Dobrý den,
prosím o všechny rady k těmto chybovým kódům nevím si s tím vůbec rady Auto jede v nouzovém režimu a bez turba
jinak EGR a škrtící klapku jsem čistil na EGRu nefunguje elektromagnet dá se nějak opravit ? takový ten "pindourek" co vyjíždí... trochu jsem ho rozhýbal předtím nešel vůbec
P0400-5A
P1902-05
P1900-52
P1125-61
Předem díky moc všem za rady..
Opel Vectra 1.9 CDTI 110KW - chybové kódy
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Opel Vectra 1.9 CDTI 110KW - chybové kódy
P1900 Čidlo teploty není věrohodné s teplotou nasávaného vzduchu
P1902 Čidlo teploty výfukových plynů-vysoké napětí-přerušeno
P0400 Detekován nízký průtok výfukových plynů skrz EGR-zablokován-neprůchozí.
P1125 Funkční porucha škrtící klapky.
EGR vyměnit,sací potrubí hlavně v oblasti EGR vyčistit.
Dále měřit,měřit ,měřit.A pak případné díly vyměnit nebo vedení opravit.
P1902 Čidlo teploty výfukových plynů-vysoké napětí-přerušeno
P0400 Detekován nízký průtok výfukových plynů skrz EGR-zablokován-neprůchozí.
P1125 Funkční porucha škrtící klapky.
EGR vyměnit,sací potrubí hlavně v oblasti EGR vyčistit.
Dále měřit,měřit ,měřit.A pak případné díly vyměnit nebo vedení opravit.
Re: Opel Vectra 1.9 CDTI 110KW - chybové kódy
Oživuji s mou dnešní anabází s OP COM-em.
Co mě defakto zaujalo a co jsem již delší dobu chtěl řešit je vypínající se tempomat. Jednou vydrží zaplý 100km jindy 100m, což je vcelku zajímavé. Rady zde na foru jako zablikej, zkus dát dálkové atd jsem zkoušel, ale chyba se nikdy takhle exaktně nepodařila najít. Dnes z diagnostiky :
Tempomat:
Chybové hlášky si přeložím, ale jde o co zda má s tímhle někdo zkušenost, zda je to v páčce (dle mého názoru asi ne) nebo v ŘJ.
Stmívání žárovek vysoké napětí nebo otevřený obvod? Stmívání se mi zdá že funguje dobře... Proč chyba?
To samé zadní mlhovky. Check nic nehlásí, mlhovky svítí :/
Hlavně bych chtěl asi vyřešit tempomat bo to mě hodně štve, jsem na něj zvyklý.
Díky za reakce
Co mě defakto zaujalo a co jsem již delší dobu chtěl řešit je vypínající se tempomat. Jednou vydrží zaplý 100km jindy 100m, což je vcelku zajímavé. Rady zde na foru jako zablikej, zkus dát dálkové atd jsem zkoušel, ale chyba se nikdy takhle exaktně nepodařila najít. Dnes z diagnostiky :
Tempomat:
Chybové hlášky si přeložím, ale jde o co zda má s tímhle někdo zkušenost, zda je to v páčce (dle mého názoru asi ne) nebo v ŘJ.
Stmívání žárovek vysoké napětí nebo otevřený obvod? Stmívání se mi zdá že funguje dobře... Proč chyba?
To samé zadní mlhovky. Check nic nehlásí, mlhovky svítí :/
Hlavně bych chtěl asi vyřešit tempomat bo to mě hodně štve, jsem na něj zvyklý.
Díky za reakce
Opel Vectra C 2008 1,9 CDTi 110Kw Automat - MKJ, MVK, Rspb B, 2x CCD, GPS locator, Navi, Parkpilot, 3Mpix CCD reverse cam atd... OP Com fukční i REC :) Kdo by měl zájem tak SZ :)
Re: Opel Vectra 1.9 CDTI 110KW - chybové kódy
Ahoj,
jen postrehy, mozna pomuzou:
B2652 - Instrument Dimming Bulb Output Circuit Open or High Voltage - praskla zarovka ve stmivanem obvodu osvetleni pristrojove desky. U mne to bylo osvetleni zapalovace. Koukni zda ti sviti krouzek kolem zapalovace. Pokud ne, vymen zarovku a mas pokoj.
B2535 - Rear Fog Light Circuit Open - zkontroluj zda tam mas zarovku co tam patri (mam dojem 21W). Nekdy se tato chyba objevi i pri spatnem kontaktu.
No a padajici tempomat, to je kapitola sama pro sebe. Pokud jses si jist, ze je to packou tj. brzdovy a spojkovy spinac je OK (coz podle chyby z CIMu asi bude tvuj pripad), tak nekdy pomuze packu odjistit, vytahnout a velmi dukladne ocistit kontakty na pace. Osvedcila se mi na to sucha spongia co se pouziva na cisteni Cu trubek pro pajeni. V nouzovem pripade nova houbicka na nadobi (ta brusna strana). Pokud jsou uz na kontaktech viditelne prohlubne, tak je potreba se nebat to trochu rozlestit, pripadne zkusit koupit jinou packu (novou nebo pouzitou z webu).
Taky jsem s tim bojoval, ale po rozlesteni mam pokoj (klop, klop).
OnMi
jen postrehy, mozna pomuzou:
B2652 - Instrument Dimming Bulb Output Circuit Open or High Voltage - praskla zarovka ve stmivanem obvodu osvetleni pristrojove desky. U mne to bylo osvetleni zapalovace. Koukni zda ti sviti krouzek kolem zapalovace. Pokud ne, vymen zarovku a mas pokoj.
B2535 - Rear Fog Light Circuit Open - zkontroluj zda tam mas zarovku co tam patri (mam dojem 21W). Nekdy se tato chyba objevi i pri spatnem kontaktu.
No a padajici tempomat, to je kapitola sama pro sebe. Pokud jses si jist, ze je to packou tj. brzdovy a spojkovy spinac je OK (coz podle chyby z CIMu asi bude tvuj pripad), tak nekdy pomuze packu odjistit, vytahnout a velmi dukladne ocistit kontakty na pace. Osvedcila se mi na to sucha spongia co se pouziva na cisteni Cu trubek pro pajeni. V nouzovem pripade nova houbicka na nadobi (ta brusna strana). Pokud jsou uz na kontaktech viditelne prohlubne, tak je potreba se nebat to trochu rozlestit, pripadne zkusit koupit jinou packu (novou nebo pouzitou z webu).
Taky jsem s tim bojoval, ale po rozlesteni mam pokoj (klop, klop).
OnMi
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994