Nefunkční vyhřívání sedaček
Napsal: 08 lis 2013, 16:25
Zdravím,
jsem čerstvym majitelem Insignie 160hp a nejde mi vyhřívání sedačky u řidiče a pravděpodobně i u spolujezdce. Nechal jsem si přečalounit sedadlo, kvůli prasklé kožence a nyní když zapnu vyhřívání, tak se asi po 2s kontrolka zhasne. U spolujezdce tak za 3- 5 min.
Je možné, že by to čalouník nějak dodělal? Pravda, předtím jsem to nezkoušel, bo mě to ani nenapadlo.
Na kolik by přišla případná oprava?
Jinak měl bych ještě jeden dotaz z jiného soudku. Někde jsem tu četl jeden příspěvěk ohledně otáček, které jdou napřed na 1500 a potom až na volnoběh s pomalým ustálením. Já registruji v podstatě to samé a navíc i jiné zvláštnosti. Volal jsem ke Staigrům a tam mi řekli, že je to normální a pokud mi nic jiného nesvítí, že to nemám řešit, že si auto žije svým životem. K těm zvláštnostem navíc - předesílám, že u jiných aut jsem se s tím nikdy nesetkal - pokud řadím nahoru, otáčky po sešlápnutí spojky jdou nejdříve jakoby na hodnotu, kterou bych měl po přeřazení (dejme tomu, že z 2500 na 2000 +/-) a pokud nestihnu včas zařadit, tak teprve potom jdou dolů na těch 1500 a potom níže. Když zkouším přidat a ubrat plyn při neutrálu, tak nic takového nepozoruji a otáčky vyletí třeba na 3500 a potom plynule na volnoběh.
Někde by měla být snad diskuse proč se tak děje, ale nemůžu to najít a to jsem tu prošel skoro vše.
Díky za objasnění a omlouvám se, pokud se to tu už někde řešilo.
jsem čerstvym majitelem Insignie 160hp a nejde mi vyhřívání sedačky u řidiče a pravděpodobně i u spolujezdce. Nechal jsem si přečalounit sedadlo, kvůli prasklé kožence a nyní když zapnu vyhřívání, tak se asi po 2s kontrolka zhasne. U spolujezdce tak za 3- 5 min.
Je možné, že by to čalouník nějak dodělal? Pravda, předtím jsem to nezkoušel, bo mě to ani nenapadlo.
Na kolik by přišla případná oprava?
Jinak měl bych ještě jeden dotaz z jiného soudku. Někde jsem tu četl jeden příspěvěk ohledně otáček, které jdou napřed na 1500 a potom až na volnoběh s pomalým ustálením. Já registruji v podstatě to samé a navíc i jiné zvláštnosti. Volal jsem ke Staigrům a tam mi řekli, že je to normální a pokud mi nic jiného nesvítí, že to nemám řešit, že si auto žije svým životem. K těm zvláštnostem navíc - předesílám, že u jiných aut jsem se s tím nikdy nesetkal - pokud řadím nahoru, otáčky po sešlápnutí spojky jdou nejdříve jakoby na hodnotu, kterou bych měl po přeřazení (dejme tomu, že z 2500 na 2000 +/-) a pokud nestihnu včas zařadit, tak teprve potom jdou dolů na těch 1500 a potom níže. Když zkouším přidat a ubrat plyn při neutrálu, tak nic takového nepozoruji a otáčky vyletí třeba na 3500 a potom plynule na volnoběh.
Někde by měla být snad diskuse proč se tak děje, ale nemůžu to najít a to jsem tu prošel skoro vše.
Díky za objasnění a omlouvám se, pokud se to tu už někde řešilo.