Stránka 1 z 1

software v řídící jednotce

Napsal: 15 čer 2014, 20:55
od Lális
zdravicko pred casem jsem zalozil tema ve kterem jsem se rozepsal o problemu co me potkal, ve zkratce se mi pridrela klikova hridel kdyz jsem jel na dovolenou. Porad sem si rikal proc se to mohlo stat, protoze oleje bylo v motoru dost zadna zvukova signalizace ani svetelna se neukazala az prislo bouchani z motoru. Trochu jsem googlil a narazil na tento clanek : http://www.autorevue.cz/opel-insignia-m ... eni-motoru
Zajima me co si o tom myslite, jestli az bude motor v cajku jestli jet do servisu nebo jestli je to nekdo kompetentni ktery tomu rozumi nebo mel podobny problem.

Re: software v řídící jednotce

Napsal: 15 čer 2014, 22:49
od vojta
a ty máš ten motor co tam píšou? opravu ti nedělaj v oplu?

Re: software v řídící jednotce

Napsal: 16 čer 2014, 14:20
od Sunman
1/ pokiaľ ten motor niekde opravíš a potom chceš ísť do servisu Opel čokoľvek reklamovať, tak na to zabudni...

2/ môj skromný názor je, že si zadrel ložisko nejakou špinou v oleji a ucpaním mazacieho kanálika k zadrenému ložisku.
to sa môže stať a pokiaľ je to mimo záruku nič s tým zrejme nespravíš.

3/ pokiaľ rozmýšľaš o tom, navštíviť opel servis len pre prehratie SW tak samozrejme by som to urobil.
Ono vyhýbať sa opel servisom tak ako to pozorujem v každom druhom príspevku, niekedy nemusí byť slušne povedané "optimálne".
Ťažko povedať čoho sa tá zmena SW týkala - prvá bola úpravy riadenia DPF, kedy v čistenie nefungovalo správne.

Minimálne by som doporučoval zaregistrovať si auto na opel.de a tam sa dá pomocou VIN kodu zistiť, či existujú napr. úpravy SW pre dané auto.

Re: software v řídící jednotce

Napsal: 16 čer 2014, 18:37
od Lális
Asi to bude nejspis tou spinou v oleji pac mechanik u ktereho je ten motor rikal ze s olejovym cerpadlem se zda byt vse v poradku oleje bylo take dost takze pravdepodobne to bude timto jinak auto v zaruce neni diky sikovnosti predchoziho majitele ktery nechal stocit tachometr takze si vse zacvakam ze sveho