Nechal jsem udelat na 3 litru rozvody + srovnat hlavu + novy tesneni + nova vodni pumpa, jelikoz v oleji byla voda a zralo to olej.
Jenze ted mi to zere cca 2 litry oleje na 1000km, na vicku oleje ani znamka emulze nebo vody, tak nevim jestli to jsou pistni krouzky nebo nejaka specialitka tohodle motoru.
Kdyz stojim na miste na neutral tak mi to zachvili zacne kourit vic, ale dym neni vubec namodraly, spis jako kdyz auto nastartujete v zime. Co pomuze je odepnout na chvili baterku, to pak kouri min, ale casem zase stejne.
Kdyz dam na jednicku plnej tak se zamnou objevi monstrozni namodraly oblak. Jezdim tim radsi ekonomicky s minimem plynu a spotrebu mam cca 10-11 litru po Praze. Vnitrek koncovky vyfuku je cerny od oleje a kdyz tam sahnu prstem tak ho vyndam od hodne hustyho takrka netekutyho cernyho oleje. Olej na rysce je krasne zluty.
Kdyby to byly krouzky, nevite o nekom v okoli Prahy kdo se v tom vyzna a dokazal by to udelat za normalni penize?
x30x zere olej i po pretesneni
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: x30x zere olej i po pretesneni
Zapečené kroužky na pístech.U tohoto motoru je výraz ''normální peníze'' poněkud zavádějící.Co si pod tím představuješ?Co to znamená ''nechal jsem srovnat hlavu'' ?Jsou tam totiš dvě.Opravou hlav se zvýší tlak ve spalovacím prostoru a pak se většinou stane ,že motor zaěne žrát olej ještě víc,protože jej kroužky nesetřou ze stěn válců.
Re: x30x zere olej i po pretesneni
Myslel jsem tim ze kdyz se davalo novy tesneni pod hlavy, tak se rovnou srovnaly, aspon to mi tvrdili v servisu Nechal jsem tam s komplet rozvodama a vodni pumpou skoro 18k
Libila by se mi odvoded ve stylu: jsou to krouzky, ty stoji x Kc, za praci pocitej x hodin neboli x Kc.
Kamos tvrdil ze kdyz se delaji krouzky tak je dobry nechat vyhladit steny valcu. To se ale bojim ze by musel motor komplet ven a to jsou uz desitky tisic. Ted chtej 35k za to ze mi jen nandali motor po GO do camara + naplne, coz mi prijde taky jako nesmysl, kdyz za GO jsem dal 30k + dily
Libila by se mi odvoded ve stylu: jsou to krouzky, ty stoji x Kc, za praci pocitej x hodin neboli x Kc.
Kamos tvrdil ze kdyz se delaji krouzky tak je dobry nechat vyhladit steny valcu. To se ale bojim ze by musel motor komplet ven a to jsou uz desitky tisic. Ted chtej 35k za to ze mi jen nandali motor po GO do camara + naplne, coz mi prijde taky jako nesmysl, kdyz za GO jsem dal 30k + dily
Re: x30x zere olej i po pretesneni
Mno, když by byl denny v dobrém rozmaru, možná by ti nějakou přibližnou kalkulaci udělat mohl, podle referencí je to zkušený a hodně dobrý oplí serviceman...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: x30x zere olej i po pretesneni
Tak doufejme ze bude dnes vecer s pivkem u kompu
Rad bych omegu zachranil, nechci aby to delal pod cenou, prace je prace, jen bych chtel vedet kolik to tak muze stat.
Rad bych omegu zachranil, nechci aby to delal pod cenou, prace je prace, jen bych chtel vedet kolik to tak muze stat.
Re: x30x zere olej i po pretesneni
Tak bohuzel pri cene opravy se mi nevyplati to opravovat.
Mam na aute novou spojku, rozovdy, chladic, pumpu palivo i vodu, zadni tlumice, vahu vzduchu, bosch baterku a koncovy dil vyfuku, tak me napadlo koupit jiny auto a prehodit to na nej.
1) Budou pasovat rozvody z V6 3.0 i na V6 2.5
2) chtel bych koupit neco s LPG, na co si mam dat pozor? je to dobry napad?
3) lze pouzit zadni tlumice ze sedanu na kombika, aniz by to rozhodilo jizdni vlastnosti?
Mam na aute novou spojku, rozovdy, chladic, pumpu palivo i vodu, zadni tlumice, vahu vzduchu, bosch baterku a koncovy dil vyfuku, tak me napadlo koupit jiny auto a prehodit to na nej.
1) Budou pasovat rozvody z V6 3.0 i na V6 2.5
2) chtel bych koupit neco s LPG, na co si mam dat pozor? je to dobry napad?
3) lze pouzit zadni tlumice ze sedanu na kombika, aniz by to rozhodilo jizdni vlastnosti?