nestartuje jen po natankování
Moderátor: Moderátoři
nestartuje jen po natankování
Dobrý den, ahoj všem. Mám problémek. Koupil jsem OPEL SIGNUM 2.8turbo V6 automat. Plná spokojenost, jen se objevuje takový jev. Po natankování u benzínky po zaplacení nejde nastartovat, točím, točím a motor naskočí až po cca 30 sekundách, malinko se zakouří z výfuku a pak se to nestane nikdy, až opět po natankování u benzínky. Při dolití například 5litrů z kanystru se to neděje, opravu jen a jen po natankování a to pokaždé. Již jsem si na to zvykl ale je to divné. Sleduji to a zkouším co mi kdo radí, nezavírat víčko nádrže, nastartovat, nic. dále jsem zkoušel několikrát zapnout zapalování, vyndat klíček a podobně, jestli si čerpadlo natáhne benzín a stále nic prostě nevím, auto jsem zvednul na hever, nádrž není vcuclá. Nevíte někdo náhodou čím by to mohlo být. Na TECHu nic nebylo vidět, v servisu pochopitelně neví :/ díky za jakoukoliv radu. Dawe.Fox
- Reklama
Re: nestartuje jen po natankování
Zdravim,
Tak jsme dva uplne se stejnym problemem u stejneho motoru.Me to zaclo pred 10 dny, ale zatim jsem to neresil.
Ted spis resim rozvody a prevodovku.
Snad ti ale nekdo poradi
Tak jsme dva uplne se stejnym problemem u stejneho motoru.Me to zaclo pred 10 dny, ale zatim jsem to neresil.
Ted spis resim rozvody a prevodovku.
Snad ti ale nekdo poradi
Re: nestartuje jen po natankování
Napadá mě, jestli při tankování z pistole, přecjen je tam asi větší tlak než při nalívání z kanystru, benzín prostě (nějak?) nateče (někam?) do odvětrání nádrže, kde být nemá a chvíli to trvá, než se odtamtud zase (nějak?) dostane a pak už to opět funguje... Když jsem měl kdysi na Omeze vyndanou nádrž, ten systém je docela složitej spletenec asi šesti hadiček a hadic různé tloušťky a propojení a ještě k tomu nějaká krabička, bude to mít i nějakou bezpečnostní funkci pro případ převrácení vozidla, aby netekl benzín z nádrže - nevím, jen tak nahlas uvažuju, ale asi je to hloupost, když auto nestartuje ani při nezavřeném víčku nádrže... Motor nestartuje ani když natankuješ jakékoli množství nebo tankuješ vždycky do plné...?
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: nestartuje jen po natankování
i když natankuji půlku, také jsem přemýšlel, že by to mohlo být jakýmsi tlakem z pistole, případně že nějaké zpětná klapka díky tlaku pustí benzín někam jinám a při startování trvá dýl, než si potřebný benzín natáhne. Tedy to dělá pokaždé, když tam dávám jaké koliv množství z tankovací pistole. zatím díky za příspěvky a snad to tady dáme nějak dohromady nejen pro mě, ale je vidět že i pro timlicka je to stejný problém který otravuje :/ díkys
Re: nestartuje jen po natankování
Podle mě máš špatnýho něco jako je přepouštěč vzduchu nebo plynů z nádrže, pistole ti to tam natlačí tlakem a chvilku trvá než nahromaděnej vzduch ujde cca 30 vteřin, proto ti čerpadlo tahá vzduch a nenatočíš to... u starejch aut to byl takovej ventil na vršku nádrže, kterým stlačenej vzduch ušel....
Re: nestartuje jen po natankování
zkus tankovat pomalu, pistol nezacvakuj, ale drž ji jen tak na malej průtok (co nejmenší) a uvidíš
já takhle viděl startovat u nás u Globusu na pumpě němčoura se Signumem a myslel jsem v tu chvilku, že to má zavzdušněný nebo natankoval jiné palivo.....asi to bude nějaká neřest těchto modelů
já takhle viděl startovat u nás u Globusu na pumpě němčoura se Signumem a myslel jsem v tu chvilku, že to má zavzdušněný nebo natankoval jiné palivo.....asi to bude nějaká neřest těchto modelů
CZECH TRUCK TEAM
Myšlenka dne:
Muži prý mají podle žen mozek mezi nohama...
