Stránka 1 z 2

diesel partic filter is full continued driving mandatory

Napsal: 10 srp 2014, 11:20
od marbuc77
diesel partic filter is full driving mandatory to píše pc auto netahne nema vykon jede max na třetí rychlost 106 km. poradí nekdo mate zkušenost a sviti take kontrolka motoru.

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Napsal: 10 srp 2014, 12:55
od honzina
plny filtr pevnych castic budes muset jet nad 2500ot/min se zahratym motorem aspon 20 km a modlit se aby probehla regenerace

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Napsal: 10 srp 2014, 15:25
od Colommbo
Mám zkušenost, že někteří ani nevědí, že jejich auto nějaký DPF má, notabéne že při ježdění je tedy zapotřebí řídit se jistými pravidly... :)

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Napsal: 10 srp 2014, 17:47
od marbuc77
honzina píše:plny filtr pevnych castic budes muset jet nad 2500ot/min se zahratym motorem aspon 20 km a modlit se aby probehla regenerace


najel jsem 120km pri rychlosti 105 km/h 3100ot/min na třeti rychost a vubec nic

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Napsal: 10 srp 2014, 20:01
od Colommbo
Hláška tě informovala, že DPF je zaplněn a že máš (musíš) pokračovat v další jízdě. Pokud jsi jízdu přerušil nebo se tak předtím stalo dokonce již vícekrát, je možné, že systém už není schopný (samo)regenerace a nezbyde, než se obrátit na odborný servis, kde se mohou pokusit o provedení stacionární regenerace s pomocí diagnostiky... :(

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Napsal: 10 srp 2014, 21:58
od milhauzz
Okamžitě ven,je to zlo . . . Nechci se tady s nikým hádat,ale mám to už na 3.autě venku a to bez ohledu na to,jak je starý,kolik má najeto,či jak probíhá regenerace. Tohle je moje motto a zatím max.spokojenost. !
Kdybych si koupil auto za 3 miliony např.(což se ale nikdy nestane),tak jde okamžitě DPF ven ;)

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Napsal: 11 srp 2014, 09:50
od Colommbo
Že je DPF svinstvo a další idiotské ekologické kurvítko, s tím naprosto souhlasím, nicméně co STK a případné cesty do (kapitalistického) zahraničí...? ;)
P.S. Zásadním nedostatkem je i skutečnost, že (započetí) regenerace DPF není řidiči (tedy krom změny zvuku a projevu motoru a zvýšení okamžité spotřeby) nijak signalizováno, což v dnešní době přemíry elektroniky považuju za hodně smutné... :(

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Napsal: 11 srp 2014, 20:59
od honzina

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Napsal: 03 zář 2014, 21:48
od izerS18
Hoj
Přidám svoji zkušenost s filtrem pevných částic... kvůli chybě čidla turba motor nešel více jak 2000ot/min po rovině a 1600ot/min kopec. Stalo se u Štýrského Hradce (Aut) a dojel jsem až do Zadaru...
Opel Servis vzal palici či co (hrozné rány), proklepl výfuk-filtr... rány jak když vám šrotujou auto. No a dodnes vše ok. Stalo se 7-2012.
Jezdím min 1800 ot a pohoda/jazz.

Ale přiznám, že o vyndání uvažuji. EKOsráče zakázat, ale to dnes není in. :roll:

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Napsal: 26 čer 2015, 13:44
od Brembo SV
Ja som naopak zástancom PDF,pretože ked vidím tie vytunené dieselové dymovnice,čo jazdia po cestách,tak mi príde zle,že čo musíme dýchat. Nezriedka vidím pri predbiehaní kdeaké super tuningové super čipnuté zázraky,u ktorých asi všetko palivo ide na vytvorenie dostatočne mohutnej dymovej clony,ked všetko za zázrakom zmyzne,pretože to nie je vidno. Najradšej by som bol,keby na emysních kontrolách takýmto exemplárom rovno odoberali technické preukazi. Na druhu stranu,ked už buzerovat,tak rovnako všetkých,vrátane velkých lobbingových tovární. Vzduch a prírodu si ničíme sami,len si to nikto neprizná a hladá chybu u druhého,lebo jeho vyhodené DPF tam proste netreba a jeho auto vypušta z výfuku čistý kyslík,zatial čo susedov krovinorez zamorí polovičku okresu.