Stránka 1 z 1

Pristrojovka

Napsal: 13 črc 2013, 19:25
od Sako1400
Caute dnes sa mi stalo ze za jazdy sa mi z nicoho nic vypla cela pristrojovka a cca po 5 sec nabehla naspat.V pamati ziadne chyby a nesvieti ani auto s klucom .

Re: Pristrojovka

Napsal: 13 črc 2013, 20:27
od fenca007
jestli se to nebude opakovat,tak bych to neřešil.Spousta elekroniky a nic není dokonalé.Mně občas samo od sebe vypne rádio,něco jako restart u PC ale po 5 sec naběhne.Naučil jsem se s tím žít ;)

Re: Pristrojovka

Napsal: 13 črc 2013, 21:16
od Sako1400
tak dufam ze sa to nezopakuje ...
zatial Dakujem

Re: Pristrojovka

Napsal: 09 led 2014, 17:03
od Zeppelin
Umírající budíky jsem řešil / trpěl asi tři roky. Oprava v servisu Opel Plzeň bez pár korun tisícovka. Studený spoj někde zezadu na desce, elektrikář věděl, kam má šáhnout, častý problém. Pokud by se opakovalo, vyměnit za novou.

Vážení majitelé Vekter... Problém s mrtvými budíky
Umírající budíky jsem řešil několik let. Začalo to nevinně jednou dolů a hned nahoru. Potom dlouho nic a s časem se to začalo opakovat častěji a častěji. Jediné, co se rozsvítilo, byla kontrolka motoru, jinak nic. Ani podsvětlení. Dlouho jsem s tím žil, občas pomohly výstražné blinkry, občas otevření dveří (což je mi dnes zvláštní). Začal jsem to přisuzovat CIM modulu. Nechal jsem ho za cca 12000,- vyměnit. Zbytečně. Budíky nešly dál. Opět jsem dal auto do opel servisu, ať se na to podívají a problém vyřeší. CIM modul jsem si naporoučel sám. I pán ze servisu mě varoval, že pak to bude jen na mně, když se nic nezmění. Podruhé jsem dal na ně. Problém byl, jak jsem psal nahoře, ve studeném spoji na desce budíků. A když budou dál umírat, tak je to na výměnu. Pár měsíců vše v pohodě...
A pak to začalo nanovo. Až jednoho dne, kdy zase nic, ani demontáž a "probouchání" budíků na parkovišti nepomohlo, rozhodl jsem se je rozebrat. Našel jsem návod a pustil jsem se do práce. Zjistil jsem dvě podstatné věci. První je, že kluci v oplu do těch budíků vůbec nelezli, druhý pak, že problém nebyl v žádném studeném spoji, ale odtrženém konektoru na základní desce (viz odkaz - všimněte si kolem každého pinu (dvanáct pinů uprostřed fotky), který má být připájen, odtržení od zbytku). Takže jsem oknem vyhodil zhruba 13 tisíc, ale pro příště vím, že napřed se v tom pohrabu sám, a když to poseru a nebudu si vědět rady, teprve potom začnu sypat kačáky...
Takže oprava znamenala mikropájkou proletovat všechny spoje konektoru a hle! Jako nové...
https://www.flickr.com/photos/46379954@ ... 7/sizes/o/

Re: Pristrojovka

Napsal: 31 bře 2015, 18:14
od kamenek10
zdravim!
podla navodu som opravil kamosovi pristrojovku.pomohlo to preletovanie PINov zozadu.velka vdaka za tento prispevok,,,lebo uz rozhadzal dost eur po servisoch a chceli len menit za novu.
ale nastal problem.pocas opravy sme mali odpojedny akumulator a momentalne mu prestalo fungovat natacanie xenonov a prisvicovanie do zakrut-hmlovkamy.pred tym ze mu to fungovalo aj ked nesla pristrojovka.
napichnute som to mal cez autocom(delphi) a kalibracia nebola mozna bez security code. kvoli tomu som kupil aj op-com(china) ze to cez BODY-INSTRUMENT-EPROM INFO vycita ten security code.
no jaksi sa mu nechce s autom spojit.test kabla OK,ver 1.45. aktivovany program je ,,no pri spojeni ECU vyhodi hlasku ze zapal.je OFF,kabel je odpojeny alebo je jednotka zaneprazdnena.niekde som nasiel ze tieto kable zamrzaju.obcas.krabicka svieti na cerveno ked je zapojena a oranzovo blika pri teste ci spojeni RJ.

preto hladam niekoho v oblasti zapadneho slovenska SI,SE,MA popripade z hodoninska kto ma takuto chinu ze by mi skusil otestovat moj kabel.nemam doma bohuzel ziadneho opla.

...sorry ze som to dal zrovna sem.
vdaka za reakcie