GO kastle, ano či ne?
Napsal: 03 zář 2012, 14:32
Zdravím,
tatíkovi bude končit technická na Astřule z 92. Koupil si Gčkovou a tak tuhle asi bude vyhazovat. Přemýšlel jsem, že bych si ji nechal, jenže už by neprošla technickou... Každopádně oprava by mohla stát tak 20k a za 20k bych stejně koupil opět nějakou Astřuli, co by byla taky rezavá... a teď k věci.
Budou potřeba vyměnit nejlépe oba prahy, víčko nádrže (rezavé, jako na většině těhle aut), podvozek rezavý není (nevypadá), ale pod spolujezdcem je takové skoro už prohnilé "kolečko" (to by se asi taky nechalo vyvařit), není moc velké, jakoby tam někdy někdo něco kápl a jenom na tom místě to tak zrezivělo... Dál to už na vyvařování nevypadá, možná jenom z principu vyvařit na jedné straně zadní lemy (ty by se ale mohli dát ještě vybrousit). Poté už jenom brzdové destičky, opravit spojku, sehnat někde hezké sedačky a jiné blbosti, které už v jízdě nebrání... Ikdyž ještě je špatné nějaké čidlo, protože při vyřazení z dojezdu (když stříkačka vypíná přívod paliva) to dost často zdechne, ale myslím, že i druhé auto by mělo své mouchy...
Jde mi hlavně o to, jestli když se to nechá vyvařit včetně nějakých ochraných nástřiků, tak to za 4 roky nebude zase prohnilý durch... Ta oprava sice nebude nejlevnější, ale jak říkám, za ty prachy bych stejně nic hezkýho nekoupil. Osobně si myslím, že do 25k bych z toho udělal hezký auto v ceně tak 35k... Je mi to líto vyhazovat, je to spolehlivé auto, má spotřebu 6-7 litrů ikdyž se tomu hulí a krásně to táhne. Motor by možná chtěl trošku pročistit, ale to je opět věc, kterou bych dělal spíš pro lepší pocit...
Co myslíte, má to cenu? Neshnije to vyvařený po 3-4 letech? Chtěl bych to mít v nerezavém stavu alespoň ty 4-5let, pak bych ju chtěl vyhodit jen proto, aby s ní udělali druhé auto a né, že je zase zhnilá... Díky všem za odpovědi
tatíkovi bude končit technická na Astřule z 92. Koupil si Gčkovou a tak tuhle asi bude vyhazovat. Přemýšlel jsem, že bych si ji nechal, jenže už by neprošla technickou... Každopádně oprava by mohla stát tak 20k a za 20k bych stejně koupil opět nějakou Astřuli, co by byla taky rezavá... a teď k věci.
Budou potřeba vyměnit nejlépe oba prahy, víčko nádrže (rezavé, jako na většině těhle aut), podvozek rezavý není (nevypadá), ale pod spolujezdcem je takové skoro už prohnilé "kolečko" (to by se asi taky nechalo vyvařit), není moc velké, jakoby tam někdy někdo něco kápl a jenom na tom místě to tak zrezivělo... Dál to už na vyvařování nevypadá, možná jenom z principu vyvařit na jedné straně zadní lemy (ty by se ale mohli dát ještě vybrousit). Poté už jenom brzdové destičky, opravit spojku, sehnat někde hezké sedačky a jiné blbosti, které už v jízdě nebrání... Ikdyž ještě je špatné nějaké čidlo, protože při vyřazení z dojezdu (když stříkačka vypíná přívod paliva) to dost často zdechne, ale myslím, že i druhé auto by mělo své mouchy...
Jde mi hlavně o to, jestli když se to nechá vyvařit včetně nějakých ochraných nástřiků, tak to za 4 roky nebude zase prohnilý durch... Ta oprava sice nebude nejlevnější, ale jak říkám, za ty prachy bych stejně nic hezkýho nekoupil. Osobně si myslím, že do 25k bych z toho udělal hezký auto v ceně tak 35k... Je mi to líto vyhazovat, je to spolehlivé auto, má spotřebu 6-7 litrů ikdyž se tomu hulí a krásně to táhne. Motor by možná chtěl trošku pročistit, ale to je opět věc, kterou bych dělal spíš pro lepší pocit...
Co myslíte, má to cenu? Neshnije to vyvařený po 3-4 letech? Chtěl bych to mít v nerezavém stavu alespoň ty 4-5let, pak bych ju chtěl vyhodit jen proto, aby s ní udělali druhé auto a né, že je zase zhnilá... Díky všem za odpovědi