Jak se dotkne přechod na Euro 6d motorů
Napsal: 27 čer 2018, 18:31
Mám dnes zprávu od prodejce BS Auto Brno, že výroba 1.4 74kw byla ukončena, nahradil ji motor 1.0 turbo 66kw, který již figuruje jako základní motor v Německu a dalších zemích.
Přechod na novou emisní normu přinese nutnost automobilek instalaci filtru pevných částic pro benzínové motory s přímým vstřikováním. Již dnes se NEDÁ pro Astru objednat motor bez filtru pevných částic do výroby.
Nová emisní norma dost přiškrtila dynamiku motorů.. viz. německé nebo polské stránky - cenník - technické údaje. Třeba taková 1.6 Turbo se již podle výrobce nerozjede z 0 na 100km/h za rovných 7sek, nýbrž za 7,8sek, což považuji za celkem razantní skok k horšímu..
Z nabídky na Opel.de zcela zmizela motorizace 1.6 CDTI 70kw a 118kw biturbo.
Kdo trochu vládne němčinou, nechť se o tom přesvědčí sám..
Kdo má zájem o Astru s motorem bez f.p.č. musí sáhnou pro skladovku.
Přechod na novou emisní normu přinese nutnost automobilek instalaci filtru pevných částic pro benzínové motory s přímým vstřikováním. Již dnes se NEDÁ pro Astru objednat motor bez filtru pevných částic do výroby.
Nová emisní norma dost přiškrtila dynamiku motorů.. viz. německé nebo polské stránky - cenník - technické údaje. Třeba taková 1.6 Turbo se již podle výrobce nerozjede z 0 na 100km/h za rovných 7sek, nýbrž za 7,8sek, což považuji za celkem razantní skok k horšímu..
Z nabídky na Opel.de zcela zmizela motorizace 1.6 CDTI 70kw a 118kw biturbo.
Kdo trochu vládne němčinou, nechť se o tom přesvědčí sám..
Kdo má zájem o Astru s motorem bez f.p.č. musí sáhnou pro skladovku.