Vrzání v přední části
Napsal: 08 bře 2014, 19:35
Tipnu si že to bude u nás všech stejný - to nepříjemné vrzání se ozývá zespodu na přední nápravě někde v oblasti u nohou někdy vlevo někdy vpravo a v zimě nejvíce.
Děla jí to opotřebovaná uložení stabilizátoru:
http://www.automedik.cz/autodily.html?p ... uct=120287
Info servis opel UNL - svěsit motor - povolit rám - a nejspíše bude tyč již opotřebovaná - časově i finančně náročné
mám motor z12xe tak celkem dost místa
STRANA ŘIDIČE
nejdříve sehnat klíč očkový e12 (otočený torx)
nechat nasazené kolo
zespoda najít domeček a povolit šroub na domečku - ten je celkem snadný a rychlý
v motorové části najít potřebný šroub a povolit - co záběr to 0,25 závitu a je potřeba otáčet klíč ten zabere už víc času
sundat starý díl vše očistit a řádně promazat, nasadit nový díl, kontrola stavu tyče (rez, opotřebení) - dělal jsem zespoda
na montáž zpět je dobré si stabilizátor elektrikářskou páskou zajistit o poloosu stáhnout je k sobě co to jen jde
před nasazením jsem domeček trochu stáhl k sobě - nasadit domeček - řádně domáčknout - použít šroubovák
nejdříve vrchní šroub v části motoru
někdo druhý nám pomůže natlačit stabilizátor nahoru aby šel spodní šroub chytit do závitu
vše dotáhnout a je hotovo
STRANA SPOLUJEZDCE
opět nechat kolo
demontovat váhu vzduchu a hadici sání
demontovat plastový odtokový kanál
šroub je již přístupný
šroub zespodu je přístupný bez demontáže čehokoliv
guma i domeček jdou hůře sundat - málo místa
po nasazení nového dílu opět sesvorkovat stabilizátor k poloose a to co nejvíce co to jde
postup je stejný jak na druhé straně jen to chce více zručnosti díky menšímu místu na vložení dílů zpět
pokud budete chtít fotky tak by neměl být problém je udělat, ale myslím si že všichni víme o čem mluvím. Jsem z UNL tak není problém poradit v okolí osobně
Děla jí to opotřebovaná uložení stabilizátoru:
http://www.automedik.cz/autodily.html?p ... uct=120287
Info servis opel UNL - svěsit motor - povolit rám - a nejspíše bude tyč již opotřebovaná - časově i finančně náročné
mám motor z12xe tak celkem dost místa
STRANA ŘIDIČE
nejdříve sehnat klíč očkový e12 (otočený torx)
nechat nasazené kolo
zespoda najít domeček a povolit šroub na domečku - ten je celkem snadný a rychlý
v motorové části najít potřebný šroub a povolit - co záběr to 0,25 závitu a je potřeba otáčet klíč ten zabere už víc času
sundat starý díl vše očistit a řádně promazat, nasadit nový díl, kontrola stavu tyče (rez, opotřebení) - dělal jsem zespoda
na montáž zpět je dobré si stabilizátor elektrikářskou páskou zajistit o poloosu stáhnout je k sobě co to jen jde
před nasazením jsem domeček trochu stáhl k sobě - nasadit domeček - řádně domáčknout - použít šroubovák
nejdříve vrchní šroub v části motoru
někdo druhý nám pomůže natlačit stabilizátor nahoru aby šel spodní šroub chytit do závitu
vše dotáhnout a je hotovo
STRANA SPOLUJEZDCE
opět nechat kolo
demontovat váhu vzduchu a hadici sání
demontovat plastový odtokový kanál
šroub je již přístupný
šroub zespodu je přístupný bez demontáže čehokoliv
guma i domeček jdou hůře sundat - málo místa
po nasazení nového dílu opět sesvorkovat stabilizátor k poloose a to co nejvíce co to jde
postup je stejný jak na druhé straně jen to chce více zručnosti díky menšímu místu na vložení dílů zpět
pokud budete chtít fotky tak by neměl být problém je udělat, ale myslím si že všichni víme o čem mluvím. Jsem z UNL tak není problém poradit v okolí osobně