Dobrý den,
před necelým týdnem mi počítač ukazoval, že chybí olej (oleiwagen, nejak tak) , tak jsem dolil litr MOGULU 10W40 a za dva dny jeste LITR nejakyho obyc 10w40. Nicméně od té doby, když se auto zahřeje na provozní teplotu stoupá z olejové vaničky mezi spárami slabí dým. Když jedu nic necítím, když zastavim jde mi do interieru jakoby spálený nebo přepálený olej. Ted v zimě jsem si všiml, že vlastně když zastavím, stoupá i z pod kapoty slabí dým. Po straně se mi zdá, že je malinko vylitý, ikdyž jsem nic neukapl, kdyz jsem ho dolíval. Nevíte někdo jak tento problém mám vyřešit? Jinak to olej nežere a auto jezdí furt stejně. Jen je problém stím zápachem a mezi spárami na té vaničce kam se olej dolívá malinko prostě stoupá dým. . Snad jste mě pochopili. Potřebuji rychle vyřešit, pokud je to něco važnýho. Jezdím každý den 50 km. Děkuji.
OPEL ASTRA 1995 77 Kw
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: OPEL ASTRA 1995 77 Kw
Ten smrádek je od výfukových svodů, natekl na ně olej nespíš zpod ventilových vík a postupně se vypaluje, trošku to čmoudíkuje a smrdí po spálený gumě a motor vypadá jak olejnička. Pak taky palubní počítač hlásí náhlou potřebu dolití oleje. Proč se tak stalo, se bude muset zjistit (vadné těsnění nebo pokroucená víka pokud jsou plastová - podobný problém je u Omeg V6.) Může se také stát, že olej takhle uteče z nějakého důvodu jednorázově a pak už to dá pokoj (mně osobně na Omeze se to stalo před necelým rokem, dolil jsem litr a půl a pak klid a až zase asi před týdnem a teď zatím dobrý.) Chce to hlídat olej a případně zkontrolovat ta víka a těsnění.
W124 E320 R6 Coupé 1994