Stránka 1 z 4
1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 27 dub 2016, 07:24
od Palecccp
Ahojte,
uvazujem o kupe novej Astry ST vo vybave Enjoy (KS1, zadny senzor a rezerva, v cervenej), ale nakolko v miestnom showroome mali na test len dieselove motorizacie, tak som zatial nemal moznost vyskusat pre mna zaujimave benzinove 1.4 TURBO bez S/S 125k alebo 150k.
Myslite, ze ma vyznam si priplatit cca 1000EUR za tych 25k?
Dakujem moc.
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 27 dub 2016, 10:25
od revive
Podla mna to nema vyznam nakolko obe motorizacie bez S/S maju rovnaky krutiaci moment.
Skusal som 125PS verziu a podla mna staci. Rozdiel je 1280 eur (zahrnuty rozdiel za reg. dan) radsej investujem do nejakej vybavy pripadne to staci aj na vybavu Dynamic.
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 27 dub 2016, 10:58
od Palecccp
Dakujem za nazor, tiez som pozeral tie hodnoty a koli sekunde-dvom na zrychleni a maximalke o par km navyse to asi fakt nestoji. Za predpokladu, ze je to jediny "rozdiel"
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 27 dub 2016, 14:32
od revive
mal by to byt jediny rozdiel, pytal som sa predajcu ide len o upravu SW a odporucal my 125PS verziu, ten priplatok je vysoky...
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 27 dub 2016, 14:42
od Palecccp
Cize nejaky "šikovníček" by to mozno vedel "prepnut"?
Len spekulujem. Dik
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 27 dub 2016, 16:23
od Sunman
"Len" softwarová úprava je to vždy. doporučil by som sa previezť. tu nejde o maximálku (aj v Nemecku by si ju využil len málo kde) ani o to, kto vyštartuje prvý z križovatky.
Zistíš napríklad keď potrebuješ predbehnúť auto idúce 80kmh na normálnej ceste.
Ak pojazdíš týmto autom 5 rokov je rozdiel 20EUR/mes. Iný pohľad na svet...
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 27 dub 2016, 16:28
od elviin
125k nemá Wattův přímovod, podle německých fór je to identický motor s 150k, s odlišným softwarem. Ale uz se zacinaji objevovat zlepsovatka pro dobrodruhy (185k):
http://www.eds-motorsport.de/Tuning/Ope ... jl1r7mjjt1
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 27 dub 2016, 16:49
od revive
podla modelovej zmeny 2016.5 ma Wattov link uz len 1.6 bicdti a 1.6 turbo. Vsetky ostatne maju len jednoduchu napravu:
MY16.5 Product Changes
Hatchback and Sports Tourer - All trims – optional power tilt and slide sunroof introduced.
Please be advised that this option on SRi and SRi Nav models changes the headliner from dark grey to light titanium.
Hatchback only - Watts link rear suspension no longer standard with 1.4T 150PS MT6 and 1.6 Diesel 136PS engines - now only standard with 1.6T 200PS & 1.6 160PS engines.
Hatchback only - Acoustic Pack no longer standard with 1.4T 150PS MT6 and 1.6 Diesel 136PS engines - now only standard with 1.6T 200PS & 1.6 160PS engines.
Ohladom zrychlenia - na YouTube to merali cez GPS (asi RaceLogic) a rozdiel bol tusim 0,6 sekundy...vykon nie je vsetko, ale ak krutiaci moment.
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 27 dub 2016, 22:01
od yogi83
takisto som povodne riesil tuto otazku a bolo mi potvrdene, ze sa jedna len o upravu SW. S viacerymi predajcami sme zhodnotili, ze tych cennikovych 1 100E za to nestoji.
Osobne som chcel ist do 125k a nasledne niekde v profi tuningovej firme dat nachipovat na tych 150k. Stalo by ma to cca 300 EUR, 1000 by som mal vo vacku. Profi firmou myslim niekoho kto mi da na to zaruku atd. Podla mna sa nemoze nic stat, nebol by som ani prvy ani posledny ich zakaznik. Nakoniec som sa rozhodol ist este o stupienok vyssie a momentalne som v ocakavani
Co sa tyka spominanej eds krabicky, to je uz asi extrem...
btw. je pravda, ze ta 92kW ma vykon vlastne 92,1kW a tym padom je v tabulke "dan za luxus" v kategorii 267 + 33 EUR?
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Napsal: 27 dub 2016, 22:17
od astrak
podla mna to je dost rozdiel hlavne pri predbiehani, pri 80 a vyssie. okrem toho je aj trosku nizsia spotreba. mam 150k a skusal som aj slabsiu aj diesel. odporucam zobrat 150k a zatlacit na predajcu pre zlavu
myslim ze max je niekde na hranici 15% ?