Stránka 1 z 1

Dpf filter a kontrolka zhavicov

Napsal: 03 dub 2012, 17:09
od Sako1400
Caute Mam opel signum 1,9 cdti a zacala mi blikat kontrolka zhavicov.Mechanik povedal ze je to konec Dpf filtra.Poradi mi niekto?

Re: Dpf filter a kontrolka zhavicov

Napsal: 03 dub 2012, 19:18
od 3tp2
No myslím že blikající kontrolka žhavení značí že poslední regenerace DPF neproběhla až do konce. Možná bych to neviděl tak černě,zkusil bych to někam projet aby se to řádně zahřálo 10-20 km pěkně se nebát vytočit to jestli se nepustí regenerace,pokud ne tak napíchnout na diagnostiku (stačí Op-Com) a zjistit zaplnění DPF popřípadě provést statickou regeneraci. Svítí ti auto s klíčkem během jízdy? Nebo zůstává svítit i když ostatní kontrolky zhasnou a zhasne až když nastartuješ??

Re: Dpf filter a kontrolka zhavicov

Napsal: 03 dub 2012, 19:21
od Sako1400
tak ako hovoris prebehol som to po dialnici a zhaslo to ... :lol: :lol: :lol: :lol:
aj ked to vypalovalo strasne dlho ale vsetko uz je ok ...
super este raz Ti dakujem.. :D :D :D

Re: Dpf filter a kontrolka zhavicov

Napsal: 03 dub 2012, 19:43
od plazivec
Blikající kontrolka žhavení by měla indikovat právě probíhající čištění nebo se pletu?? Já to tak mám napsáno v manuálu...

Re: Dpf filter a kontrolka zhavicov

Napsal: 04 dub 2012, 16:51
od lubaan
Blikající kontrolka žhavení znamená,že je filtr zanesenej a je třeba ho vypálit delší jízdou vyšší rychlostí(zjednodušeně řečeno).Pokud kontrolka žhavení bliká,neni ještě takový zle.To přichází až s nouzovým režimem a rozsvícenou kontrolkou auta s klíčem.

Re: Dpf filter a kontrolka zhavicov

Napsal: 05 dub 2012, 18:29
od novotnypepa
U mě to byla náhlá smrt, nic neblikalo žádný nouzový režim, najednou se auto zastavilo a konec. Dnes mám místo filtru jen obal s čidlem a nepoznala to ani mašina na emisích. :lol:

Re: Dpf filter a kontrolka zhavicov

Napsal: 05 dub 2012, 20:15
od lubaan
Náhlá smrt je nejzákeřnější :?
Každopádně je ale divný,že to auto nepoznalo.Já jsem opravoval utrženej šroub na přírubě filtru no a ze zvědavosti jsem filtr prohlížel a zkusil na něj poklepat,jestli se třeba něco nevysype.Nevysypalo se nic.Zato když byl zpátky,tak se za odměnu rozsvítila kontrolka s klíčkem a nouzovej režim k tomu.Psalo to chybu příliš vysokej tlak před DPF,takže čidlo,co to hlídá zafungovalo.Vymazal jsem chybu a opatrně to projel a hned na to se filtr vypálil a od tý doby klid už nějakejch 50 tis.km.