Stránka 1 z 1

Regulace turba

Napsal: 19 zář 2012, 19:04
od dlouvl123
Hoj motoristé,
naskytl se mi na mé vectře dvoulitru DTI problém, doufám, že jeden z vás koumáku ho dovede rozlousknout.
Turbo je neustálé otevřené, tím dochází k tarokování při nízkých a vysokých otáčkách. Problém je nejspíše v regulačním ventilu podtlaku nebo tuším v řídící jednotce tohoto ventilu. Pokud je ventil odpojen od konektoru propouští jen lehký podtlak pokud ho však připojím dochází k nepřerušovanému silnému podtlaku nezávislé na otáčkách motorů, tím dochází k stálému otevření podtlakového ventilu. Proto se vás táží, zda je chyba v elektroventilu nebo v impulsu řídící jednotky....
Děkují za každou odůvodněnou odpověď.

Re: Regulace turba

Napsal: 19 zář 2012, 23:14
od ernst
jsou do toho ventilou dobře zapojené hadičky? pokud ho zapojíš a něco se změní, tak bude chyba asi někde jinde než ve ventilu...

jde vidět na turbu jak se posouvá hřídelka po zapojení?

Re: Regulace turba

Napsal: 20 zář 2012, 19:16
od dlouvl123
Hadičky jsou dobře zapojene. po odpojení zajede z5 tudíž i zavře. Při nastartování se otevře na doraz jde vidět ten chod :) chodí volně.Dnes jsem měřil na osciloskopu prubeh napetí co otvírá ten regulační ventil a bylo konstantní při všech otáčkách motoru. Takže opravdu nevím co s tím ventilem to být tudíž nemůže. Přikláním se spíše k řídící jednotce , ale ovšem zase nějaký podmět může dát řídící jednotce signal na to aby dělala tohle. Takže opravdu nevím čím to je.