Odpojeny konektor? Proc?
Moderátor: Moderátoři
Odpojeny konektor? Proc?
Ahoj fandove oplu... Vcera jsem koupil Omegu 2.5 V6 DTI r.v. 2002 automat a dnes jsem si vsiml, ze pod hadrem byl schovany odpojeny tento konektor. Viz foto... Auto je v naprostem poradku, chybu nehlasi zadnou, ale mam strach ho zapojit abych neco nepokazil. Diky za odpovedi. Tomas porad nevim co stim prosim.
Naposledy upravil(a) Kunder85 dne 06 úno 2013, 17:58, celkem upraveno 2 x.
- Reklama
- m.artty
- Příspěvky: 1031
- Registrován: 06 pro 2008, 11:14
- Bydliště: Litvínov, občas Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odpojeny konektor? Proc?
Nějak tu chybí ta fotka. Klidně to může být jen příprava pro něco, co v autě není.
Re: Odpojeny konektor? Proc?
uz jsem tam pridal fotku
Re: Odpojeny konektor? Proc?
konektor je rozpojený, zkus ho zapojit, vypadá to na nějaké čidlo....
já bych to zkusil zapojit a pozorovat co se bude dít, nech si otevřené okno nebo dveře.....
nebo pokud se bojíš, tak počkat až ti poradi někdo kdo má stejné auto
já bych to zkusil zapojit a pozorovat co se bude dít, nech si otevřené okno nebo dveře.....
nebo pokud se bojíš, tak počkat až ti poradi někdo kdo má stejné auto
CZECH TRUCK TEAM
Myšlenka dne:
Muži prý mají podle žen mozek mezi nohama...
Tím pádem ženy mozek nemají, neboť tam mají díru.
Z toho plyne, že ženy jsou rozumné, jen když se jim tam ten mozek vloží...
Myšlenka dne:
Muži prý mají podle žen mozek mezi nohama...
Tím pádem ženy mozek nemají, neboť tam mají díru.
Z toho plyne, že ženy jsou rozumné, jen když se jim tam ten mozek vloží...
Re: Odpojeny konektor? Proc?
Sice jsem ještě naftovou 2,5 véšestku neviděl,ale asi ani ty ji nemáš.Je to BMW 2,5 commonrail motor Y25DT.
Ten konektor je pro nezávislé topení EBERSPAECHER,většina těchto vozů s dieslem je jím vybavena z prvovýroby.Topi to do vody ,aby došlo k rychlejšímu ohřátí systemu.Je s tím dost často problém a opravy docela drahé,tak to lidi hodně odpojují.Samo že v zimě to i zvyšuje spotřebu,poněvadž to papá naftu z nádrže.
Ten konektor je pro nezávislé topení EBERSPAECHER,většina těchto vozů s dieslem je jím vybavena z prvovýroby.Topi to do vody ,aby došlo k rychlejšímu ohřátí systemu.Je s tím dost často problém a opravy docela drahé,tak to lidi hodně odpojují.Samo že v zimě to i zvyšuje spotřebu,poněvadž to papá naftu z nádrže.