R20 OPC

Moderátor: Moderátoři

cimbik
Příspěvky: 27
Registrován: 11 kvě 2015, 16:19
Bydliště: Nová Ľubovňa, Slovakia

R20 OPC

Příspěvek od cimbik »

Zdravim

Su uz R20 Al disky velke na nase cesty? Ako na insigniu by to vyzeralo cool, len sa bojim o podvozok, ci to vydrzi. Ma s tym uz niekto skusenosti? dik za reakcie
Opel Insignia 2.8i Turbo 4X4, sedan, 191kW (260PS), automat, r.v. 2009, sport
/ Lepsie vymakany oplik ako "social" medak, bavorak, ci audinka :P /
Reklama
 

PepponeCZ
Příspěvky: 13
Registrován: 25 kvě 2017, 13:51
Bydliště: P5

Re: R20 OPC

Příspěvek od PepponeCZ »

Já mám na faceliftu tyhle 20ky (viz foto) a to mám diesel "jen" se 131HP a musím říct, že tam sednou hezky. V zatáčkách to drží neuvěřitelně.

Původně jsem jel pro ty plnější 19ky, ale váha kol mě přesvědčila si připlatit a jít do 20.
Ty 20" jsou o dost lehčí, což poznáš minimálně na opotřebení brzd.

Jezdím většinou dálnice a dobré cesty a jede to vlastně stejně jak v zatáčkách tak na rovince. :D
čekal jsem to o dost horší. Nevím jestli má facelift lepší podvozek, ale možná je to i nájezdem co mám 62t.

Beru to tak, že si auto odpočine v zimně na 17kách, co jsem k tomu dostal a je to jako v průměru pořád jezdit na 18,5kách. :D Vím asi nesrovnatelné, ale pro klid duše to zabírá. :D

Už jen vzhledově jsou ty 17 strašně málo viz obrázky.
Přílohy
18679077_10213180614176908_1937269_n.jpg
19142337_10213388546815094_1715242652_n.jpg
19427814_10213448418991861_1867869208_n.jpg
Insignia 2015, 2.0 CDTI 96kw -> Čip 115kw, 371Nm
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: R20 OPC

Příspěvek od Sunman »

Len dve poznámky si dovolím do tejto diskuzie:
1/ ano, facelift má nejakú zmenu na prednej náprave. Už si nepamätám presne čo to bolo, ale niečo kvôli hluku a lepšej stabilite

2/ kolega cimbik má v popise Insigniu vo verzii "cosmo-sport". Ja viem že to napísané takto lepšie vyzerá, ale sorry, taká verzia neexistuje. Je buď cosmo alebo sport. Tieto dve verzie sa zásadne líšia hlavne podvozkom. Takže by bolo dobre aby si to cimbik ujasnil čo to za hybrida vlastní :D
Podľa toho tam aj tie 20" môžu fungovať lepšie alebo naopak s problémami
Brembo SV
Příspěvky: 268
Registrován: 14 čer 2015, 10:28

Re: R20 OPC

Příspěvek od Brembo SV »

20 su dobré len na skutočne dobré cesty. Do Polska a Madarska s nimi nechod,vrátiš sa s ohnutými. Su tam mimoriadne biedne cesty.
PepponeCZ
Příspěvky: 13
Registrován: 25 kvě 2017, 13:51
Bydliště: P5

Re: R20 OPC

Příspěvek od PepponeCZ »

Sunman píše:Len dve poznámky si dovolím do tejto diskuzie:
1/ ano, facelift má nejakú zmenu na prednej náprave. Už si nepamätám presne čo to bolo, ale niečo kvôli hluku a lepšej stabilite
Teď to čtu. Prej je podvozek u facelift verze komfotnější a je fakt, že na těch 17kách je to mooc měkejš.
Já mám active s nějakou výbavou navíc, tedy mě to minimálně pocitově pomohlo.
Insignia 2015, 2.0 CDTI 96kw -> Čip 115kw, 371Nm
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: R20 OPC

Příspěvek od Sunman »

Ale aj tak je v prvom rade dôležité aby si kolega ujasnil či má cosmo alebo sport. Tam je zásadný rozdiel.
Uživatelský avatar
klm121
Moderátor
Příspěvky: 123
Registrován: 15 pro 2009, 15:44

Re: R20 OPC

Příspěvek od klm121 »

Myslím, že stačí upozorniť raz a nie to opakovať. Nie každý člen má v poradí niekoľkú firemnú insigniu.
V podpise má uvedené, že má 4x4, teda automaticky má Flexride. V tom prípade bude asi jedno, či má verziu Sport alebo Cosmo.
Opel Insignia B Sports Tourer Business Inovation 2.0 CDTi 2019 (154 kW) Automat 4x4
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 CDTi 2015 (125 kW) Automat
Opel Meriva B Cosmo 1.6 CDTi 2014 (100 kW)
Opel Astra J Sports Tourer Cosmo 2.0 CDTi 2015 (121 kW) - ex
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: R20 OPC

Příspěvek od Sunman »

klm, mýliš sa, tiež som si to niekedy myslel. ale flexride a sport sú dve rôzne veci. Ver mi. Tie 4 firemné Insignie ťa mnohému naučia.
ale už ťa tým nebudem iritovať.
cimbik
Příspěvky: 27
Registrován: 11 kvě 2015, 16:19
Bydliště: Nová Ľubovňa, Slovakia

Re: R20 OPC

Příspěvek od cimbik »

Zdravim vas. Dlhsie som tu nebol. Ospraveldnujem sa, sam neviem, co mam, asi sport, kedze mam predok znizeny o 10 mm :( dalej mam kozene vyhrievane sportove sedacky s odvetravanim na vodicovej. Automat, 4x4, siber, AFL xenony, DVD NAVI 800 atd. Neviem, ci so to radi do sport, alebo su to priplatkove veci. Nakoniec som sa rozhodol pre original 20 palcove OPC disky. vid foto:
Přílohy
20170705_201515_zmensena.jpg
20170705_201504_zmensena.jpg
20170705_201410_zmensena.jpg
Naposledy upravil(a) cimbik dne 05 črc 2017, 21:14, celkem upraveno 3 x.
Opel Insignia 2.8i Turbo 4X4, sedan, 191kW (260PS), automat, r.v. 2009, sport
/ Lepsie vymakany oplik ako "social" medak, bavorak, ci audinka :P /
cimbik
Příspěvky: 27
Registrován: 11 kvě 2015, 16:19
Bydliště: Nová Ľubovňa, Slovakia

Re: R20 OPC

Příspěvek od cimbik »

Uz len namontovat predny spojler na OPC naraznik, ktory mam objednany, zadny difuzor irmscher, ktory sa mi uz dava to ciernej folie a neskor pozvarat z nerezu vyfuk so sportovymi tlmicmi. A mozno neskor dam bocne listy irmscher a zmenim podsvietenie v interiery (osvetlenie+palubovka) a pridam LED listy na dvere
Naposledy upravil(a) cimbik dne 05 črc 2017, 21:07, celkem upraveno 1 x.
Opel Insignia 2.8i Turbo 4X4, sedan, 191kW (260PS), automat, r.v. 2009, sport
/ Lepsie vymakany oplik ako "social" medak, bavorak, ci audinka :P /
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Kola a pneu“