Stránka 1 z 3
Chiptuning
Napsal: 14 čer 2016, 12:12
od mattonecz
Zdravím.
Mám astru 1.4t 92kw. Prodejce mi tvrdil, že motor je úplně identický jako 110kw, jen jiný soft.
Máte někdo podobné informace? Aby tam nebylo třeba jiné turbo.
Chtěl bych to nechat fouknout na těch 110kw, ale nerad bych škodil novýmu autu. Jestli je to opravdu to samý železo, tak by to nemělo ničemu vadit.
Re: Chiptuning
Napsal: 14 čer 2016, 13:42
od revive
Vsetko by malo byt rovnake, ale chipnutim sa straca zaruka na motor a jeho komponenty...RJ si zapamata prepis softu.
Re: Chiptuning
Napsal: 14 čer 2016, 14:21
od Cinda
Už jsem to taky zkoumal. Nechám to po záruce. Viz předchozí příspěvek = řídící jednotka motoru má příznak přepsání FirmWare. Ani zpětné nahráti původního FW, tento příznak nemaže.
Z jiného föra: Dělají to u OPELU za nemalý peníz i se zárukou...
Re: Chiptuning
Napsal: 14 čer 2016, 15:46
od mattonecz
Cinda píše:Už jsem to taky zkoumal. Nechám to po záruce. Viz předchozí příspěvek = řídící jednotka motoru má příznak přepsání FirmWare. Ani zpětné nahráti původního FW, tento příznak nemaže.
Z jiného föra: Dělají to u OPELU za nemalý peníz i se zárukou...
Tzn za kolik? 30 000 dle rozdílu v kupní ceně?
Re: Chiptuning
Napsal: 14 čer 2016, 17:06
od mattonecz
tak sem volal do srba servisu a nic takovýho nedělaj
Re: Chiptuning
Napsal: 14 čer 2016, 18:18
od mattonecz
Tak mi v druhem autorizaku řekli, ze je to nesmysl.
Ty víš o nějakém kde to udělají?
Edit: hod mi prosím odkaz na to forum dekuju
Re: Chiptuning
Napsal: 15 čer 2016, 14:22
od Cinda
Víš jak to je. Někde něco čteš, v ten okamžik je ti jasné, kde to příště, až budeš potřebovat, najdeš. Od rána nemohu zmiňované forum najít....Ale bylo to určitě španělské forum.
Na německém foru je psáno, že u modelu 92kW je převodovka M22 (220Nm) a pro 110kW M32 (320Nm).Takže pravděpodobně se bude OPEL bránit oficielně přečipovat.
Jak jsem již psal, nechám to po záruce.
Re: Chiptuning
Napsal: 15 čer 2016, 15:08
od OnMi
Ahoj,
převodovku M22 mají jen verze se Start-Stop, které mají omezený točivý moment na 230Nm. Normální (bez Start-Stop) B14XFL (92kW) má převodovku M32 stejně jako B14XFT a dokonce i B16SHT (147kW) a téměř všechny nafty. Jen nejsilnější bi-turbo nafta B16DTR (117kW) má převodovku F40. Extra jsem se na to ptal prodejce, když jsem A-K objednával. M32 nemá moc dobrou pověst z A-H a A-J, takže jsem se díval jak se jí vyhnout. Ale Start-stop je z mého pohledu jen EKO-nesmysl, takže jsem u M32 skončil.
Detaily více zde:
http://www.opel-infos.de/getriebe/m32.html
Zpět k původní otázce. Osobně si ale myslím, že na ten flash ECU od autorizáku zapomeň. To by nedávalo smysl. Chápu, že některé prodejní položky jsou jen práce marketingu, ale toto si myslím, že jen tak nepůjde. Jestli jsou ty dva motory B14XFL a B14XFT fakt identické by nám asi pověděl jen někdo kdo má přístup do TISu.
Jinak SwissTJ na Vauxhall fóru ti již pěkně odpověděl
OnMi
Re: Chiptuning
Napsal: 15 čer 2016, 15:27
od mattonecz
92 i 110KW mají stejný krouťák, takže asi i stejnou převodovku.
Mně tvrdí to, že je to stejný motor, můj prodejce.
Dnes jsem volal ještě jemu, a řekl mi, že to zjistí v Opelu.
Já bych do toho nešel jinak než origo. Klidně bych za to snad dal i těch 30 000, když by to bylo se zárukou. Kupoval jsem skladovku a kdybych objednával, koupím 110Kw tak jako tak.
Oni všichni pěkně odpovídaj, ale ne na na moje otázky
Re: Chiptuning
Napsal: 15 čer 2016, 18:56
od revive
na SK nic take opel neponuka. Ak by take nieco bolo vedeli by o tom predajcovia. Predajca to moze spravit na vlastnu zodpovednost, ale urcite to nie je origo tovarensky chip.