Stránka 1 z 2
2.5 vs. 2.0
Napsal: 02 čer 2012, 15:07
od AngeliC
Čaute Oplácííí. Nějakou chvilku sem tu nebyl, omlouvám se, ale vydělávám v NL na pěknou VeBku
Jen pořád nějak tápu v kladech a záporech. Jasně, 2.0 je pojezdění nádherné, 2.5 ještě lepší. Ale co se týče spolehlivosti, dílů a podobně, který je lepší motor? Nehleďte na spotřebu. Nekupuju si ho kvůli spotřebě
Re: 2.5 vs. 2.0
Napsal: 02 čer 2012, 15:18
od Miro
pokud ti nebude vadit těžší předek u V6 a tím pádem i větší nedotáčivost tak 2,5
Re: 2.5 vs. 2.0
Napsal: 02 čer 2012, 15:33
od AngeliC
Tady zastávám ten názor, že pokud člověk nemá možnost porovnání, tak takovéto detaily nepozná
Mě se taky víc líbí 2.5 .. Ze zvukového, výkonostního a i ekonomického hlediska. Jen právě nevim, co ta spolehlivost, jak se co kazí a kolik dané díly v porovnání výjdou..
Re: 2.5 vs. 2.0
Napsal: 02 čer 2012, 15:56
od Miro
2,0 nebyly zrovna moc spolehlivý, nejlíp na tom byly 1,8
hlavní jsou pak ty provozní náklady, pokud sežene pěknou 2,5 za slušnej peníz dá se s tím jet dálka za stejnej peníz jako 1,6 16V
Re: 2.5 vs. 2.0
Napsal: 02 čer 2012, 18:52
od Colommbo
Na takto formulovanou prvotní otázku se dle mého soudu nedá dostatečně a směroplatně odpovědět...
Lze se ptát na doporučení mezi třeba 1.6 a 1.8 nebo mezi 1.8 a 2.0, ale otázka, zda je lepčí 2.0 nebo 2.5 je trošku mimo mísu. Mám sice Omegu, ale ani u Vectry bych nad dvěma hrnky navíc vůbec neváhal... Jezdím s benzínovým šestiválem dvanáct let a zpátky do čtyřválu už teda nee. Spotřeba stejná či menší, cena dílů srovnatelná, spolehlivost dobrá (a ta je u ojetýho auta sázka do loterie tak či tak), snad v případě Vectry jen ten trochu těžší předek. Prostě za mě - sehnat nějakou pěknou opečovávanou V6 v manuálu a budeš spokojenej.
Re: 2.5 vs. 2.0
Napsal: 01 črc 2012, 16:07
od AngeliC
Já se taky kloním k 2.5 .. Ale očividně je opravdu dobrá a lidi se jí drží, protože na prodej jich zrovna moc není
No počkáme si. snad se dočkáme
Re: 2.5 vs. 2.0
Napsal: 01 črc 2012, 17:49
od ZDENDA1
vem 2.5 a pokud jí koupíš v Holandu, tak bude určitě dobrá...docela se tam o auta starají, chtěl jsem si tam taky koupit auto, ale ten chrochtík za něj chtěl víc než udával po telefonu, tak jsem to vzdal
Re: 2.5 vs. 2.0
Napsal: 02 črc 2012, 22:36
od Hellborn
Já jsem se taky rozhodoval mezi 2,5 a 2,0. Je to sice už 4 roky zpátky, ale tehdy to vyhrál dvoulitr.
V6ka je hezky svezení, spotřebově na tom jsou podobně, ale málokterej garážmistr v ČR těm V6kám rozumí.
Potom při nějaké závadě ti budou bezhlavě měnit všechny čidla, protože prostě nebudou vědět co s tím.
Čtyřválec ti opraví kdejakej strejda ve stodole....
Nehledě na to, že motor 2,0 16V se dá sehnat do 5000Kč (je jich relativně hodně) a výměna je relativně jednoduchá.
Pokud se povede zadřít nebo jinak zničit V6ka, sehnat třeba jen ten motor bude kumšt.
Re: 2.5 vs. 2.0
Napsal: 20 zář 2012, 15:45
od AngeliC
Tak.. Byl sem v NL půl roku, tak znám ten jejich styl jízdy "Já mám času dost"
Pravda, i silnice mají pěkné, až na ty retardéry před, v a po každém městě nebo vesnici.
Klučina, který se věnuje přímo Opelům taky říkal spíš ten 4-válec, ale V6ka má prostě kouzlo. S těžšíma opravama se bude muset počítat, ale snad se s tím sžijeme a budeme si rozumět
Díky moc za rady chlapi.. Snad to nebude trvat moc dlouho a bude doma
Re: 2.5 vs. 2.0
Napsal: 20 zář 2012, 20:58
od Colommbo
Jo, kouzlo, to je asi to správný slovo...
Šestivál se přecjen sbírá z volnoběhu do otáček trošku pomaleji než čtyřvál, takže to není ani tak o nějakých zběsilých rozjezdech, trhání asfaltu či pálení gum, jako spíš o hóóódně pohodové jízdě a velmi slušném pružném zrychlení v případě potřeby... Jo, kouzlo - a kdo mu podlehne, nelehko se odčarovává...