Nefunkčnosť HW tlačítok
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Nefunkčnosť HW tlačítok
Zdravím,
dnes ráno sa mi stala veľmi zaujímavá vec. Sadol som do auta, naštartujem, klasicky sa mi zapol Intelilink. Zapojil som AA, klikol na ikonku, waze apod., všetko vyzeralo ok. Auto mi ale miesto teploty ukazoval "-.-", tak som is vravel, že ok, asi sa nechytil senzor. Potom som si ale klikol na tlačítko "Radio" a nič. Home, Back, Menu, točítko Volume, nič. Tlačítka mŕtve. Nedal sa ani vypnúť displej podržaním off, nešla nastaviť hlasitosť (iba na volante). Displej fungoval, aj keď mi vôbec neukazoval naladenú rádio stanicu (rádio hralo). Takisto som v natívnej navigácii nevidel v ikonke žiadne písmeno. Väčšinou je tam písmeno ukazujúce smer vozidla, tzn. S, J, V, Z. GPS ale fungovalo a svoju polohu som videl. Zastavil som, vypol, znovu naštartoval a nič. Inak všetko šlo, žiadna chyba RJ, ani nič iné mi auto nepísalo. Prišiel som do práce, zaparkoval, pár hodín som tam auto nechal a pred obedom som to skúsil znovu. Zapol som iba zapalovanie podržaním keyless tlačítka, displej nabehol a už všetko vyzeralo ok. Teplota tam bola, rádio stanicu som tiež videl a HW tlačítka v pohode fungovali. Som rád, že nemusím ísť do servisu a opravilo sa to samé, len info pre ostatných + "riešenie". Máte niekto podobné skúsenosti? Včera bola s autom žena a všetko fungovalo.
dnes ráno sa mi stala veľmi zaujímavá vec. Sadol som do auta, naštartujem, klasicky sa mi zapol Intelilink. Zapojil som AA, klikol na ikonku, waze apod., všetko vyzeralo ok. Auto mi ale miesto teploty ukazoval "-.-", tak som is vravel, že ok, asi sa nechytil senzor. Potom som si ale klikol na tlačítko "Radio" a nič. Home, Back, Menu, točítko Volume, nič. Tlačítka mŕtve. Nedal sa ani vypnúť displej podržaním off, nešla nastaviť hlasitosť (iba na volante). Displej fungoval, aj keď mi vôbec neukazoval naladenú rádio stanicu (rádio hralo). Takisto som v natívnej navigácii nevidel v ikonke žiadne písmeno. Väčšinou je tam písmeno ukazujúce smer vozidla, tzn. S, J, V, Z. GPS ale fungovalo a svoju polohu som videl. Zastavil som, vypol, znovu naštartoval a nič. Inak všetko šlo, žiadna chyba RJ, ani nič iné mi auto nepísalo. Prišiel som do práce, zaparkoval, pár hodín som tam auto nechal a pred obedom som to skúsil znovu. Zapol som iba zapalovanie podržaním keyless tlačítka, displej nabehol a už všetko vyzeralo ok. Teplota tam bola, rádio stanicu som tiež videl a HW tlačítka v pohode fungovali. Som rád, že nemusím ísť do servisu a opravilo sa to samé, len info pre ostatných + "riešenie". Máte niekto podobné skúsenosti? Včera bola s autom žena a všetko fungovalo.
Opel Astra K ST AT6, 147kW Innovation
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
- Reklama
Re: Nefunkčnosť HW tlačítok
Mě osobně se intelilink taky jednou zasekl, bylo to při telefonování, stále tam svítila indikace spojování hovoru, nedalo se s tím nic dělat. Vypnutí zapalování, nic. Nešel volat ani on star. Auto jsem nechal odstát několik hodin a pak to zmizelo.
Napadlo mě příště vybrat pojistku intelilinku, jinak to asi nejde resetovat.
Poučení, elektronika v autě je podobnej krám jako tvůj smartphone ale chybí u ní reset tlačítko.
Napadlo mě příště vybrat pojistku intelilinku, jinak to asi nejde resetovat.
Poučení, elektronika v autě je podobnej krám jako tvůj smartphone ale chybí u ní reset tlačítko.
Astra K ST - 1.4T - 92kW - innovation - barva GAZ - MY2017
Re: Nefunkčnosť HW tlačítok
Dobrý nápad s poistkou, pozriem príručku, ktorá to je.
jj, ale tak všetko môže mať nejaké chyby. Len, keby to malo niekde HW tlačítko reset, tak by to pomohlo.
jj, ale tak všetko môže mať nejaké chyby. Len, keby to malo niekde HW tlačítko reset, tak by to pomohlo.
