Chybové kody P0300,P0301,P0303 problém v rozvodu
Napsal: 26 lis 2016, 00:50
Zdravím Corsáci ,chci se tu podělit se svou zkušeností s Corsou D 1.0 12V Z10XEP.
Scháněl jsem pro dceru auto a narazil na zajímavou nabídku na netu a to tuto Corsu z roku 2007 za nějakých 39tis.kč s tím že auto jede nejede na dva válce a svítí kontrolka motoru.
Řekl jsem si že to bude nějaká prkotina ale prodejce mně ujistil že ani v autorizovaném servise si nevěděli rady a že vyměnili snad vše okolo zapalování.
Nicméně jsem auto koupil a absolvoval 100km cestu domů (hruza děs běs) .
Mně hned napadla řídící jednotka a po napíchnutí opcomu jsem si říkal že to asi tak i bude když na mně diag hodila tyto kody :
P0300 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0301 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0303 - Cylinder 3 Misfire Detected
Nicméně se zdál i motor dost hlučný na rozvodu a tak jsem si zkontroloval rozvod a co nevidím ,sací vačka skočená o jeden zub a řetěz podezřele volný.
Schodil jsem prsa a našel toto : rozpadlé lišty rozvodového řetězu v důsledku utrženého šroubu a opěrného kolíku.
free image hosting
how to take screenshots
upload pictures free
gifs upload
Po koupi rozvodové sady a její namontování jsem se až lekl jak je ten motor klidný a tichý.
A na závěr bych asi dodal že ne vždy při rozsvícení kontrolky elektroniky motoru musí bejt porucha elektrická jak si páni v Opelu mysleli.
Scháněl jsem pro dceru auto a narazil na zajímavou nabídku na netu a to tuto Corsu z roku 2007 za nějakých 39tis.kč s tím že auto jede nejede na dva válce a svítí kontrolka motoru.
Řekl jsem si že to bude nějaká prkotina ale prodejce mně ujistil že ani v autorizovaném servise si nevěděli rady a že vyměnili snad vše okolo zapalování.
Nicméně jsem auto koupil a absolvoval 100km cestu domů (hruza děs běs) .
Mně hned napadla řídící jednotka a po napíchnutí opcomu jsem si říkal že to asi tak i bude když na mně diag hodila tyto kody :
P0300 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0301 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0303 - Cylinder 3 Misfire Detected
Nicméně se zdál i motor dost hlučný na rozvodu a tak jsem si zkontroloval rozvod a co nevidím ,sací vačka skočená o jeden zub a řetěz podezřele volný.
Schodil jsem prsa a našel toto : rozpadlé lišty rozvodového řetězu v důsledku utrženého šroubu a opěrného kolíku.
free image hosting
how to take screenshots
upload pictures free
gifs upload
Po koupi rozvodové sady a její namontování jsem se až lekl jak je ten motor klidný a tichý.
A na závěr bych asi dodal že ne vždy při rozsvícení kontrolky elektroniky motoru musí bejt porucha elektrická jak si páni v Opelu mysleli.