Stránka 1 z 10

Vrzání interiéru

Napsal: 01 lis 2016, 10:50
od Luckiller
Zdarec všichni,

Jak jste spokojeni s odhlučněním a celkově zvukama plastů interieru při nerovném povrchu vozovky?

Nehorázně mě vrže někde v palubovce na straně spolujezdce při nerovnoměrném (neuhlazeném) povrchu vozovky (tím nemyslím např. přejezdy kolejí, ale nerovnoměrný asfalt třeba). Všiml sem si toho teď na podzim, tak sem přemýšlel jestli to nemůže být nižší teplotou a že se plasty stáhnou, ale i tak se tohle nesmí stát bez ohledu na vnější teplotu.... Jinak celkově mi přijde, že zvuk plastů je dost hlasitý při nerovnostech...

To už moje předchozí auto (Ceed 2013) bylo znatelně více odhlučněné a plasty tolik nevrzaly. Nvm kde soudruzi z Oplu udělali chybu no a víceprvek na Ceedu rozhodně lepší než klasik na Astře (v koupi ještě nebyla možnost dodatečně Wattova přímovodu, (pouze jen u 1,6T a biturba).

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 01 lis 2016, 11:55
od mattonecz
Mám to stejně.. Místy, třeba na kostkách je to fakt peklo..
Plus když basuje hudba tak to drnci

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 01 lis 2016, 15:25
od Karamba
u mna tak isto, a hlavne nad budikmi, a dost vyrazne, ked palubovku z hora pritlacim, tak je to ok, ale inac vrzga jedna basen, pocujem aj vrzganie z inych miest, ale tie neriesim lebo to nad budikmi suverenne prehlusi ostatne.

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 01 lis 2016, 21:33
od matus22
Nebol wattov priamovod už aj v 1,4 110kw?

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 02 lis 2016, 08:44
od Luckiller
matus22 píše:Nebol wattov priamovod už aj v 1,4 110kw?
nn, jinak bych ho měl :D , jen pro 1,6T a nejsilnejsi diesel

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 02 lis 2016, 08:54
od mattonecz
Ze začátku byl i pro 110kw a pro 1.6 100kw

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 02 lis 2016, 09:04
od Luckiller
Tož to nvm, Astru sem kupoval v prosinci a prodejce mi řekl (volali si aj na optání), že auto uz nestihnou zařadit do výroby před vánoce nebo tak (abych měl auto co nejdřív) a tak sem na něho čekal až do dubna a bylo mi řečeno , že v té době pouze pro 1,6T a nejsilnější Diesel. Možná, že hned ze začátku prodejů byl i pro 1,4T 110kw, za mě už ale ne....

Chtěl sem to brát aj s Matrixama, ale po tom, co mi bylo řečeno, že je na to záruka pouze 2 roky a že dodatečné náhradní díly (opotřebení atd.) by vyšly zrovna né na málo, tak sem se na to vykašlal.

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 02 lis 2016, 09:12
od mattonecz
No tak to je pech, to mas asi MY16.5?
Ze začátku měli ty auta víc výbavy aby udělali dojem a teď s každým MY ubiraj věci.
S MY17 si aspoň ten watt můžeš za par kc dokoupit

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 02 lis 2016, 10:45
od Šroubek
Já mám vozidlo kupované jako skladovku v březnu, ale výroba byla 2015, mám 1,4T - 110kW, wattův přímovod mám, a plasty mi nevržou... :D
Aspon něco, ale za tu dobu mi zase odešel palubní počítač mezi budíky (již po převzetí vozidla), vadná cívka v kompresoru klimatizace - výměna celého kompresoru - vše vyřešeno v rámci záruky.
Cukání motoru taky moc nepřidá, i když už mi vymizelo (tankuju lepší paliva)....

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 02 lis 2016, 10:49
od mattonecz
Ja kokot koupil 2016ku v květnu.. Ale 125ps takže bez wattu, jen s nevyhodama horšího zpracování.
Příště nebudu auto kupovat jak rohlíky :D