Hnědák ST
Napsal: 10 čer 2017, 11:17
Je to zhruba měsíc, co jsem si převzal Hnědáka. Původně jsem chtěl 1.4T 110kW, ale po přečtení tohoto fóra jsem se zařekl, že ani za nic na světě a přitlačil za 1.6T. Je to tedy Innovation ST 1.6T 147kW, bronze metallics, IntelliLux, Navi 900, vyhřívané AGR, parkovací asistent, zimní paket 2 a pár kravin navrch. Zatím máme spolu 2000 km, veskrze pozitivních. Velmi se mi líbí interiér. Je přehledný a dobře vymyšlený. Motor mi příjde adekvátně výkonný mým potřebám, trochu klame projevem a potřebuje trochu rozdráždit, než vystartuje. Druhé auto mám MX-5 NC 2.0 a jsou zhruba stejně rychlé. Auto je prostorné, pohodlné a relativně snadno se s ním žije. Nicméně mám i několik postřehů, které kazí dojem. Většina by měla jít řešit softwarovým updatem, kdyby byla vůle výrobce. Nejsem úplně fanouškem FlexAdapteru, kdyby na tomto místě byla odkládací polička, bylo by to lepší. Telefon se mi i se zapíchlým kabelem do loketní opěrky nevleze, vpředu na FlexAdapteru z nějakého důvodu na něm nefunguje Android Auto. Samotný originál držák vypadá jak z tržnice na poslední chvíli dobastlený. Reálná spotřeba je zatím 7,8l, což mi u nezajetého auta tohoto výkonu příjde v pořádku. Jestli si to sedne a bude to jezdit za 7,0 - 7,2, budu velmi spokojenej.
IntelliLux Když jsem cestoval v okolí Plzně, přestaly mimo město přepínat na dálku. Asi nějaká chyba v mapách. Na dálnici se pak nedají bezpečně používat. Vzdálenosti aut jsou velké a kamera je nerozezná a můžete oslníte protijedoucího.
Automatický parkovací asistent Je to gimmick, který v okolí mého domova nefunguje. Potřebuje spoustu místa a zafungoval mi dobře snad jen v obchoďáku.
Parkovací senzory Jsou neustále zaplé i bez zařazené zpátečky.
Parkovací kamera Šikovná, ale obraz vypadá, jak kdyby někdo po čočce rozmatlal Heru. (Nerozmatlal, díval jsem se)
Elektrická parkovací brzda Šílenost, která se nedá při přesném manévrování při parkování použít. Vraťte mi klasickou ručku. Tohle mě asi na autě točí nejvíc.
Hill hold Funguje tak v 50% případů. Společně s elektronickou ruční brzdou mě při parkování přivádí k nepříčetnosti. Už kolikrát se mi auto rozjelo při parkování do řady z kopec do vedlejšího, když jsem to nečekal a brzdu dodupnul na zem. Naštěstí zatím bez kontaktu. Je to ale průser.
Odhlučnění Zejména od zadní nápravy se ozývají kamínky víc, než by bylo zdrávo.
Infotainment Občas se dost zadrhává. Nejhůř je na tom při připojeném Android Autu a zaplém DAB rádiu. Tam je rovnou nepoužitelný. Jednou jsem měl odezvu na tlačítko na volantu kolem 5 sekund. Navigace nemá HW tlačítko na rychlé přeskočení do navigace.
Extras 6 premiových repro je pro mě nedostatečných. Časem to asi vytrhám a nechám si na zakázku udělat audio. VW group cpe i do Leona mnohem lepší audiosystém. Je tragické, že si nejde připlatit, když se Opel chlubí koketerií s luxusní třídou a pak tam vrzne takovejhle šunt. Stejnou výtku mám na adresu ACC. Opět, proč to u Opla stojí nesmysl (tuším 40k?) a VW group to má za 6k? Dále sa vyhřívané sedačky by se nemělo u nejvyšší výbavy připlácet. Konkurence to nedělá. Příplatek za odvětrávání a masáž se tady řešila. Kdyby to bylo 20-30k, koupil bych si to. Jezdil jsem ve voze, který to měl a bylo to velké dobro
image upload
Pokud vám něco z výše uvedených auto nedělá, rád bych se o tom dozvěděl.
IntelliLux Když jsem cestoval v okolí Plzně, přestaly mimo město přepínat na dálku. Asi nějaká chyba v mapách. Na dálnici se pak nedají bezpečně používat. Vzdálenosti aut jsou velké a kamera je nerozezná a můžete oslníte protijedoucího.
Automatický parkovací asistent Je to gimmick, který v okolí mého domova nefunguje. Potřebuje spoustu místa a zafungoval mi dobře snad jen v obchoďáku.
Parkovací senzory Jsou neustále zaplé i bez zařazené zpátečky.
Parkovací kamera Šikovná, ale obraz vypadá, jak kdyby někdo po čočce rozmatlal Heru. (Nerozmatlal, díval jsem se)
Elektrická parkovací brzda Šílenost, která se nedá při přesném manévrování při parkování použít. Vraťte mi klasickou ručku. Tohle mě asi na autě točí nejvíc.
Hill hold Funguje tak v 50% případů. Společně s elektronickou ruční brzdou mě při parkování přivádí k nepříčetnosti. Už kolikrát se mi auto rozjelo při parkování do řady z kopec do vedlejšího, když jsem to nečekal a brzdu dodupnul na zem. Naštěstí zatím bez kontaktu. Je to ale průser.
Odhlučnění Zejména od zadní nápravy se ozývají kamínky víc, než by bylo zdrávo.
Infotainment Občas se dost zadrhává. Nejhůř je na tom při připojeném Android Autu a zaplém DAB rádiu. Tam je rovnou nepoužitelný. Jednou jsem měl odezvu na tlačítko na volantu kolem 5 sekund. Navigace nemá HW tlačítko na rychlé přeskočení do navigace.
Extras 6 premiových repro je pro mě nedostatečných. Časem to asi vytrhám a nechám si na zakázku udělat audio. VW group cpe i do Leona mnohem lepší audiosystém. Je tragické, že si nejde připlatit, když se Opel chlubí koketerií s luxusní třídou a pak tam vrzne takovejhle šunt. Stejnou výtku mám na adresu ACC. Opět, proč to u Opla stojí nesmysl (tuším 40k?) a VW group to má za 6k? Dále sa vyhřívané sedačky by se nemělo u nejvyšší výbavy připlácet. Konkurence to nedělá. Příplatek za odvětrávání a masáž se tady řešila. Kdyby to bylo 20-30k, koupil bych si to. Jezdil jsem ve voze, který to měl a bylo to velké dobro
image upload
Pokud vám něco z výše uvedených auto nedělá, rád bych se o tom dozvěděl.