výměna motorku volnoběhu

Moderátor: Moderátoři

rock´and´roll

výměna motorku volnoběhu

Příspěvek od rock´and´roll »

Zdarec, již delší dobu mě zlobí otáčky na volnoběh. Dříve kolísali v rozmezí 1200 - 500 a následně auto začalo i zdechat. V servisu mi borec motorek pročistil a vyměnil těsnící kroužek. Zhruba 10 dnů dobré, ale poté se mi zdálo, že ručička ukazující otáčky opět mírně kolísá. Jedná se o kolísání v rozmezí 1000 - 500. Ale dnes se mi stalo, že auto opět zdechlo ( konkrétně 2krát během 10 minut ). Celkově se mi zdá, že např. při dojetí na křižovatku hodně dlouho trvá než se ručička dostane na 800 ot. Když jsem, ale nechal auto na volnoběh 10 minut, ručička se téměř ani nehnula.
Už mě to přestává bavit a přemýšlím nad výměnou volnoběžného motorku. Někde na internetu ( možná i tady ) jsem našel odkaz na nějaký od firmy Getz ( nebo nějak podobně ) za 800kč. Proto přemýšlím, že si jej koupím a chtěl bych vědět jestli se dá tento motorek motorek vyměnit "doma". Nejsem mechanik ani nemám zkušenosti s tímto oborem, ale živím se manuálně takže úplně levý nebudu.
Reklama

fedrin

Re: výměna motorku volnoběhu

Příspěvek od fedrin »

Zdravím, dole je podrobný návod na vyčištění. Borec v servisu nejspíš na něco zapoměl. Já to čistím tak max jednou do roka a volnoběh je úplně normoš. Není třeba kupovat nový krokáč. Jenom se to musí udělat pořádně. Myslím, že to ten chlapík zapoměl promáznout WDéčkem. Taky sem to jednou zapoměl a za pár dní mi to chcípalo znova. Doma je to záležitost tak na hodinku nevím jaký máš motor ale u 2.0 16v je to fakt jednoduchý a to já sem úplnej amatér. Mě to v podstatě už vúbec nezlobí, ale čistím to preventivně, jak říkám jednou za rok.

http://www.gm-club.cz/navody-opel/vycis ... ilu-a-sani
rock´and´roll

Když kliknu na odkaz, objeví se stránka a píše to něco o tom, že nemají platné prohlášení, proto se nic neukáže. Mám 1.8 16v 85 kw motor ecotech.
obcannofka

Příspěvek od obcannofka »