Stránka 1 z 8

Rozšířená záruka: pro a proti

Napsal: 26 zář 2016, 14:11
od elviin
Můžete sem napsat argumenty pro a proti rošířené záruce COMPLETE, kterou Opel k Astře K nabízí za 13 343,-

Viz info na http://www.opel.cz/pro-majitele-vozu-op ... aruky.html


PRODUKT BASIC –prodloužená záruka platná 5 let od 1. registrace vozidla nebo do nájezdu 150 000 km (podle toho, co nastane dříve), automaticky ji od nás dostanete při koupi nového vozidla.

PRODUKT COMPLETE - prodloužená záruka pro ty, kterým Opel Flexcare Basic nedostačuje. Prodloužená záruka je platná 5 let od 1. registrace vozidla nebo do nájezdu 150 000 km (podle toho, co nastane dříve) a pokrývá konstrukční skupiny dílů vozidla v plném rozsahu zákonné záruky.


Co je v záruce (COMPLETE je vše, křížek je BASIC):

Screenshot 2016-09-26 14.07.38.png
Screenshot 2016-09-26 14.07.46.png

Díky.

Re: Rozšířená záruka: pro a proti

Napsal: 26 zář 2016, 15:45
od morgoth
No hlavní rozdíl bude asi ten, že u té základní je záruka jen na pár vyjmenovaných částí (morot, převodovka, rozvodovka), zatímco ta placená navíc by se měla vztahovat na všechno.

Když jsem si jí pořizoval k autu někdy v prosinci, tak stála trochu míň a navíc tam byla rozšířená asistenčka (která je teď už asi v základu), v ceníku bylo konkrétně tohle:
+3 BASIC (záruka na 5 let/150 000 km pro motor, převodovku a rozvodovku a navíc odtah po nehodě zdarma na 5 let) ZDARMA
+3 FULL (záruka na 5 let/150 000 km pro motor, převodovku, rozvodovku, klimatizaci, elektrická zařízení, hřídele pohonu, řízení, brzdový, palivový,
chladící, výfukový a bezpečnostní systém a navíc odtah po nehodě nebo poruše a plná asistence na 5 let) 11.384
Přišlo mi, že se to celkem vyplatí, zvlášť u vyšší výbavy kde je auto plné různých elektronických kurvítek a kvůli asistenci při poruše (při nehodě mám už asistenčku v povinném ručení).

Příjde mi ale, že zjistit konkrétní podmíky skoro nejde, všude jsou dost vágní popisy a odkazy "více info u prodejce", ani v papírech k asistenčce co mám v autě nic moc není.

Re: Rozšířená záruka: pro a proti

Napsal: 27 zář 2016, 09:00
od Mróza
no já si objednával Astru (ST 92Kw) teď v sobotu, a bylo mi řečeno, že ty asistenční služby jsou v tom BASICu jen na 1 rok, v COMPLETE samozřejmě po dobu celých 5 let....taky mi říkal, že to jde řešit trošku levněji oproti ceníkové ceně přes nějakou firmu (název sem zapomněl) se kterou ti to ten dealer zprostředkuje, rozhodnout se musíš nejpozději do 3 měsíců od převzetí vozidla..

obecně si myslím, že je to věc, do které stojí za to investovat, pak to už člověk nevrátí...kor když plánuje vlastnit auto delší dobu a nemá vysoký roční nájezd...

Re: Rozšířená záruka: pro a proti

Napsal: 27 zář 2016, 09:33
od mattonecz
Já rozšířenou záruku nemám, ale na základě získaných zkušeností vřele doporučuji :D

Re: Rozšířená záruka: pro a proti

Napsal: 27 zář 2016, 09:34
od tosen
Mróza píše:... rozhodnout se musíš nejpozději do 3 měsíců od převzetí vozidla....
Mne bolo pri preberani vozidla povedane ze rozsirenu zaruku si mozem vybrat do 1 roka... Hmm

Rozšířená záruka: pro a proti

Napsal: 27 zář 2016, 16:12
od Eisy
Mne to ponukali aj po 2r. ked mi skoncila zaruka na Astru.
Na Insignii mam tu "Full / B-196) vtedy este na 4r.(teda 2+4) alebo do 120000km.
Teraz ie to uz ine. Vlastne sa to menilo skoro kazdy rok ci dva.

Re: Rozšířená záruka: pro a proti

Napsal: 13 úno 2017, 09:29
od Tommm
morgoth píše:No hlavní rozdíl bude asi ten, že u té základní je záruka jen na pár vyjmenovaných částí (morot, převodovka, rozvodovka), zatímco ta placená navíc by se měla vztahovat na všechno.

