Stránka 1 z 1

Diagnostika

Napsal: 06 bře 2014, 18:20
od cecilek
Máte někdo zkušenosti s vlastní domácí diagnostikou na Corsu D? Můžete nějakou doporučit?
Vyblikat závadu umím, ale smazat už jí musí přístroj, proto plánuji koupi své diagnostiky.
Docela se mi zamlouvá tato obyčejná: Autosnap CR800 CZ
Co vy na to?

Re: Diagnostika

Napsal: 07 bře 2014, 21:24
od martulik
Tady je rozšířená diagnostika OP-COM většinou čína v AJ, jsou vyjímky v CZ. Členové jsou velmi ochotni poradit a je tady toho hodně napsáno.
nebo
http://www.robeko.cz/katalog/diagnostik ... nner-k-60/

Osobně to neznám.

Re: Diagnostika

Napsal: 08 bře 2014, 17:47
od cecilek
Tak takovou diagnostiku, kdybych koupil, tak mě ženská nepustí domů... :lol: Myslím, že mi bude stačit jen obyčejná pro čtení kódů a mazání kontrolky motoru...
Děkuji za návrh. Když čtu, co s tím OP Com chlapi dělají... Třeba naprogramují světla, aby se rozsvítili po nastartování motoru... Super...

Re: Diagnostika

Napsal: 08 bře 2014, 19:17
od vectra11
http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=27628
Vyptej si cenu. Ale víc jak 700-800 mu nedávej ;) Ikdyž za tu češtinu bych možná obětoval i 1000,-
(Pokud jsi zběhlý v nakupování v Číně,tak cca 500,-)

Re: Diagnostika

Napsal: 08 bře 2014, 19:55
od cecilek
Děkuji, ale už jsem objednal diagnostiku ELM327. Prý za málo peněz, hodně muziky... :D
Dám vědět, jak šlape.

Re: Diagnostika

Napsal: 08 bře 2014, 21:23
od vectra11
Za málo peněz,hodně málo muziky. Akorát,že je to univerzál.

Re: Diagnostika

Napsal: 13 bře 2014, 21:30
od cecilek
Tak muzika už se vyplatila. Z tři stovky už jsem napíchl firemního transportéra T5, taťky Hyundai Elantru, kde jsem smazal dvě chyby a hlavně u mé Corsy jde docela hodně věcí.... Měří to tlak v sání, tlak v palivové soustavě, množství proudícího vzduchu přes váhu, procentní zatížení motoru a je toho tam trochu více.... Ještě to nemám pořádně prozkoumaný...
Zatím spokojenost.... :D

Re: Diagnostika

Napsal: 12 dub 2014, 19:16
od cecilek
Dnes se rozsvítila kontrolka výfukových plynů motoru. Napíchl jsem diagnostiku do auta a chyba P0400 EGR ventil.
Tak ventil byl čistý, ale zaseklý. Jen jsem s ním malinko pootočil, hned začal jezdit. Ale nejvíc sajrajtu bylo v sání u přívodu vzduchu od turba..... co jsem dosáhl a mohl vyndat, tak jsem vytáhl hrst směsy sazí a oleje....
To sání musí vypadat..., ale sundat sání a EGR ventil zabere jistě půl dne... Jednou mě to stejně čeká, protože se tam pořád saze usazují a cákání oleje z turba to jen zhoršuje...
Řešil jste někdo čištění celé této soustavy?