Stránka 1 z 2

Dveře řidiče plné vody

Napsal: 12 úno 2016, 08:12
od Albiman
Ahoj,

Tak sem jel včera do práce a pořád slyšel nějaké šplouchání. Zvuk šel od dveří a sloupku. Nakonec jsem zjistil na parkovišti že dveře řidiče jsou plné vody, když sem je otevřel a zatřepal snima tak krásně šplouchali.
Na spodní straně dvěří byli jakési dvě gumové zátky tak sem je zatlačil dovnitř a vytekl asi tak kýbl vody.

Je tohle normální? stalo se vám to taky? nezrezne ted neco ve dveřích? nějaké špatné těsnění které by se mělo opravit?

díky za info:)))

Re: Dveře řidiče plné vody

Napsal: 19 črc 2017, 06:58
od milhauzz
Taky by mně to zajímalo. . .
Dole se máčkne na ty gumový věci a voda vyteče.
Co je tohle do pytle za "vychytávku" :shock:

Re: Dveře řidiče plné vody

Napsal: 19 črc 2017, 10:28
od Kazan
Při vyšší rychlosti je od B-sloupku slyšet výrazné "foukání větru". Jako by se zvenku dostal do sloupku, nebo prostoru mezi dveřmi a sloupkem a tam se točil. Za deště je ze stejných míst výrazně slyšet bubnování kapek. Šplouchání ve dveřích jsem ale naštěstí ještě nezaznamenal

Re: Dveře řidiče plné vody

Napsal: 19 črc 2017, 12:53
od blesk
Albiman píše:Ahoj,
Na spodní straně dvěří byli jakési dvě gumové zátky tak sem je zatlačil dovnitř a vytekl asi tak kýbl vody.
Stejna vychytavka je na Astre J od faceliftu. Bud ty zatky odstranit nebo pravidelne cistit. Pred faceliftem bylo tesneni podel spodni strany dveri, asi to bylo moc drahe...

Re: Dveře řidiče plné vody

Napsal: 19 črc 2017, 22:22
od milhauzz
blesk píše:
Albiman píše:Ahoj,
Na spodní straně dvěří byli jakési dvě gumové zátky tak sem je zatlačil dovnitř a vytekl asi tak kýbl vody.
Stejna vychytavka je na Astre J od faceliftu. Bud ty zatky odstranit nebo pravidelne cistit. Pred faceliftem bylo tesneni podel spodni strany dveri, asi to bylo moc drahe...
Tak zátky odstranit,to asi ne,to bys pak měl dveře plný vody a nemělo by to kam odtéct .
To spíš pravidelně upouštět . . . .
Bohužel

Re: Dveře řidiče plné vody

Napsal: 20 črc 2017, 09:41
od blesk
No nevim jak to tam mate presne, ale Astra J to ma tak, ze kdyz se zatky zanesou, tak nepropoust vodu ze dveri ven a voda zustava ve dverich. Vycisteni je zpruchodni, nebo kdyz se daji pryc, tak odtekani vody nic nebrani. Jsou v dirach na spodni strane dveri.

Re: Dveře řidiče plné vody

Napsal: 21 črc 2017, 14:52
od Sunman
pani netusim ani za mak o com to tu diskutujete.
v mojich dverach su dva odvodnovacie otvory rovnako ako to bolo napr u zigulika pred takmer 50 rokmi, len tieto su vacsie takze sa nemaju sancu upchat.
nikdy som ziadnu vodu vo dverach nemal na ziadnej insignii. toto je MY16, prilezitostne mozem pozriet na MY12 pred FL.
otvor je mimo spodne tesnenie na prahu karoserie, takze co natecie okolo skla vytecie spodkom dveri.
poslite niekto fotku gumovej zatky. podla mna vam ju zabudli pri predaji odstranit v predajni ale to je moja teoria

Re: Dveře řidiče plné vody

Napsal: 21 črc 2017, 14:52
od Sunman
pani netusim ani za mak o com to tu diskutujete.
v mojich dverach su dva odvodnovacie otvory rovnako ako to bolo napr u zigulika pred takmer 50 rokmi, len tieto su vacsie takze sa nemaju sancu upchat.
nikdy som ziadnu vodu vo dverach nemal na ziadnej insignii. toto je MY16, prilezitostne mozem pozriet na MY12 pred FL.
otvor je mimo spodne tesnenie na prahu karoserie, takze co natecie okolo skla vytecie spodkom dveri.
poslite niekto fotku gumovej zatky. podla mna vam ju zabudli pri predaji odstranit v predajni ale to je moja teoria

Re: Dveře řidiče plné vody

Napsal: 21 črc 2017, 15:27
od blesk

Re: Dveře řidiče plné vody

Napsal: 21 črc 2017, 16:26
od Sunman
Tak tu kde som nehrozí ani náhodou, že by šlo prehrať niečo normálne z youtube...
zo sekaného videa natočeného naozaj úchvatne vidím, že z odvodňovacieho otvoru tečie voda. Mám vo dverách dva takéto otvory, žiadne gumové štuple.

voda sa do dverí samozrejme dostane u každého auta okolo tesnenia na oknách a musí voľne vytiecť okolo spodnej hrany dverí. Ako som písal Insignia má tieto otvory dostatočne veľké aby sa neupchali - odhadujem 20 x 5 mm na rozdiel od žigulíka kde boli 10x1 a bolo ich treba zápalkou alebo špendlíkom čistiť každý mesiac. kto zabudol, voda mu pretiekla cez čalúnenie do auta.