Opel Astra K ST AT6, 147kW Innovation
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
Re: Nefunkčnosť HW tlačítok
reset udelas tak ze to chcipnes a zamknes.
po par minutach se odpoji napajeni a je to.
resi to vetsinu podobnych problemu
po par minutach se odpoji napajeni a je to.
resi to vetsinu podobnych problemu
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: Nefunkčnosť HW tlačítok
jj, to sa zjavne stalo. Bohužiaľ "reset" typu, vypnutie a zapnutie zapalovania nepomohol. Vypnutie, otvorenie dverí (= zhasnutie obrazovky Intelilinku) takisto nič. Asi to treba nechať pár minút po zamknútí ležať. Počas cesty do práce sa to ale úplne nedalo
Opel Astra K ST AT6, 147kW Innovation
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
Re: Nefunkčnosť HW tlačítok
Toto co popisujes je klasicka vlastnost tohoto typu radia. Dela mi to taky. Reklamoval jsem to a nevyresili to zatim.
Chyba se vzdy odstrani sama, jen je potreba pickat az usne komunikace CAN. Takze vypmu auto otevru ridicove dvere a rosviti se kontrolka otevrenych dveri. Cekam tak dlouho az shasne - CAN komunikace ustala. Pak staci zavrit otevrit treba dvere nastartovat a vse vali.
Chyba se vzdy odstrani sama, jen je potreba pickat az usne komunikace CAN. Takze vypmu auto otevru ridicove dvere a rosviti se kontrolka otevrenych dveri. Cekam tak dlouho az shasne - CAN komunikace ustala. Pak staci zavrit otevrit treba dvere nastartovat a vse vali.
Re: Nefunkčnosť HW tlačítok
Dik za odpoveď gregor. Čo presne je CAN komunikácia?
Btw. je to mimo tému, ale ako hodnotíte kvalitu signálu rádia? Ja jazdím po prahe a staré Gčko má myslím lepší príjem než Kčko... Okrem toho SW je tam úprava, že pri strate signálu sa miesto drobného zašumenia stlmuje hlasitosť (aj na FM, nie len na DAB, kde je to pochopiteľné). Celkovo mám niekedy problém počúvať rádio, keď stojím na semafóre a signál je čo i len trochu rušený. Gčko na tom nebolo extra dobre, Insignia to zvládala s prehľadom.
A čo sa týka DAB, tak ten je prakticky nepoužiteľný. Skúšal som tam naladiť Impuls, Evropu2 a hrôza. Impuls sa väčšinou ani nenačítal, resp. to trvalo aj minútu, než ho naladilo. Evropa sa naladila po cca 10sec a každú chvíľu vypadávala. Tak neviem, či je to kvalitou vysielania daného rádia, alebo mojim rádiom, ale hodnotím to veľmi negatívne.
Btw. je to mimo tému, ale ako hodnotíte kvalitu signálu rádia? Ja jazdím po prahe a staré Gčko má myslím lepší príjem než Kčko... Okrem toho SW je tam úprava, že pri strate signálu sa miesto drobného zašumenia stlmuje hlasitosť (aj na FM, nie len na DAB, kde je to pochopiteľné). Celkovo mám niekedy problém počúvať rádio, keď stojím na semafóre a signál je čo i len trochu rušený. Gčko na tom nebolo extra dobre, Insignia to zvládala s prehľadom.
A čo sa týka DAB, tak ten je prakticky nepoužiteľný. Skúšal som tam naladiť Impuls, Evropu2 a hrôza. Impuls sa väčšinou ani nenačítal, resp. to trvalo aj minútu, než ho naladilo. Evropa sa naladila po cca 10sec a každú chvíľu vypadávala. Tak neviem, či je to kvalitou vysielania daného rádia, alebo mojim rádiom, ale hodnotím to veľmi negatívne.
Opel Astra K ST AT6, 147kW Innovation
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
Re: Nefunkčnosť HW tlačítok
CAN komunikace, je komunikace mezi ŘJ a čidlama. Komunikace ustane proto, že jiná ŘJ dá povel vypnout. A tím že vše vypne, provede reset všeho. Ale musíš to nechat chvíli vypnutý, jinak se to může znovu načíst s chybou
Opel Astra K ST 1.4i 74kW Enjoy+zimní sada 1+komfortní sada 2