Stránka 1 z 1

líný motor

Napsal: 28 lis 2017, 13:22
od Otakar
Ahojte, mám problém u našeho vozítka Corsa C (1.0i, 12V; rv 2005, listopad):
Prosakovala nám voda z chlazení do motoru, načež jsem nechal vyměnit těsnění pod hlavou. Ukázalo se, že opravdu bylo na několika místech perforované. V rámci opravy nám bylo vyměněno ono těsnění pod hlavou, rozvodový řetěz, vodící lišty řetězu, bla zbroušena hlava. Motor byl seřízen. Současná situace je, že se chod motoru po nastartování výrazně uklidnil a voda se už z chlazení neztrácí.
Nastal ale jiný jev: byli jsme zvyklí, že motor po dosažení hranice cca 2,5 - 3tis otáček výrazně (téměř skokově) zabral. Nyní, po servisním zásahu, je motor obecně líný a nevýrazný i s vyššími otáčkami. Navíc se s narůstajícími otáčkami ozývá jakoby kvílení, hvízdání (což jsme před tím neznali). S autem jezdí hlavně manželka a ten jev zaznamenala jako první.
Všiml jsem si, že gumová trubka vedoucí ke klapce - viz žlutá šipka na foto (není to náš motor) byla prolomená a je zalepená páskou.
Corsa motor1.jpg
Corsa motor.JPG
Nicméně toto bylo už i před opravou.
Ujeli jsme od té doby cca 3tis km a stav se nezměnil.

Tušíte co se stalo? V servisu tvrdí, že do ničeho jiného nevrtali a motor, vačky, rozvody jsou na ryskách jak mají být od výroby.
Děkuji.