přidřená kliková hřídel-nový motor nebo broušení kliky?
Napsal: 18 úno 2014, 21:04
Ahojte, v loni se mi na německé dálnici z dosud nezjištěné příčiny přidřela kliková hřídel pod 2 a 3 válcem. Byl jsem odtažen do autorizovného servisu, kde mechanik vyndal vstřiky aby mohl provést endoskopii a řekl mi, že válce poškozeny nejsou. Nicméně že motor je poškozený a že dál pokračovat nemůžu.V autorizovaném servisu u nás v ČR mi bylo řečeno, že důvod neznají, protože byly vyndané vstřiky a že nemůžou natočit motor. Pravděpodobně přestalo mazat olejové čerpadlo, k mé smůle se během jízdy ani krátce před samotným přidřením neroszvítila žádná kontrolka ani žadné zvukové upozornění. A co teď s autem? Mám dvě možnosti, ale názory se různi, jedni jsou pro koupi ojetého motoru např. z Německa, jiní mi radí poměrně levnější variantu a to zbroušení klikové hřídele včetně lagrů. nemám zkušenosti s motorem na kterém bylo provedeno zbroušení klikové hřídele. Jeden mechanik řekl, že takový motor už není dobrý jiný řekl, že takovému motoru nic není. Navíc jak soudruzi z NDR vyndali ty vstřiky, tak mi je mrskly jen do papírové krabice a doslechl jsem se, že jsou s největší pravděpodobností nějak zaoxidované či co. Protože se po vyndání musi během krátké doby nějak uzavřít jinak se můžou poškodit. U Bosche se prý dá udělat test jednotlivého vstřiku, jestli je poškozený či nikoli. Ale to nevim jistě, jen jsem to zaslechl, takže nevím jestli to není kec.
Uvítám každou vaší radu nebo zkušenost, která by mi pomohla rozhodnout se jak dál. Protože se může stát, že koupím ojetý motor, pohybují se od 2500-5500 Euro. A po namontování do auta může klepat nebo bude kradený a budu tam kde jsem.
Uvítám každou vaší radu nebo zkušenost, která by mi pomohla rozhodnout se jak dál. Protože se může stát, že koupím ojetý motor, pohybují se od 2500-5500 Euro. A po namontování do auta může klepat nebo bude kradený a budu tam kde jsem.