2.5 V6 - automat
Napsal: 20 zář 2016, 18:43
Zdravim, tak jsem tu zase s dotazem (po dlouhe dobe ).
Chci udelat olej v automatu a to i pres to, ze mi to nekdo rozmlouval, ale takovych tady bylo, ze. Kazdopadne nektery problemy me denne nuti premyslet o tom, jestli je investice do vymeny rozumna a nebo jen vyhozeni pe ez. Mam najeto cca 150 tisic (menily se budiky, uz se nikdy nedozvim pravej stav) a kdyz prudceji zrychluju (prudceji = bez sport rezimu, proste klasicky), tak mi to pri locku na 4. kvaltu skubne a z pod auta se ozve ten vsude zminovany "kovovy" zvuk. U 3. kvaltu to nedela, nebo dela jen malo, ale u 4ky kolem rychlosti 80 a otacek 2800-3000 uz jsem se naucil sundavat nohu z plynu, aby to tak neskublo a kdyz pri prechazeni do locku nepridavam plyn, tak je vsechno v norme. Pak - kdyz je prevodovka v locku a ja pustim plyn, otacky klesnou v rozmezi od 200 do 500 (jak kdy) a kdyz chci znovu pridat, otacky o tohle rozmezi musi znovu stoupnout a pak teprve auto reaguje na plyn, takze zkratka prokluzuje hydromenic. Ma cenu menit olej vcetne filtru? Teoreticky by nova napln o plnohodnotne viskozite mohla pomoci prokluzovani hydromenice, neni tomu tak? I to skubani by mohlo byt zpusobeno nizkym tlakem, kterej muze omezovat zanesenej filtr, ale vsechno jsou to jen moje domnenky a proto jsem se uz dva tydny premlouval k tomu, abych se zeptal tady.
Snad nekdo budete vedet, predem dekuju
Chci udelat olej v automatu a to i pres to, ze mi to nekdo rozmlouval, ale takovych tady bylo, ze. Kazdopadne nektery problemy me denne nuti premyslet o tom, jestli je investice do vymeny rozumna a nebo jen vyhozeni pe ez. Mam najeto cca 150 tisic (menily se budiky, uz se nikdy nedozvim pravej stav) a kdyz prudceji zrychluju (prudceji = bez sport rezimu, proste klasicky), tak mi to pri locku na 4. kvaltu skubne a z pod auta se ozve ten vsude zminovany "kovovy" zvuk. U 3. kvaltu to nedela, nebo dela jen malo, ale u 4ky kolem rychlosti 80 a otacek 2800-3000 uz jsem se naucil sundavat nohu z plynu, aby to tak neskublo a kdyz pri prechazeni do locku nepridavam plyn, tak je vsechno v norme. Pak - kdyz je prevodovka v locku a ja pustim plyn, otacky klesnou v rozmezi od 200 do 500 (jak kdy) a kdyz chci znovu pridat, otacky o tohle rozmezi musi znovu stoupnout a pak teprve auto reaguje na plyn, takze zkratka prokluzuje hydromenic. Ma cenu menit olej vcetne filtru? Teoreticky by nova napln o plnohodnotne viskozite mohla pomoci prokluzovani hydromenice, neni tomu tak? I to skubani by mohlo byt zpusobeno nizkym tlakem, kterej muze omezovat zanesenej filtr, ale vsechno jsou to jen moje domnenky a proto jsem se uz dva tydny premlouval k tomu, abych se zeptal tady.
Snad nekdo budete vedet, predem dekuju