stanko
Moderátor: Moderátoři
stanko
ahojte kupil som si OPEL VECTRU C vsetko klapaloo ako ma aj doteras no minule sa mi stalo zesom auto porostahoval a potom mi stiahlo otački a naskočila kontrolka auto s klučom potom som zastal vipo a zasa nakopol auto a kontrolka zmizla odvtedy sa neukazalaa as na vcerajsok znovu som mu pridal a skocilo to a odvtedy zasa nic čitalsom ze to moze byt palivovi filter aleboo egr ventil poradtemi
- Reklama
Re: stanko
Kdybys namísto zmatečného vkládání dotazu týkajícího se VeCe do vlákna o Astře K a zbytečného kopírování býval napsal, o jaký motor se jedná (benzín, nafta, konkrétní označení), možná by se i někdo pokusil ti poradit...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: stanko
Tady to nefunguje,že zavelíš a do 5-ti minut máš vyhráno, navíc jak říkal Colommbo,kdybys hned napsal o jaký motor se jedná,popř.něco víc,možná by to bylo lepší . . . .
Tohle není samoobsluha,že příjdeš,koupíš si 2 rohlíky a odcházíš . . .
BTW je tady o DPF filtrech asi tuny vláken a příspěvků !
A 2.0 Dti by neměl mít DPF
Takže pokud budeš takhle psát a formulovat,tak se asi jentak ničeho nedočkáš . . . .
Tohle není samoobsluha,že příjdeš,koupíš si 2 rohlíky a odcházíš . . .
BTW je tady o DPF filtrech asi tuny vláken a příspěvků !
A 2.0 Dti by neměl mít DPF
Takže pokud budeš takhle psát a formulovat,tak se asi jentak ničeho nedočkáš . . . .
Insignia 118 kW ST, automat
Re: stanko
VeCe už, "bohužel", z určitého pohledu není normální auto, protože má poměrně složitou a sofistikovanou elektroniku a k tomu ještě staré oplí motory 2.0DTI nejsou žádná sláva. Příčin rozsvícení chybové kontrolky elektroniky může být opravdu povícero, avšak v tomto případě by měl být minimálně záznam v paměti závad řídící jednotky. Takže napíchnout diagnostiku a vyčíst paměť, v lepším případě zkontrolovat funkci EGR ventilu a celého vstřikovacího systému za chodu motoru, diagnostikou to jde, ale musí ji dělat někdo, kdo jí opravdu rozumí. Já to nejsem. Nevykládej si to špatně, ale napsat dotaz a očekávat bleskovou odpověď "udělej to a to, vyměň to a to" je trochu naivní, u dnešních aut to tak, bohužel, už nefunguje.
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: stanko
ospravedlnujem sa vám ......... tak co teda mam robit maam dat vicisti egr ventil a vimenit aj palivovi filter ????, na diagnostike som bol tam mi neukazalo nic a povedali v servise ze je to vporiadku a j to ok
Re: stanko
Netuším čo tvojmu autu je ale v prvom rade musím len zopakovať čo už písali kolegovia vyššie - toto nie je automat ani fórum výrobcu áut Opel alebo dovozcu. Chodíme tu väčšinou majitelia vtedy keď je čas, nikto nestráži či tu nie sú neodpovedané dotazy.
Tvoj problém sme mali vo firme najmenej na 5-tich autách VeCe s motormi 2.0DTI a 2.2DTI.
Po vypnutí a zapnutí motora vždy všetko šlapalo, pamäť porúch zresetovaná a nič sa nedalo vyčítať.
Raz som prišiel do servisu - asi 50km som šiel na núdzový režim a nechal bežať motor pred dverami servisu kým prišli s diagnostikou. Bolo tam niekoľko porúch, tipovali to na nasávanie "falošného" vzduchu niekam pred turbo, takže tlaky boli mimo tolerancie.
Nikdy nikto nezistil na žiadnom z tých aut čo to bolo, našťastie nikto neskončil smrťákom ani haváriou pri predbiehaní.
Chvala bohu tieto autá sú už mimo nás.
Tvoj problém sme mali vo firme najmenej na 5-tich autách VeCe s motormi 2.0DTI a 2.2DTI.
Po vypnutí a zapnutí motora vždy všetko šlapalo, pamäť porúch zresetovaná a nič sa nedalo vyčítať.
Raz som prišiel do servisu - asi 50km som šiel na núdzový režim a nechal bežať motor pred dverami servisu kým prišli s diagnostikou. Bolo tam niekoľko porúch, tipovali to na nasávanie "falošného" vzduchu niekam pred turbo, takže tlaky boli mimo tolerancie.
Nikdy nikto nezistil na žiadnom z tých aut čo to bolo, našťastie nikto neskončil smrťákom ani haváriou pri predbiehaní.
Chvala bohu tieto autá sú už mimo nás.
Re: stanko
uz som sa ospravedlnil ................... no ako tk pocuvam znacite asi aby som sa toho zbavil ? no ano ano bol som na diagnostikee a vsetko sloo ako malooo aj teras to fiči ako ma noo stala sa mi tato vec us dvakrat a nvm co stim moze byt skusim este menit palivovi filter a vicistit egr ventil ak by poruchy skakali znova tak sa snim asi rozlucim