Stránka 1 z 2

nestartuje

Napsal: 17 dub 2013, 20:24
od knovak631
Ahoj Mám Signum v naftě a jakmile je studenej motor tak prostě nenastartuju, baterka točí jak divá ale nechytne. Zase když se motor zahřeje tak je vše v pohodě. Prosím poradte. Dík

Re: nestartuje

Napsal: 17 dub 2013, 21:05
od denny
''Signum v naftě ''je tak obšírně popsané auto,to je kdybys napsal ,že je stříbrné.
Co alespoň typ motoru.Co takhle alespoň základní vyčtení paměti závad a nějaké skutečné hodnoty za studena.
Jinak na takovýto dotaz je stejně obšírná odpověď-je to nějaké rozbité.

Re: nestartuje

Napsal: 24 dub 2013, 15:30
od knovak631
Je to Signum 2,2 DTI 92kW r.v. 2003, na diagnostice to nic moc neukázalo jen nějakej problém s imobilizérem ale nepřijde mi, že by v tom hrál nějakou roly. Jinak nevím jaký ještě výčet chyb... Díky

Re: nestartuje

Napsal: 24 dub 2013, 20:30
od denny
Nechci sejčkovat,ale asi šlo čerpadlo do věčných lovišť.Je to velmi častá závada.Příjde bez varování a je to pouze na nové čerpadlo-oprava není možná,jedná se o čerpadlo VP44 system PSG 16.

Re: nestartuje

Napsal: 24 dub 2013, 20:36
od peter.eu
Opravdu neni mozna repase u VP44 ? Znamej ho nechaval zrepasovat,ale bylo to na VB 2.0DTI,tusim ze to stalo okolo 20tis

Re: nestartuje

Napsal: 25 dub 2013, 15:24
od knovak631
No tak to je pěkně na prd, já jsem si nejdřív myslel že by to mohly bejt vstřiky ale když říkáte čerpadlo? dá se to nějak s jistotou zjistit zda-li to je vážně čerpadlo? no a když repase stojí kolem 20tis. kolik bude stát nový? to bude asi pěkná raketa co?
denny píše:Nechci sejčkovat,ale asi šlo čerpadlo do věčných lovišť.Je to velmi častá závada.Příjde bez varování a je to pouze na nové čerpadlo-oprava není možná,jedná se o čerpadlo VP44 system PSG 16.

Re: nestartuje

Napsal: 25 dub 2013, 19:30
od lubaan
Nemusí bejt nutně v háji čerpadlo.Máme doma zafiru 2.2 DTI a ta studená po delším stání taky nestartovala.Prostě se to zavzdušní.Problém byla padající nafta.Dělají to přepadový hadičky a těsnění vstřikovačů pod vačkou v hlavě motoru.My jsme měnili nejdřív přepadový hadičky,ale to nepomohlo.Až po výměně těsnění vstřikovačů bylo po probléblému.
Čerpadlo Vp 44 ve Vectře C/Signum je specifický jinde nepoužitý čerpadlo se sdruženou řídící jednotkou motoru a proto je prej neopravitelný.Nicméně Dieselservis Rada mu někdy dokáže pomoct.Čerpadla VP44 používá spousta jiných aut,ale tahle verze je opravdu specialitka.

Re: nestartuje

Napsal: 26 dub 2013, 07:47
od denny
peter.eu píše:Opravdu neni mozna repase u VP44 ? Znamej ho nechaval zrepasovat,ale bylo to na VB 2.0DTI,tusim ze to stalo okolo 20tis
Ano jde bez problému,ale VP 44 s PSG 5-má jeden připojovací štekr,ale VP 44 s PSG16 -má dva štekry,nee.

Re: nestartuje

Napsal: 26 dub 2013, 07:50
od denny
knovak631 píše:No tak to je pěkně na prd, já jsem si nejdřív myslel že by to mohly bejt vstřiky ale když říkáte čerpadlo? dá se to nějak s jistotou zjistit zda-li to je vážně čerpadlo? no a když repase stojí kolem 20tis. kolik bude stát nový? to bude asi pěkná raketa co?
denny píše:Nechci sejčkovat,ale asi šlo čerpadlo do věčných lovišť.Je to velmi častá závada.Příjde bez varování a je to pouze na nové čerpadlo-oprava není možná,jedná se o čerpadlo VP44 system PSG 16.
Jak píše luban,nejdříve řadně zatěsnit palivový system,zaplavit palivem a popřípadě namontovat zpětné ventily.

Re: nestartuje

Napsal: 26 dub 2013, 09:38
od lubaan
Jako první bych zkusil namontovat před naftovej filtr tohle: http://www.sbazar.cz/nis82/detail/29350 ... i-nafty-se
Pak vždycky když je auto studený před startováním párkrát zapumpovat.Pokud se tim problém vyřeší ta bude stačit přetěsnit palivovou soustavu.Pokud nevyřeší,je třeba se začít smiřovat s opravou nebo spíš výměnou čerpadla.

To čerpadlo do určítý míry opravit jde,záleží co je na něm špatný.To už je ale otázka pro odborníka: http://www.rada-bosch.cz/default.asp?id ... 57&idm=256