Zdravim.Mam zaujimavy problem s mojou vectrou C 2.0DTI Y20DTH...
Auto ide stale v nudzovom rezime.diag mi hlasi 3 zavady.
1.Snimac plniaceho tlaku
2.Ventil reciklacie vyfukovych spalin
3.Neznama zavada č.0620040 alebo 0620041 ako kedy....
Vymenil som aj snimac aj reciklaciu a je to stale rovnake...S jednym rozdielom ze zavady sa daju vymazat a auto po nastartovani ide v poho asi 20sekund....
Dalsia vec ked necham zapojenu reciklaciu tak po zapnuti kluca zacne okamzite cvakat a neprestane ani po vymazani zavady...
Podla schem som premeral kabelaz az po RJ a je v poriadku...meral som aj cez multimeter aj cez ziarovkovu skusacku....
Napada ma len vadna RJ...
Co myslite?
Starty bez problemov aj jazda len ide stale v nudzaku...Vdaka za rady....
Nudzovy rezim 2.0dti Vectra C
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Nudzovy rezim 2.0dti Vectra C
Ty díly jsi koupil zbytečně, to už víš. Ono je to vždy o hledání, než jako že si přečteš, je to to a to. To že ti napíše jednotka, že je něco s EGRem, to ještě zdaleka neznamená, že je špatný a zrovna tak s tím snímačem tlaku. On hlásí, že je něco špatně, ne že je špatný.
Příště to chce zkontrolovat data ze snímačů, podívat se, co je špatně a toto řešit.
Škoda že jsi nenapsal číslo chyb.
Tohle celé klidně může být problém podtlakového systému. Netěsná hadička, prasklá membrána nějakého ovladače, ať turba nabo klapek....
Určitě to není jednotkou.
Příště to chce zkontrolovat data ze snímačů, podívat se, co je špatně a toto řešit.
Škoda že jsi nenapsal číslo chyb.
Tohle celé klidně může být problém podtlakového systému. Netěsná hadička, prasklá membrána nějakého ovladače, ať turba nabo klapek....
Určitě to není jednotkou.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.39)
Re: Nudzovy rezim 2.0dti Vectra C
Tie diely som nastastie nekupoval..mame v praci take auto tak som si ich len pozicial na skusku.Pozeral som aj skutocne hodnoty snimaca tlaku ale na volnobehu ukazovali hodnotu a pri pridani este klesla...a preco myslis ze stale cvaka ta reciklacia? staci ze zapnem klucik a hned zacne rychlo cvakat....
Re: Nudzovy rezim 2.0dti Vectra C
Tak na závadu podtlaku pred turbom skončili u nás vo firme všetky Vectry 2.0DTI a 2.2DTI, s tým rozdielom, že ty máš "šťastie" že tá porucha je tam stále. My sme mali asi 6 týchto áut, kde porucha sa vyskytla počas jazdy ale po vypnutí motora zmizla a auto zase 50÷1000km jazdilo bez závady. Nedala sa nájsť takže sme jazdili s obavou kedy pri akcelerácii auto prestane ťahať a nebudeš mať možnosť dokončiť predbiehanie.
Prikláňam sa k tej netesnosti v sacom trakte.
Prikláňam sa k tej netesnosti v sacom trakte.
Re: Nudzovy rezim 2.0dti Vectra C
No to skusim preskumat ale ako my vysvetlite to ze hned po zapnuti klucika mi zacne reciklacia cvakat a neprestane...?
a zo starim snimacom tlaku v sani sa nedaju ani zmazat zavady....
a zo starim snimacom tlaku v sani sa nedaju ani zmazat zavady....
Re: Nudzovy rezim 2.0dti Vectra C
Zdravim...Tak je to ako som pisal.Vadna RJ...Chcem sa opytat nemate niekto na predaj RJ cerpadla alebo cele cerpadlo???Dik za info...
Re: Nudzovy rezim 2.0dti Vectra C
Opravene...vymenena RJ cerpadla a auto slape...