Když jsem si jí pořizoval k autu někdy v prosinci, tak stála trochu míň a navíc tam byla rozšířená asistenčka (která je teď už asi v základu), v ceníku bylo konkrétně tohle:
+3 BASIC (záruka na 5 let/150 000 km pro motor, převodovku a rozvodovku a navíc odtah po nehodě zdarma na 5 let) ZDARMA
+3 FULL (záruka na 5 let/150 000 km pro motor, převodovku, rozvodovku, klimatizaci, elektrická zařízení, hřídele pohonu, řízení, brzdový, palivový,
chladící, výfukový a bezpečnostní systém a navíc odtah po nehodě nebo poruše a plná asistence na 5 let) 11.384
Přišlo mi, že se to celkem vyplatí, zvlášť u vyšší výbavy kde je auto plné různých elektronických kurvítek a kvůli asistenci při poruše (při nehodě mám už asistenčku v povinném ručení).

Příjde mi ale, že zjistit konkrétní podmíky skoro nejde, všude jsou dost vágní popisy a odkazy "více info u prodejce", ani v papírech k asistenčce co mám v autě nic moc není.
Tema presneho zneni zarucnich podminek prave resim s Opelem.
Respektive sem zjistil pri zpetnem prochazeni papiru od auta, ze nemuzu najit zadne podrobne zarucni podminky.

Kontaktoval sem tedy prodejce a ten nechapal co po nem chci.
Pod dohadovani se, sem obdrzel neco jako zarucni podminky, ale je to opet velice vagne popsano a neobsahuje to informace, ktere bych si predstavoval.
V navodu k vozidlu nejake veci ohledne zaruky jsou, ale take to neni buh vi jak ucelene.

Kontaktoval sem tedy infolinku opel.cz a nasledne dle domluvy poslal dotazy emailem.

Cekam na vyjadreni Opelu, respektive GM.

Ono vubec zjistit, kdo je oficialnim zastupcem Opelu pro CR je orisek.
Na webu opel.cz pro jistotu tato informace neni. Jen se dozvite, ze stranky sou spravovane spolecnosti Opel Adam, ktera sidli v DE a servery sou umisteny v US.

Takze za me, pro Opel, za tuto netransparentnost jasny minusy dolu. Je to neco strasneho.

Infolinka sidli nekde v Pardubicich, kde sedej tak cca 2 lidi. Prepojovat nikam nemuzou a skoro nic nevedi. Je treba posilat otazky emailem a cekat a cekat a cekat na odpoved a doufat.

Napriklad Ford tohle ma zmaknute mnohem lepe. Na jejich strankach sou kompletni kontaktni informace na zastoupeni v CR.

Takze kdyby nekoho napadlo napsat doporuceny dopis s dotazem na zastoupeni Opelu v CR, tak preju hodne stesti zjistit kam.

Re: Rozšířená záruka: pro a proti

Napsal: 13 úno 2017, 10:32
od frackincylon
Zdravim,tiez som tuto vec riesil a predjaca kde sme auto kupovali sa odkazal na ich servis ale ten bohuzial tiez ziadne blizsie info nemal,nakolko vraj je to prvy raz,co rozsirenu zaruku riesi opel servis priamo(predtym to vraj riesila externa firma) a este nemali skolenie,pretoze sa este ziadne nove auto (odkedy to maju riesit oni) nedostalo cez zakladnu 2rocnu zaruku...Takze asi tak...

Re: Rozšířená záruka: pro a proti

Napsal: 13 úno 2017, 10:51
od pete93
Tommm píše:Takze kdyby nekoho napadlo napsat doporuceny dopis s dotazem na zastoupeni Opelu v CR, tak preju hodne stesti zjistit kam.
https://www.firmy.cz/detail/645537-opel ... a-krc.html

JInak odpovedi pres email jsou katastrofa. Cekani minimalne tyden na odpoved. Momentalne cekam jiz skoro 2 tydny :(

Re: Rozšířená záruka: pro a proti

Napsal: 13 úno 2017, 10:54
od Tommm
pete93 píše:
Tommm píše:Takze kdyby nekoho napadlo napsat doporuceny dopis s dotazem na zastoupeni Opelu v CR, tak preju hodne stesti zjistit kam.
https://www.firmy.cz/detail/645537-opel ... a-krc.html

JInak odpovedi pres email jsou katastrofa. Cekani minimalne tyden na odpoved. Momentalne cekam jiz skoro 2 tydny :(
Tech firem sem nasel vice.
Jeste napriklad General Motors Southeast Europe.

A ted otazka za zlateho bludistaka - kdo je oficialni zastoupeni?
Na infolince mi odmitli na muj dotaz odpovedet. :roll:

EDIT:
Ano. Mas nejspis pravdu, melo by to byt toto https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-$ ... TARTS_WITH
https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-f ... &typ=UPLNY