Tím pádem ženy mozek nemají, neboť tam mají díru.
Z toho plyne, že ženy jsou rozumné, jen když se jim tam ten mozek vloží...
Myšlenka dne:
Muži prý mají podle žen mozek mezi nohama...
Tím pádem ženy mozek nemají, neboť tam mají díru.
Z toho plyne, že ženy jsou rozumné, jen když se jim tam ten mozek vloží...
- m.artty
- Příspěvky: 1031
- Registrován: 06 pro 2008, 11:14
- Bydliště: Litvínov, občas Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: nestartuje jen po natankování
Teď si úplně nejsem jistej, ale myslím si, že takovací pistole mají zpětné odsávání par, ne? Tém pádem by se mohlo dít to, že pistole vytvoří v nádrži podtlak a tím podtlakem "vycucne" benzín z přívodního vedení k motoru... to by pak vysvětlovalo to dlouhé startování.
Nesetkal jsem se s tím, jen tak mě to teď napadlo...
Nesetkal jsem se s tím, jen tak mě to teď napadlo...
Re: nestartuje jen po natankování
S první větou souhlas. S druhou už moc nee, bo myslím, že tebou uvažovanému vycucnutí benzínu z vedení k motoru brání už jen samotné podávací čerpadlo...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: nestartuje jen po natankování
to něco by na tom mohlo být ne? Nemohlo by to čerpadlo být vadný? například někalá zpětná klapka? ventilek? gumička?
Re: nestartuje jen po natankování
môj názor:
1/ podtlak v nádrži nemôže nastať odsávaním výparov - navyše naše benzínky to snáď ani nemajú, chýba na palivovej hubici "kryt" ktorý zaslepuje otvor nádrže pri tankovaní.
Po vytiahnutí hubice je ale nádrž otvorená dostatočne dlho než ju zatvoríme. To by musel podtlak ako blázen a to by nádrž nevydržala
2/ podtlak v nádrži by sa správal tak, že auto naštartuje a po určitom čase keď spotrebovaním paliva čerpadlo už nedokáže odsať dosť paliva motor zdochne. Pri povolení víka nádrže jasne počuť nasanie vzduchu.
Kolegovi ešte na Vectre B takto čerpadlo zdeformovalo nádrž.
3/ tipol by som to skutočne na nejaký uzatvárací ventil ktorý pri náraze blokuje výtok paliva. Po prudkom naplnení nádrže sa v tomto module niečo zablokuje kým sa nevyrovnajú tlaky v potrubí.
U palivového filtra v priečke medzi motorom a kabínou sa takýto krám - nárazový box - nachádza u dieslu. V múdrej knihe som sa nedočítal kde je pre benziňák.
Múdra kniha má ešte jeden tip - palivové pary sa odvádzajú cez filter s aktivným uhlím niekam do pravého blatníka a potom k motoru. Tankovaním by mohlo vzniknúť viac plynov a tento systém to nedokáže všetko "požrať".
1/ podtlak v nádrži nemôže nastať odsávaním výparov - navyše naše benzínky to snáď ani nemajú, chýba na palivovej hubici "kryt" ktorý zaslepuje otvor nádrže pri tankovaní.
Po vytiahnutí hubice je ale nádrž otvorená dostatočne dlho než ju zatvoríme. To by musel podtlak ako blázen a to by nádrž nevydržala
2/ podtlak v nádrži by sa správal tak, že auto naštartuje a po určitom čase keď spotrebovaním paliva čerpadlo už nedokáže odsať dosť paliva motor zdochne. Pri povolení víka nádrže jasne počuť nasanie vzduchu.
Kolegovi ešte na Vectre B takto čerpadlo zdeformovalo nádrž.
3/ tipol by som to skutočne na nejaký uzatvárací ventil ktorý pri náraze blokuje výtok paliva. Po prudkom naplnení nádrže sa v tomto module niečo zablokuje kým sa nevyrovnajú tlaky v potrubí.
U palivového filtra v priečke medzi motorom a kabínou sa takýto krám - nárazový box - nachádza u dieslu. V múdrej knihe som sa nedočítal kde je pre benziňák.
Múdra kniha má ešte jeden tip - palivové pary sa odvádzajú cez filter s aktivným uhlím niekam do pravého blatníka a potom k motoru. Tankovaním by mohlo vzniknúť viac plynov a tento systém to nedokáže všetko "požrať".