Stránka 1 z 3

Koupě Vectra c 2.2 dti

Napsal: 19 led 2016, 21:28
od Tom Darwi
Chlapy chci si koupyt auto s vetsim uloznym prostorem.
Poradte ma to filtr pevnych castic?
A mam to auto vubec kupovat, nejsou s nim nejake problemy, mam koupit radeji neco jineho?

Rok vyroby 2004, kombik, nafta, natocene 170 000, 92 Kw, ABS, ASR, dvouzonova klimatizace a automaticke sterace.Ta dvouzonova klima se pry kazi.Tak nevim co na tom pravdy bude.
A pada do nouzoveho rezimu.Na volnobeh ne.Zdase ze jen pri zatahu.

Mam si neco o aute zjistit? Neco na nem vyzkouset?Diagnostiku nemam.

Re: Koupě Vectra c 2.2 dti

Napsal: 19 led 2016, 22:34
od lubaan
2,2DTI nemá filtr pevných částic. Ale jestli to padá do nouzáku, tak pokud to neni jen nějaká ptákovina, tak by to mohlo bejt i čerpadlo a to je u VeCe DTI problém. Je to taková specialitka- řídící jednotka je napevno součástí čerpadla a jak odejde jedno nebo druhý.....

Lepší volba by byla 1,9CDTi. Je tam sice DPF ale za mě lepší motor, navíc 6-ti kvalt.

Dvouzónový klimy bych se nebál. Jen tam občas zlobí ovládací kolečko, ale dá se to opravit.

Re: Koupě Vectra c 2.2 dti

Napsal: 20 led 2016, 01:24
od Tom Darwi
Zkusim se podivat i po teto motorizaci, jak radis.Ale ten filtr.S nim se nema jezdit kratke trasy.Kolik Km najedes cestou do prace?
Ja tam deset.
Jinak pockam jeste jestli se nekdo dalsi ozve se zkusenostmi a potom uvidim.
Myslis ze je hodne 50 000 za toto auto a jeste s poruchou?

Re: Koupě Vectra c 2.2 dti

Napsal: 20 led 2016, 09:50
od Tom Darwi
Uz nikdo nema zkusenosti s timto autem?

Re: Koupě Vectra c 2.2 dti

Napsal: 20 led 2016, 11:19
od Colommbo
Jak píše lubaan - DPF nemá, zato problematické čerpadlo Bosch VP44/PSG 16 s integrovanou řídící jednotkou. Pokud řídící jednotka přepíná do nouzového režimu, asi ví proč a pan majitel možná taky, proto prodává. Pokud chceš mít hlavu v dlaních, klidně auto kup, jinak nee... Italské commonraily 1.9cdti jsou opravdu lepší a spolehlivější, byť mají filtr pevných částic (některé z úplného počátku možná ještě nee.) Jsou ve dvou výkonových verzích 88 a 110kW, oba mají šestikvalty, ale u slabšího provedení je trochu choulostivější M32WR, je třeba hlídat množství (přelívá se asi o dvě deci nad míru, aby byla ložiska řádně mazána) a taky měnit převodový olej. 110kW verze má převodovku silnější a bez problémů. S DPF je halt potřeba se naučit žít a nechávat probíhat a hlavně dokončovat regenerace. :)

Re: Koupě Vectra c 2.2 dti

Napsal: 20 led 2016, 20:11
od Tom Darwi
A to je ten problem.Jezdim 10 mozna 15Km.To je malo.Cesta mi trva tak 15-20min. coz je pro DPF tezce nedostacujici.Ne?
samotny prubeh vypalovani trva tak deset minut.Nemluve o tom, ze se zpousti az az az potom co se zahreje motor.
Nebo jestli se pletu, tak mne opravte.Jsem zacatecnik v nafte.Do ted jsem mnel benzin s prestavbou na plyn.Ale stve mne maly kufr co ted mam a nadrz ktera zabira misto rezervy.Takze rezervu sebou nemam.A to je za prve na pokutu a za druhe problem, kdybych pichnul.Sprej na dohusteni pry neni schvalen Oplem, coz jsem se dozvedel primo od policisty.

Re: Koupě Vectra c 2.2 dti

Napsal: 20 led 2016, 21:59
od marty14
Mám 1.9 cdti 88kw najeto 402tis bez větších závad.Nemám filtr pevných částic :lol:

Re: Koupě Vectra c 2.2 dti

Napsal: 20 led 2016, 23:21
od Petr Š
Jak pišou kluci, sehnat 110kW CDTi z konce roku 2005 a bude bez filtru pevných částic, jednu jsem takovou měl, po bouračce a totální likvidaci možná někde jezdí na Olomoucku. Naprosto v pohodě auto.

Re: Koupě Vectra c 2.2 dti

Napsal: 21 led 2016, 00:10
od lubaan
No já mam z konce roku 2004 a DPF tam je. Ono spíš záleží na tom, pro jakej trh bylo auto určený. V Německu byly na auta s DPF nějaký daňový výhody, tak tam byla většina aut s filtrem.

Jinak jasně, 10km jízdy s autem s DPF nebude nic moc. Pokud by se povedlo sehnat auto bez DPF, bylo by to dobrý. Hlavně si dát pozor na auta s vytlučenýma filtrama, s těma asi bude ještě problém. Ale pokud se s autem často jezdí, tak se s filtrem dá žít. Já už ani neřešim, když zrovna běží regenerace a potřebuju auto chcípnout. Prostě to chcípnu a filtr se vypálí příště.

Jinak i CDTI má svý mouchy. Např.dvouhmoty, vířivý klapky a samozřejmě DPF. A nakonec třeba takovej dieselservis Rada v Soběslavi si umí s čerpadlem VP44 PSG16 poradit.

Máme ještě Zafiru 2,2DTI a motor OK, potrápilo nás jen padání nafty, jinak nic. Tam ale neni to problematický čerpadlo.

Re: Koupě Vectra c 2.2 dti

Napsal: 21 led 2016, 10:11
od Colommbo
Jak už jsem naznačil, některá provedení 1.9cdti z počátků DPF nemají a jen mi to potvrzujete, dík! A co se vířivých klapek týče, má je jen silnější 110kW (a 16v) verze, slabší 88kW osmiventil tyto klapky nemá. Zas má tu M32WR... :)