Astra F X20XEV: N95=3 válce, LPG=OK
Napsal: 20 črc 2014, 20:25
Zdravím,
měl jsem na Astrě F vr.97 X20XEV problém s LPG. Je to starý systém do sání. Vše fungovalo a pak z ničeho nic LPG nejelo... zjistil jsem, že je problém ve ventilu kapalné fáze. Při přepnutí na LPG do ventilu nešlo +12V a ten se neotevřel. Proto jsem začal proměřovat čtyři relátka, která jsou spojena s ventilem a s přepínačem. Jenže během měření jsem něco posral (nejspíš jsem spojil +12V s kostrou) a teď nejede druhý válec na benzín Ale při přepnutí na LPG jedou všechny (LPG nejelo kvůli špatnému kontaktu drátků, které byly stažené izolačkou).
Kontroloval jsem všechny pojistky a relátka od LPG a nic...
Napadla mě svíčka nebo vstřik, ale to by nejelo ani LPG.
Ještě zkusím během týdne vytáhnout svíčku druhého válce, jestli na benzín hází jiskru. Teď na to nemám nářadí...
Ještě bych dodal, že po vyzkratování pár krát cvaklo nějaké relé a vypnul se volnoběžný ventil (přestal bzučet).
Netuší někdo, kde bych měl hledat? Do servisu se mi s tím moc nechce
měl jsem na Astrě F vr.97 X20XEV problém s LPG. Je to starý systém do sání. Vše fungovalo a pak z ničeho nic LPG nejelo... zjistil jsem, že je problém ve ventilu kapalné fáze. Při přepnutí na LPG do ventilu nešlo +12V a ten se neotevřel. Proto jsem začal proměřovat čtyři relátka, která jsou spojena s ventilem a s přepínačem. Jenže během měření jsem něco posral (nejspíš jsem spojil +12V s kostrou) a teď nejede druhý válec na benzín Ale při přepnutí na LPG jedou všechny (LPG nejelo kvůli špatnému kontaktu drátků, které byly stažené izolačkou).
Kontroloval jsem všechny pojistky a relátka od LPG a nic...
Napadla mě svíčka nebo vstřik, ale to by nejelo ani LPG.
Ještě zkusím během týdne vytáhnout svíčku druhého válce, jestli na benzín hází jiskru. Teď na to nemám nářadí...
Ještě bych dodal, že po vyzkratování pár krát cvaklo nějaké relé a vypnul se volnoběžný ventil (přestal bzučet).
Netuší někdo, kde bych měl hledat? Do servisu se mi s tím moc nechce