Stránka 1 z 1
Koupě nafty 3.0 CDTI nebo 2.2 DTI
Napsal: 15 říj 2014, 10:46
od wencan88
Zdravím chci koupit Signuma nebo VeCe v naftě. Zátím jsem měl a mám pouze benzínové verze, chci se zeptat hlavně na tu 3.0 CDTI, nějaké zkušenosti postřehy?
Re: Koupě nafty 3.0 CDTI nebo 2.2 DTI
Napsal: 16 říj 2014, 08:12
od Sunman
nechci plašit, psal jsem to zde na různých místech.
u 2.2DTI na všech, které jsme ve firmě jezdili mezi 2003÷2006 byl problém s nedohledatelnou závadou na motoru - po najetých 60000km u všech a bylo jich 5ks motor chodil do nouzového režimu. Po vypnutí motoru a nastartování opět vše OK. Někdy co 10 minut, někdy měsíc nic. Žádný servis nikdy nenašel příčinu, diagnostika ukazovala ve většině případů chybný tlak před turbem. Po znovu nastartování se chyba zresetovala, takže nebylo možné v servisu dohledat výsledek případného zásahu.
jezdili jsme s rukou na klíčku a re-startovali za jízdy. Naštěstí se nikdo nezabil.
Re: Koupě nafty 3.0 CDTI nebo 2.2 DTI
Napsal: 16 říj 2014, 08:30
od OnMi
Ahoj,
jen dodám, že 3.0CDTI nebyl vzorem spolehlivosti. Je to ISUZU a dával se i do aut dalších značek např. Renault Espace.
Typickou a de facto jedinou vážnou závadou je jeho přehřátí a následná destrukce některých jeho částí (především nikasilových potahů válců) a následná ztráta komprese a extrémně náročná a drahá oprava. Kamenem úrazu je nedostatek v transportu chladné vody k zadní řadě válců.
OnMi
Re: Koupě nafty 3.0 CDTI nebo 2.2 DTI
Napsal: 16 říj 2014, 08:46
od plazivec
Asi bych šel spíš cestou 1.9 CDTi. Je to všeobecně spolehlivější motor...
Re: Koupě nafty 3.0 CDTI nebo 2.2 DTI
Napsal: 16 říj 2014, 12:40
od Sunman
Taky se přimlouvám za 1.9CDTI.
Můj stávající má najeto 330, řekl bych pouze "běžná údržba"
- EGR ventil
- setrvačník
- termostat
jako všichni tady. Jinak pohoda, třeba ani kapka oleje za 30000km.
Re: Koupě nafty 3.0 CDTI nebo 2.2 DTI
Napsal: 16 říj 2014, 13:02
od Colommbo
Pokud už VeCe v naftě (nechápu, proč už nechceš benzín...), tož fakt jedině 1.9 CDTI, ale bacha - slabší 88kW mají problematickou šestistupňovou převodovku M32WR (odcházejí ložiska) a silnější 110kW verze zase vířivé klapky...
Na třílitr od Isuzu radši zapomeň.
Re: Koupě nafty 3.0 CDTI nebo 2.2 DTI
Napsal: 28 úno 2015, 22:38
od wencan88
Tak nakonec znovu koupena benzinová 1.8