Stránka 1 z 1

Přístrojová deska z benzínu na diesel

Napsal: 10 bře 2013, 21:50
od sellenen
Zdravím,

mám Astru F 1,7D 42kW r.v. 92 .

Nedávno jsem dělal alternátor (DELCO REMY France) a všiml jsem si, že je na něm výstup "W" (což je údajně zdroj střídavých pulzů pro otáčkoměr).Drát z tohoto kontaktu vede někam do auta, ale na palubní desce je pouze (z vleva) palivoměr, rychloměr, teplota vody, takže usuzuji, že je drát někde ukončen a nepřipojen.

Viděl jsem přístrojovou desku z Fka, ale benzínu a ta má místo palivoměru otáčkoměr a palivoměr přesunutý k teploměru vody.

Sla by přístrojová deska zaměnit a signál z alternátoru "W" připojit, aby otáčkoměr ukazoval otáčky motoru (reálné)?

Převodový poměr alternátor ku kliková hřídel je asi 1: 1,8 (není ani 1:2).

Děkuji, za odpovědi.

Re: Přístrojová deska z benzínu na diesel

Napsal: 10 bře 2013, 22:07
od m.artty
Musíš sehnat z diesela. V benzínu si otáčkoměr bere impulzy z nějakého čidla - v dieselu by nefungoval.

Re: Přístrojová deska z benzínu na diesel

Napsal: 12 bře 2013, 19:57
od sellenen
m.artty píše:Musíš sehnat z diesela. V benzínu si otáčkoměr bere impulzy z nějakého čidla - v dieselu by nefungoval.

Vy u té 1,7TD máte otáčkoměr?

Re: Přístrojová deska z benzínu na diesel

Napsal: 12 bře 2013, 20:34
od LordMMX
najnižšia výbava mala prístrojovku bez otáčkomeru... je jedno či benzín alebo diesel

Re: Přístrojová deska z benzínu na diesel

Napsal: 13 bře 2013, 21:41
od sellenen
Vývod od alternátoru tam údajně jde vždy, stačí sehnat správnou přístrojovku z diesela s otáčkoměrem a číslem za "W" stejným jako má ta moje. Dále musí bít pouze z atmosféry, TD mají údajně jiné zapojení.A možná R.V. by mohl být orientačním vodítkem...

Tak jsem si to tak nějak dal dohromady a po něčem se podívám...

Děkuji všem za informace a tím bych i téma uzavřel.

Re: Přístrojová deska z benzínu na diesel

Napsal: 13 bře 2013, 22:19
od m.artty
Původně jsem otáčkoměr neměl, sehnal jsem přístrojovku s otáčkoměrem a jen jsem je vyměnil. Dokonce v autě byla příprava pro otáčkoměr, takže žádné tahání kabelů.