Stránka 1 z 5

1.0 T vs 1,4 T

Napsal: 15 led 2017, 20:44
od pelito
Caute, ktory z tychto dvoch motorov by ste preferovali? Hlavne po skusenostiach s 1,4T :D

Re: 1.0 T vs 1,4 T

Napsal: 15 led 2017, 21:06
od mattonecz
pokud se vyřeší problémy, což nevím pač mám MY16 ale už je 17.5 tak určitě 1.4

Re: 1.0 T vs 1,4 T

Napsal: 15 led 2017, 21:36
od mattonecz
resp. záleží na tom jakž chceš výkon. 1.0T určitě stačí pokud jezdíš klidněji a i znatelně míň žere

Re: 1.0 T vs 1,4 T

Napsal: 16 led 2017, 08:47
od palah
Odporúčam 1,6 147kw… :D :D :D

Re: 1.0 T vs 1,4 T

Napsal: 16 led 2017, 09:18
od mattonecz
presne tak :D

Re: 1.0 T vs 1,4 T

Napsal: 16 led 2017, 11:58
od jozuo
1.0 tak do mesta ale ak jazdíš viac mimo mesto a diaľnica tak ani neuvažuj. 1.4T by som odporučil

Re: 1.0 T vs 1,4 T

Napsal: 16 led 2017, 17:56
od Mike
1.0 T bych doporučil jako slušný motor pro toho kdo jezdí dost město a chce se povozit občas i na dálnici.

Pro hatch a 2 lidi by bohatě stačil ten litřík, výměnou za lepší spotřebu. Já jezdím s 1.4T městké popojížďky teď v zimě furt za 8,5l. Ale je otázkou zda by byl litránek otolik úspornější...

Je to určitě lepší volba než atmosférická 1.4. (beru model koupit nové a max na 100tis km prodat pryč). Co mi na litru ale vadí je, že nemá 6 kvalt. To vidím jako velký mínus, všechny konkurenční značky mají 6ti kvalt.

Jinak já s 1,4T spokojen bez jediného cuknutí. Mám 2200 km a jezdím Vervu 100. Vyrobeno na konci 11/2016. Ta 1.4 má velmi slušnou dynamiku, v rámci rychlostních limitů je až moc výkonná. Neměnil bych :-).

Re: 1.0 T vs 1,4 T

Napsal: 16 led 2017, 18:30
od sladas opc
3hrnek je dle me malo i pro normalni jezdeni..myslim ze optimalni je ta 1.4turbo..jak na normalni jezdeni tak i dalnice v pohode a i sviznou jizdu zvlada...

Re: 1.0 T vs 1,4 T

Napsal: 16 led 2017, 20:40
od pavel46
pelito píše:Caute, ktory z tychto dvoch motorov by ste preferovali? Hlavne po skusenostiach s 1,4T :D
Koukni se na poslední díl autosalonu na Primě. Myslím, že se tam mluvilo o tom tříválci
:D

Re: 1.0 T vs 1,4 T

Napsal: 16 led 2017, 22:26
od pico
Ja mam Astru J 1,4 T, 103 kW. Syn si v lete 2016 po skusobnej jazde kupil Astru K 1,0 T.
Vsetci ( cest vynimkam ) co tu pisu len mudruju, bez toho, aby mali skusenost sctymto motorom. Ja mozem realne porovnat a s kludom anglicana prehlasujem, ze by som kludne vymenil. Vobec nie je pravda, ze to je motor do mesta.
Syn s tym chodi hlavne dlhe trasy a chrochta si blahom. Presiel z Mazdy 3 80 kW diesel a nepocituje ani deficit krutiaceho momentu. 1,0 t je vyborne sprevodovany a pri 130 km/h toci 3200 otacok. Takze ani 6. kvalt nie je nevyhnutny.
Bol s tym v plnej obsade v Prahe - dialnica v pohode. Motor je mimoriadne kultivovany, casto krat ani neverim, ze vali 160. Na volnobehu motor v interieri nepocut.
Povodne sme chceli 1,4 ale mali k dispozicii 1,0 t ako predvadzacku a bolo rozhodnute.
Ak je moznost, treba si tento motor vyskusat - budete prekvapeni.