Ahoj všici, mám dost blbej problém a už nevím jak .... prosím pomozte.
Mám corsu D (rv. 2008, 1.2i 16V) a nechce za boha nastartovat, měl jsem menší problémy už předtím to mi na studený motor spatně chytala a nechtěla držet otáčky když byla studená a neustále chcípala + kovadlinkový zvuk + mizerný výkon do 2,5 tis otáček nechtěla jet. Myslel jsem si první že vstřiky...ale bohužel měnil jsem a zvuk přetrvával...tak jsem si myslel že ventilky na ty jsem použil speciální olejíček do nádrže na promazání a začalo se to trošku zlepšovat ,ale neustálé při studeném motoru jsem to slyšel.
- a teď jsem jel a najednou během jízdy bez plynu mi najednou chcípl motor který se opět nahodil ale blbě jak kdyby šel jen na 3 válce...tak jsem musel zastavit a klasicky nastartovat a OK toto se mi stalo 2x....
- na diagnostice mi řekli že byla chyba v tom že nebyl benzín (ale měl jsem 1/4 nádrže) + chyba spatného běhu motoru či co, ale chyby byly vymazány a nic... jel jsem dál ...
- a den po tom co jsem auto nechal venku při mrazu jsem následující ráno nenastartoval, baterka se snaží motor točí,ale nic.... nenaskočí i když jsem ji dal do tepla zda není zamrzlý benzín, ale i tak beze změny...
- svíčky jiskru dávají, lišta nad svíčkama je také OK, ale zjistil jsem že benzínové čerpadlo při každém otočení klíčku nebzučí a nečerpá....(načerpá asi 1x po x pokusech)
- už nevím kde hledat nebo kde je chyba, prosím poraďte co s tím .... nevím kde hledat chybu....
Předem všem moc děkuju za radu......
problém se startováním
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: problém se startováním
změř jestli paliivové čerpadlo v nádrži dává správný tlak.. mel by být myslím kolem 1 baru ale nejsem si 100% jistej
Edit: a taky se mrkni na palivovej filt jestli není zanešenej.. ->dost častá závada
Edit: a taky se mrkni na palivovej filt jestli není zanešenej.. ->dost častá závada
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
Re: problém se startováním
pokud se mi povede aby zapumpovalo tak ten tlak mám změřit na tom plastovém vývodu ven z víčka nádrže...? ten palivový filtr je uvnitř nádrže ne? někde v tom čerpadlu co jsem viděl... nebo je někde jinde?ernst píše:změř jestli paliivové čerpadlo v nádrži dává správný tlak.. mel by být myslím kolem 1 baru ale nejsem si 100% jistej
Edit: a taky se mrkni na palivovej filt jestli není zanešenej.. ->dost častá závada
a u toho konektoru plastovýho na nádrži co je tak kolika vodiči teče proud? mám pocit že tam nejde štáva...