mám dost orezlé různé šroubky v motorovém prostoru a po zimě (ač jsem tu poslední moc nenajezdil) dost špinavý motor.
Re: kryt motoru
Napsal: 15 lis 2012, 16:42
od peter.eu
Taky ho tam nemam a motor je vzdycky po zime zadelanej.Nejdriv sem myslel ze ho nekdo sundal, ale kdyz pises ze ho tam nemas tak sem v klidu.Jinak sem v Kelly kupoval na jiny auto predni podbeh a sedel celkem dobre,takze si myslim ze moh pasovat dobre i tenhle.
Re: kryt motoru
Napsal: 15 lis 2012, 18:02
od Lukasek
Právě že u těchto druhovýrobních jsou dokonce psány jen dieslové motorizace, benzínové Vectry C je prostě z výroby nedostávaly, původně jsem taky myslel, že ho předchozí majitel sundal
. Dnes jsem ještě našel fotku někde na
polském fóru (dole). Po porovnání vypadá identicky jako ten z Kelly, takže by snad neměl být problém.
Re: kryt motoru
Napsal: 15 lis 2012, 18:34
od peter.eu
Na benzinovy oktavky je prej taky nedavaj a pasujou tam s naftaku.Kdyz sem koukal pod Vectru tak tam sou prazny diry v ramu,akorat by se k tomu musely dokoupit ty cvoky kterejma se to ma pridelavat.
Re: kryt motoru
Napsal: 18 lis 2012, 20:35
od Stevo38
na benzínoch sa vam môže stať že sa kryt roztaví asi preto ich tam nedávajú hovorím o oploch
Re: kryt motoru
Napsal: 18 lis 2012, 21:34
od Lukasek
Stevo38: Ano, to už jsem také zaznamenal, nicméně už mi nikdo konkrétně neodpověděl proč? Pokud by v motorovém prostoru pouhým sáláním od motoru vznikaly takové teploty, tak by nemohl být ani plastový kryt na motoru a jiné hojně se vyskytující plastové prvky okolo. Hrozba výfuku zde také není. Paradoxně oproti zakrytým dieslům u motoru Z20NET nejde výfuk pod motorem, jelikož svody jsou na straně topení a né u chladičů. Pod motorem jde jediný výraznější zdroj tepla a to roura saní od turba k chladiči*, ta se určitě může slušně prohřát stlačeným vzduchem, nicméně nevěřím tomu, že by se dokázala rozehřát více jak výfuk u dieslů. Tak nevim, vyvrátí mi někdo mé domněnky?
_______________________________________________
* (ta je oproti ostatním sacím z nerezu, místo z "plastů", nicméně opět proč? Proto že je zde vysoká teplota vzduchu od turba, kterou už by plast nesnesl, nebo právě proto, že bez krytu by byla plastová roura náchylnější na případné poškození?)
Re: kryt motoru
Napsal: 19 lis 2012, 18:56
od marty14
Domnívám se,že diesely ho mají kvůli zvýšené hlučnosti motoru.