Stránka 1 z 1
Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Napsal: 25 čer 2015, 18:33
od Ali
Páni,potreboval by som radu. Počas jazdy (hlavne keď som v nižších stupňoch 3,4, keď je auto viacej v zábere) keď uvolním plynový pedál, počuť od motora klepnutie. Keď následne pridám taj je to už OK. Vždy to spraví keď uvolním plyn a nemusím pri tom ani preraďovať rýchlosť.
?????
Re: Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Napsal: 25 čer 2015, 18:51
od Colommbo
Dvouhmota...?
Kolik máš najeto, Ali...?
Re: Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Napsal: 25 čer 2015, 18:57
od Ali
89.000km. Tiež ma to napadlo, ale na toľko km je to snáď troška zavčasu.
Podotýkam že to robí bez toho aby som stláčal spojku, takže spojka by mala byť stále v zábere.
Re: Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Napsal: 25 čer 2015, 20:11
od Colommbo
Je to jen nápad, ale auto má najeto málo, tedy příčina klepnutí bude asi někde jinde...
Re: Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Napsal: 25 čer 2015, 21:34
od Ali
cítim to aj mierne na riadiacej páke. skúsim skontrolovať silenbloky na prevodovke a motore. nieje to kovový zvuk, a inak v kľude ide ticho bez trasenia. preto mám pochybnosti o možnom dvojhmoťáku
Re: Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Napsal: 25 čer 2015, 22:15
od Colommbo
Myslím, že kontrola uložení motoru a převodovky bude správná cesta.
Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Napsal: 26 čer 2015, 08:45
od Eisy
Pri insignii povedat na nieco ze ma este malo najazdene je Klamanie sameho seba
Odoslané z môjho iPad cez Tapatalk
Re: Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Napsal: 26 čer 2015, 08:51
od Colommbo
Re: Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Napsal: 26 čer 2015, 13:26
od Sunman
Ali tiež závisí ako si ho trápil. Pokiaľ jazdíš na 1500 otáčkach (tak ako to niektorí páni prudko doporučujú) tak dvojhmota je v keli po pár tisíc km.
Re: Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Napsal: 26 čer 2015, 16:07
od Ali
Práve že ho nepodtáčam. Držím ho okolo 2000 hlavne pri nižších stupňoch. Samozrejme neviem ako jazdil predchodca z DE. Ten dvojhmoťák mi ale v servise vyvracajú, keby bol chytený bolo by to počuť inak, hlavne pri štarte a na volnobehu. Silenbloky sme ale dnes pozerali a nevypadá byť žiadny chytený.