Stránka 1 z 1

vectra c 2,0 74 kw

Napsal: 23 led 2014, 18:19
od Ajuschka
Můžete mi poradit, s moji Vectrou?

Mám vyměněný termostat ani né týden. A auto nezačne topit dřív než po 15-20 km , což mi přijde na nový termo pozdě. Můžete mi někdo poradit? Kamarád mi říkal, že v Octavkách jsou ve vodě něco jako žhavící svíčky, které ohřívají vodu a auto začne dřív hřát... Můžete mi někdo poradit??

A další věc, Vectra mi nestartuje v teple. Jakmile počasí stoupne nad teplotu +3°C a více, auto startuje třeba 5-15 sekund - není to jako kdyby byla k.o. baterka nebo tak, auto opravdu "klepe" jako při normálním startu, jen to trvá. A když auto konečně chytne, je za autem smradlavý dým s modro-bílou barvou. Vůbec zábavný je to ve vedrech např. +25°C to auto točí opravdu dlouho. V zimě auto chyte na první otočení. Máte někdo nějaký tip - diagnostika neukazuje nic, co je potřeba, bylo vyčištěno kolem motoru apod....

Děkuji Vám za rady

Re: vectra c 2,0 74 kw

Napsal: 24 led 2014, 19:01
od honzina
jak dlouho se zahriva na provozni teplotu?i novy termostat muze byt spatny a co se tyce tech startu nezkouseli ste merit tlaky valcu motoru za tepla,nemas velkou spotrebu motoroveho oleje?

Re: vectra c 2,0 74 kw

Napsal: 25 led 2014, 23:18
od alzafir
Skutečně není výjmečné, že nový díl nemusí být dobrý. Zkus toto: až se bude ručička teploty odlepovat, zvedat z nulové polohy, zkus šáhnout na hadici mezi termostatem a chladičem. Jesli bude teplá, termostat propouští. Vyměnit.
Dál může být zanesený výměník...
A nelze porovnávat ochcávku s oplíkem, my žhaviče na ohřev vody nemáme.

Ty starty....chce to kouknout na data, jestli třeba teplota nasávaného vzduchu, teplota vody, neukazují nesmysly, nebo jiné nesrovnalosti v datech jednotky motoru.