Zdravím
Mám v dolním rohu netěsný chladič vzduchu, chtěl bych ho nechat zavařit pokud to půjde, ale není k němu vůbec přístup a chtěl bych se zeptat jak sundat přední nárazník světla a co popř. ještě aby šlo chladič vyjmout z vozu?
Předem děkuji za odpovědi
Sundání chladiče vzduchu - Vectra C 2.2dti
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Sundání chladiče vzduchu - Vectra C 2.2dti
Zatím ti to nikdo nenapsal, pokusím se ti to popsat, ale mám to nacvičené na Zafiře. Velký rozdíl nečekám.
Nárazník....V každé hraně blatníku 1 šroub, pod autem 3 plastové příchytky, nahoře 2 plastové příchytky, ty uvidíš, když zvedneš kapotu. Pak už nárazník vytáhneš ven. Někdy se stačí jen špatně podívat a spadne sám . Ještě je uvnitř nárazníku snímač venkovní teploty a případně mlhovky.
Světla , to je triviální.
A budeš muset sundat i kovový příčník, který je za nárazníkem.
Když odpojíš hadice, odmontuješ asi 2 šrouby, jde už mezichladič vytáhnout nahoru, dole je jen zasazený v plastovém držáku.
Jak říkám, je to popis ze Zafiry, takže možná je to jinak. V každém případě doporučuju stáhnout knihu " Jak na to". Tam je spousta informací.
Nárazník....V každé hraně blatníku 1 šroub, pod autem 3 plastové příchytky, nahoře 2 plastové příchytky, ty uvidíš, když zvedneš kapotu. Pak už nárazník vytáhneš ven. Někdy se stačí jen špatně podívat a spadne sám . Ještě je uvnitř nárazníku snímač venkovní teploty a případně mlhovky.
Světla , to je triviální.
A budeš muset sundat i kovový příčník, který je za nárazníkem.
Když odpojíš hadice, odmontuješ asi 2 šrouby, jde už mezichladič vytáhnout nahoru, dole je jen zasazený v plastovém držáku.
Jak říkám, je to popis ze Zafiry, takže možná je to jinak. V každém případě doporučuju stáhnout knihu " Jak na to". Tam je spousta informací.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.39)
Re: Sundání chladiče vzduchu - Vectra C 2.2dti
Děkuji za odpověď, vcelku to je hodně podobné. Ještě přikládám velice pěkný foto-návod v odkazu, který jsem našel. Jinak je pěkně vidět špatný chladič, když je chladič někde zaolejovaný. V mém případě nešel chladič opravit jelikož to bylo v místě styku plastu a kovu, aspoň tedy z mého pohledu se jednalo o časově náročnou a s nepříliš dobrým výsledkem proveditelnou opravu.
ODKAZ: http://www.forgemotorsport.com/media/FMINTVECinst.pdf
ODKAZ: http://www.forgemotorsport.com/media/FMINTVECinst.pdf