Regulace turba
Napsal: 19 zář 2012, 19:04
Hoj motoristé,
naskytl se mi na mé vectře dvoulitru DTI problém, doufám, že jeden z vás koumáku ho dovede rozlousknout.
Turbo je neustálé otevřené, tím dochází k tarokování při nízkých a vysokých otáčkách. Problém je nejspíše v regulačním ventilu podtlaku nebo tuším v řídící jednotce tohoto ventilu. Pokud je ventil odpojen od konektoru propouští jen lehký podtlak pokud ho však připojím dochází k nepřerušovanému silnému podtlaku nezávislé na otáčkách motorů, tím dochází k stálému otevření podtlakového ventilu. Proto se vás táží, zda je chyba v elektroventilu nebo v impulsu řídící jednotky....
Děkují za každou odůvodněnou odpověď.
naskytl se mi na mé vectře dvoulitru DTI problém, doufám, že jeden z vás koumáku ho dovede rozlousknout.
Turbo je neustálé otevřené, tím dochází k tarokování při nízkých a vysokých otáčkách. Problém je nejspíše v regulačním ventilu podtlaku nebo tuším v řídící jednotce tohoto ventilu. Pokud je ventil odpojen od konektoru propouští jen lehký podtlak pokud ho však připojím dochází k nepřerušovanému silnému podtlaku nezávislé na otáčkách motorů, tím dochází k stálému otevření podtlakového ventilu. Proto se vás táží, zda je chyba v elektroventilu nebo v impulsu řídící jednotky....
Děkují za každou odůvodněnou odpověď.