Stránka 1 z 1

Čerpadlo 2,0 DTi

Napsal: 18 led 2012, 13:36
od m.artty
Kolegové, dá se nějak poznat umírající čerpadlo na 2,0 DTi? Nebo umírá bez předchozího varování? Měl bych docela slušnou nabídku na Vectru, ale trošku strach z toho čerpadla no...

Re: Čerpadlo 2,0 DTi

Napsal: 18 led 2012, 14:06
od denny
Odchází vždy bez varování.

Re: Čerpadlo 2,0 DTi

Napsal: 18 led 2012, 17:01
od P.S.
ano ano klekne ani se nerozloučí :lol:

Re: Čerpadlo 2,0 DTi

Napsal: 19 led 2012, 14:00
od m.artty
Děkuju za rady. Vectra se nakonec prodala za cenu vyšší než jsem byl ochoten dát, takže problém vyřešen :lol:

Re: Čerpadlo 2,0 DTi

Napsal: 19 led 2012, 21:00
od nycnemame
Repas čerpadla jsem viděl za 12500,- a to už je přijatelnější než dřív.Každá automobilka má svoje mouchy i když tohle převzít od Forda a integrovat řídící jednotku do čerpadla je drahá blbost :roll:

Re: Čerpadlo 2,0 DTi

Napsal: 05 úno 2012, 14:13
od skopalino
nycnemame: prosim napiš kde jsi videl ze delaji repasi čerpadla za 12500

diky: ;)

Re: Čerpadlo 2,0 DTi

Napsal: 05 úno 2012, 17:26
od P.S.
na aukru to najdeš ;)

Re: Čerpadlo 2,0 DTi

Napsal: 05 úno 2012, 20:27
od denny
Ano jsou na Aukru,ale stojí to za velké H...no.
Čtyři klienti si je přinesli a se třemi byly veliké problémy-ani na jednom nebyla nová jednotka,ale vždy použitá.Dvě nakonec musely znovu ven a vyměnit za jiné,bohužel. :( Jedno běhalo hned,ale po roce a dvou měsících udělalo pá pá .Jedno jsme horko těžko rozkomíhali a auto šlo do bazaru.Kde skončilo mi není známo.
Takže je lepší koupit za 18000- vždy jsou s novou jednotkou.

Re: Čerpadlo 2,0 DTi

Napsal: 06 úno 2012, 10:01
od skopalino
tak jsem se koukal na to aukro a na pana prodejce tam spiše lide plivou
takže o te kvalite si uz obrazek udelam :)

Re: Čerpadlo 2,0 DTi

Napsal: 07 úno 2012, 10:12
od skopalino
Zdravím nebudu zakladat nove vlakno myslim ze je to k tematu mam nasledujici problem padala mi nafta
to znamena nastartuju -chytne-cca 5az7 vteřin je nastartovana potom zakolisaji
otačky a zdechne. Pak už ji nenatočim zavolal jsem do opela v olomouci a tam mi řekli
že na 90% to jsou těsnící gumičky pod traverzou a ze oprava bude cca7 tisic. Tak jsem se objednal
a opravu mi provedli. Vydal jsem se domovu no a jak jsem dojel(mam to do opela 60 km)
tak to stalo 3,5 hodiny. Přijdu chci nastartovat a nic snahu to mělo ale jen snahu.Nezbylo nic jineho
než zavolal odtah a nechat jim to zpatky odtahnout, na reklamaci(předtim jsem to alespon
nastartoval ted už ne).Napojily palivo napřímo hadicí z nadrze a nastartovali to.
Udelali diagnostiku a řekli mi ze jim to hlasí zavadu na čerpadle,ale že mohou byt ty gumičky pod tou
traverzou špatně usazené,nebo špatne z vyroby tak to prej udelaji v jejich reziji znova.ted je auto u nich. Ještě jsem nechal udělat nove přepady Nicmeně
ptam se na to co si o tom myslite a vaš nazor na tu diagnostiku cerpadla Děkuji