Přístrojová deska z benzínu na diesel
Napsal: 10 bře 2013, 21:50
Zdravím,
mám Astru F 1,7D 42kW r.v. 92 .
Nedávno jsem dělal alternátor (DELCO REMY France) a všiml jsem si, že je na něm výstup "W" (což je údajně zdroj střídavých pulzů pro otáčkoměr).Drát z tohoto kontaktu vede někam do auta, ale na palubní desce je pouze (z vleva) palivoměr, rychloměr, teplota vody, takže usuzuji, že je drát někde ukončen a nepřipojen.
Viděl jsem přístrojovou desku z Fka, ale benzínu a ta má místo palivoměru otáčkoměr a palivoměr přesunutý k teploměru vody.
Sla by přístrojová deska zaměnit a signál z alternátoru "W" připojit, aby otáčkoměr ukazoval otáčky motoru (reálné)?
Převodový poměr alternátor ku kliková hřídel je asi 1: 1,8 (není ani 1:2).
Děkuji, za odpovědi.
mám Astru F 1,7D 42kW r.v. 92 .
Nedávno jsem dělal alternátor (DELCO REMY France) a všiml jsem si, že je na něm výstup "W" (což je údajně zdroj střídavých pulzů pro otáčkoměr).Drát z tohoto kontaktu vede někam do auta, ale na palubní desce je pouze (z vleva) palivoměr, rychloměr, teplota vody, takže usuzuji, že je drát někde ukončen a nepřipojen.
Viděl jsem přístrojovou desku z Fka, ale benzínu a ta má místo palivoměru otáčkoměr a palivoměr přesunutý k teploměru vody.
Sla by přístrojová deska zaměnit a signál z alternátoru "W" připojit, aby otáčkoměr ukazoval otáčky motoru (reálné)?
Převodový poměr alternátor ku kliková hřídel je asi 1: 1,8 (není ani 1:2).
Děkuji, za odpovědi.