Stránka 1 z 1
Vibrace při ranních studených startech VC 2.2 Dti
Napsal: 04 říj 2013, 06:47
od Dapos
Zdar, a je to tu znova další rok, jak jsou rána zmrzly neco mi vibruje v motoru. nez pojedu k mechanikovi tak se chci zeptat jestli stim nema nekdo zkusenost.
VECE 2.2DTI
Při studeným startu motor začne do 10s vydavat vibrace s mezerama cca. 3sekundy .... otačky nekolísaj na volnoběh , motor z venku mění lehce zvuk .... jakmile se rozjedu všechno je v normalu citim to zase kdyz zastavim na volnobeh..jakmile se motor zacne ohrivat je po problemu.
napada me jestli nepali jedna zhavicka spatne nebo jestli neni spatnej nejakej vstrik kterymu dela mraz zle.
Re: Vibrace při ranních studených startech VC 2.2 Dti
Napsal: 04 říj 2013, 23:14
od ernst
prakticky sis sám odpověděl.
Re: Vibrace při ranních studených startech VC 2.2 Dti
Napsal: 05 říj 2013, 09:27
od martulik
Žhavičem by to nemělo být, to by jsi poznal že to špatně startuje za studena. Můžeš je vyzkoušet jestli jsou dobré nebo špatné. Vyšroubuj a vyzkoušej na baterce jestli se všechny stejně rychle nažhaví. Na volnoběh už to nemá vliv.
Vstřiky zkontroluj přez OP-COM live data.
Re: Vibrace při ranních studených startech VC 2.2 Dti
Napsal: 06 říj 2013, 20:47
od alzafir
Žhavení bych vyloučil, kontrola žhavičů ale neuškodí.
V live datech sice uvidíš kolik nafty dávkuje jednotka pro vstřiky, ale to není průkazné, kolik nafty ve skutečnosti proteče už jednotka nezjistí. Takže tudy cesta nevede.
Píšeš, že motor mění zvuk. Může to být EGR, který se zavírá a otvírá, i když by neměl, je elektronický. Jenže jestli máš odpojenou zpětnou vazbu EGRu , pak by to možné bylo. Chce to zkontrolovat live data, co se v motoru mění, jestli vůbec, pak jít dál.
Ten nápad s EGRem ber spíš jako výstřel do tmy. Každopádně odklopení víka je záležitostí několika okamžiků, pak i uvidíš, jestli se ventil hýbe během těch výkyvů, změny zvuku motoru.
Re: Vibrace při ranních studených startech VC 2.2 Dti
Napsal: 07 říj 2013, 17:19
od Dapos
Diky za odpovedi, uvidime co zjistim, jen mi je proste divny ze se to deje pri stratech okolo 0*C , proste kdyz zacina mrznout.....v lete nic takovyho nepozoruju i pri studenym motoru.