Stránka 1 z 1
Škubání 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 05 črc 2012, 09:37
od tomasb
Mam problém v rozmezí 1700 až 1900 otáček auto začne poškubávat, dělá to na všechny rychlosti, ale není to pravidelně párkrát to udělá a pak zase nic, škubne to tak 1-2 v intervalu jedné vteřiny a pak je zase klid. Měl jsem to napíchlí a nic to nehlásilo a ani to nehlásí žádnou chybu.
Re: Škubání 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 05 črc 2012, 12:37
od Miro
vyčistit výřivé klapky?
Re: Škubání 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 05 črc 2012, 19:15
od 3tp2
mě to dělá taky,těsně před nástupem turba a pouze na minimum plynu,jako by se nemohl rozhodnout jestli jít za plynem nebo brzdit motorem,výřivý klapky nemá,zkoušel jsem všechno možný i nemožný,diagnostiku,egr,váhu vzduchu dělá to pořád,naučil jsem se s tím jezdit
někde jsem četl že přehrát soft by mělo pomoct
Re: Škubání 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 05 črc 2012, 19:58
od tomasb
mam akorat strach s toho,aby mi to někde neskočilo do nouzáku někde v německu na dálnici.
Re: Škubání 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 06 črc 2012, 16:43
od 3tp2
Re: Škubání 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 11 črc 2012, 07:00
od tomasb
asi klasika u těhle 16ventilu jak se mi podařilo zjistit zasranej egr a klapky, od roku 2007 je začali něčim pokovovat, tam už ten problem s usazování karbonu prý nemají, a tak bude tuning uprava, at žije naše fosforová nafta
Re: Škubání 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 11 črc 2012, 15:11
od 3tp2
Tuning uprava? Myslíš tím zaslepení Egr?? Já to zkoušel xkrát,nejdříve záslepkou bez děr,později s dírama a pak s většíma dírama a ještě většíma dírama,ale pokaždé mi to dříve či později hodilo chybu Egr
Re: Škubání 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 12 črc 2012, 19:28
od megabeda
@tomasb jakou máš barvu konektorů na vstřikovačích? Žlutou nebo modrou?? Pokud mají žlutou (starší provedení) mohla by to být závada na konektoru 3 vstřikovače.
Re: Škubání 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 20 črc 2012, 20:53
od martulik
Ahoj, mám podobný problém.
Při konstantní rychlosti cca 50 až 60 km/h a jízdě na rovině, mám zařazený 4 rychlostní stupeň a plynový pedál jen lehounce sešláplý pro udržení zmíněné konstantní rychlosti mi motor začne cukat. Přesně jak bylo popsáno výše, jako by nevěděl, zda jít za plynem, nebo brzdit.
Toto se mi oběvuje již delší dobu, ale jen zřídka kdy.
Chybu mi to doposud žádnou nevypsalo, až dnes.
Dnes při delší jízdě, to začalo dělat znovu. Po zastavení a pauze asi 3 hodiny mi na poprvé nešlo nastartovat a ukázalo se auto s klíčem. Na druhý pokus to již nastartovat šlo. Auto jede pod plynem zcela normálně a v celém spektru otáček.
Dojel jsem domů a načetl chybu P0002-52 (regulace tlaku v rozdělovacím potrubí,rozsah/výkon)
Nevíte co přesně je myšleno touto hláškou a kde hledat?
Děkuji za reakce.