Stránka 1 z 3

VIP

Napsal: 02 bře 2018, 20:29
od 96Sweet96
Zdravím všetkých.
V súčasnej dobe zvažujem či sa mám prihlásiť do VIP (klubu alebo ako to nazvať) - bol som kontaktovaný od OPLU.
Oplatí sa to?
Astričku máme mesiac, a kupovali sme auto až máme od servisu aspoň 3-4 roky pokoj - nájazd cca 12tkm ročne.
Ďakujem za normálne odpovede.

Re: VIP

Napsal: 02 bře 2018, 23:02
od tominomiki
Tazko povedat, ja som to chcel aj som nieco registroval, ale pri odovzdavani auta mi v servise povedali, ze s tou spolocnostou prestali spolupracovat, vraj to nebolo vyhodne.... , viem ze tam boli nejake zlavy..... kazdopadne to co by som daval tam tak davam zvlast na ucet nech ma potom neklepne pri tych servisoch, ked to budem naraz platit :-D. Prvy servis som mal gratis ale dal som menit navyse pelovy filter s cistenim klimy, cena cca 92eur ak dobre pamatam. Podla mna ak to servis akceptuje a da ti zlavu tak sa to oplati. Tie peniaze sa ti nestratia nic nepreplatis. Ziskas nejake vyhody. Da sa to hocikedy zrusit, aspkn to tak bolo predtym.

Re: VIP

Napsal: 03 bře 2018, 11:38
od Joska
Nestraš, já v tom jedu furt,
výhoda je, že si platíš "něco" bokem, takže pak tě to tolik nebolí, když jedeš na servis, další věc, že nemusíš cálovat okamžitě, ale dají ti fakturu s měsíční splatností, (vhodější spíše pro podnikatele, pro nás obyčejné má tisícovka stejnou hodnotu dnes i za měsíc.
Máš 24 hod. bezplatnou linku, slvu na náhradní auto a 100km odtahu zdarma, slevu na uskladnění pneumatik (já je mám v garáži se 100% slevou),
aha - zapůjčení vozidla v případě prav.prohlídky zdarma(1den) - to právě řeším :D
.....

(za mě výhoda je, že si spoříš na servis, opravy, já tam mám teď 8000, takže servis "zdarma".
byl příspěvěk asi 800kč při založení...a je tam přehled co jsi kdy platil...

no nebudu to přepisovat koukni sám:

https://vipallinclusive.com

Re: VIP

Napsal: 03 bře 2018, 12:55
od Loader
Taky jsem váhal a už jen kvůli tomu "bonusu" se to vyplatí. Zvolil jsem možnost, kterou prodejce víceméně ignoroval tzn. 400.- mešíčně. Jak píšou ostatní, až přijde garančka, nebude to taková raketa :)

VIP

Napsal: 03 bře 2018, 23:00
od Eisy
Na sporenie mame banky, matrace a ponozky nie?!
Odtah ma uz snad kazda dobra poistovna v PZP. A zapozicanie vozidla kazdy lepsi servis ...

Re: VIP

Napsal: 04 bře 2018, 01:06
od majusenko
Každý sporí po svojom... Okrem toho by tam mali byť aj náhradné diely v zľave a práca.

Re: VIP

Napsal: 04 bře 2018, 15:30
od Mike
Já si taky VIP platím. Dobré je že člověk nic neplatí na místě. Je tam faktura se splatností. Slevy jsou celkem velké. Ne ale takové kdyby si člověk zajistil alternativní servis. Mě to zatím vyhovuje a vzal bych si to znovu.

Jinak by tam měli být bonusy jako káva při čekání, náhradní auto na den při roční prohlídce, nádrž ostřiku na okno. To vše ti nedají když se o to nepřihlásíš. Mě se na to jestli jsem Opel Vip neptají, řeší se to až při placení. Přijde mi že to v servisu nemají moc rádi... Možná máte někdo podobnou zkušenost.

Re: VIP

Napsal: 04 bře 2018, 22:02
od Joska
Ne, na Kladně to řešili hned při zadávání servisu, že jsme VIP :D

Re: VIP

Napsal: 04 bře 2018, 22:48
od Majo
96Sweet96 píše:Zdravím všetkých.
V súčasnej dobe zvažujem či sa mám prihlásiť do VIP (klubu alebo ako to nazvať) - bol som kontaktovaný od OPLU.
Oplatí sa to?
Astričku máme mesiac, a kupovali sme auto až máme od servisu aspoň 3-4 roky pokoj - nájazd cca 12tkm ročne.
Ďakujem za normálne odpovede.
Ahoj ... neviem ako sa to lisi per distributor, ja som kupoval auto cez MaH a dal som si to zakladne VIP clenstvo.
Nejake servisy i tak budes riesit v autorizaku, ich bonus bol 40EUR ... mas tam zlavu na niektore veci a odkladas si bokom na serivs(nemusi kazdeho zaujimat)

Rozdiel medzi zakladnym a premium clenstvom v zlavach mi neprisiel natolko zaujimavy, aby som isiel do premium.

Vypovedna lehota z clenstva je v mojom pripade 3 mesiace ak sa nemylim.

M.

Re: VIP

Napsal: 05 bře 2018, 18:47
od 96Sweet96
Ďakujem všetkým za názor, resp. odpovede.
Ak má niekto nejakú skúsenosť, rád si nechám poradiť.
Zatiaľ som není rozhodnutý. Pôjdem sa teda na to informovať ku predajcovi a nechám si to prejsť ešte.